14. kapitola

1.4K 133 11
                                    

Harry stál skryt za stromem a pozoroval starý, zanedbaný dům na kraji Londýna.

Zde měl údajně bydlet Tobias Snape.

Tobias Snape, který je už spoustu let mrtvý. Ten Snape, který nenáviděl cokoliv spojeného s kouzlením a především ten, který byl mudla.

A Harryho nenapadal jediný rozumný důvod, proč by se někdo vydával právě za tohoto člověka. Obzvláště, když se má jednat o ženu.

Stále zůstávalo otázkou, kdo ta neznámá je a jak se jí podařilo oblafnout pracovníky ministerstva.

Už se stmívalo, když se v domě rozsvítilo. Harry zalitoval, že nemá dalekohled a ani netušil jak si něco takového vyčarovat.

Netrvalo dlouho a vchodové dveře se otevřely.

Ven vyšli dva lidé. Muž a žena. Severus Snape a neznámá žena, která byla Snapeovi nápadně podobná.

Harry se připravoval, že vyrazí za nimi, ale nedostal k tomu příležitost, protože vzápětí přijelo taxi a oba do něj nastoupili.

Zatímco auto mizelo v zatáčce, Harry zvažoval své možnosti.

Mohl se vrátit domů a domluvit se na nějakém plánu s Ronem nebo se taky mohl pokusit dostat do právě opuštěného domu a najít nějaké vodítko k vyřešení problému falešného Snapea.

Nerozmýšlel se příliš dlouho a vyslal k domu detekční kouzlo. Jak se zdálo, uvnitř opravdu nikdo nebyl a dům nebyl nijak chráněn.

Opatrně se rozhlédl po ulici a pak se rychlým, rozhodným krokem vydal ke vchodovým dveřím. Jednoduchým kouzlem je odemkl a tiše vstoupil do domu. 

Všude byl prach a dům páchl zatuchlinou. Mladík si neuměl představit, že by zde někdo mohl bydlet. Opak byl zjevně pravdou. V lednici bylo nějaké jídlo, kterému ještě kupodivu neskončila záruka, kuchyň byla uklizena, stejně jako obývací pokoj. Nenašel však jedinou stopu, která by vedla k odhalení téhle šílené záhady, proto se vydal do patra, kde byly ještě dva další pokoje. 

V prvním pokoji, stejně jako v přízemí, bylo uklizeno. Taky tam však nalezl přeřezané pouta se zaschlou krví. Na dveřích bylo poznat, že se je někdo zevnitř pokoušel vyrazit.

Harry pomocí hůlky uřezal malý kousek provazu s krví a schoval ho do obálky s výsledky testů. 

Už chtěl opustit místnost, když mu zrak padl na prádelník v rohu pokoje. Pomalu k němu přešel a začal si prohlížet čerstvě poškrábaný kraj. Pak to našel. Dvě slova o kterých si byl jist, že jsou určena právě jemu.

NEHLEDEJ UTEČ

Možná se snažil najít jakoukoliv stopu po pravém Severusovi tak zoufale, že ho ani nenapadlo, že by ta slova neměl na svědomí on. 

Nebyla tam vyškrábaná dlouho, na zemi stále byly třísky a do rýh ještě neusedl prach a špína.

„Nebelvír se nevzdává, Severusi.“

Vytáhl z kapsy klíče a vedle slov naškrábal svou odpověď.

NE

Teprve pak opustil pokoj a vydal se k poslednímu pokoji, který byl na konci chodby. I přes zavřené dveře cítil odporný zápach hniloby, který se z něj linul.

Prohledal kapsy a zjistil, že nemá ani jednu žvýkačku, kterou by teď tak nutně potřeboval. Ale Potter, který vyhrál válku s odzbrojovacím kouzlem si věděl rady. Vytáhl z krabičky cigaretu a utrhl filtr, který následně použil místo žvýkačky.

Byl to trik, který se naučil v prvním ročníku studia psychologie, kdy se ještě museli účastnit pitev. Žvýkání snižuje vnímání zápachu a zklidňuje žaludek.

Otevřel dveře a i přes veškerou svou snahu měl problém udržet obsah žaludku na svém místě. 

V téhle místnosti nikdo neuklízel a nebylo čemu se divit. Na posteli ležely dvě rozkládající se těla. Zdálo se, že se jedná o muže a ženu.

Více Harry nehodlal zkoumat pokud by to nebylo životně důležité.

Rychle dveře zase zavřel a hůlkou rozehnal vzduch kolem sebe. Už se nezdržoval a rovnou z domu se přemístil.

Záhada nového Snapea (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat