Hajnalban, igen jól olvastátok, hajnalban mindkettőnknek muszáj volt felkelni hiszem indul a gép. Egy jó negyedórás procedúra után mindketten a kocsiban ültünk és indultunk is a reptér felé.
Már parkolóhelyet kerestünk, mikor megláttuk hogy a többiek már itt is vannak. Legalább nem kell rájuk várni. Így meg ránk vártak, na mindegy. Nem sokkal később meg is találtuk azt a fránya parkolóhelyet, így ahogy megállította Shawn az autót már ki is szálltam.
•••
- De haver, még mindig nem tudom hogy hol vagytok. Tudod hány mosdó van itt? - mondta Shawn idegen hangon.
- Nem, nem értem. Mi az hogy D kapu? És honnan az anyámból tudjam hogy az hol van?
Én már fogtam a fejemet szerencsétlenkedésükön. Elkértem a mellettem álló ideges fiútól a telefont és beleszóltam.
- Igen? D kapu, és onnan pedig egyenesen megyünk tovább, majd egyszer balra fordulunk és ott is leszek ugye? - kérdeztem. - Nagyszerű, akkor mindjárt látni fogtok.
Megfogtam Shawn kezét és elkezdtem abba az irányba húzni amerre mondták. Pár perc után, és Shawn nyavalygása után megláttam Briant aki mellett Dylan állt.
- Sziasztok. - köszöntünk.
Nem sokkal később kijött a két lány a mosdóból így el is kezdhettük a beszállást.
- Shawn, azt elfelejtetted megemlíteni hogy magángéppel megyünk. - szóltam a fiúnak.
- Igen Édesem? - kérdezte mosolyogva. Tudta hogy ezért még kapni fog, mert nem szeretem ha mindenféle külön dolgot intéz. Elég lett volna egy sima gép is. - Mostmár tudod nem?
- De Shawn, tudom. - sóhajtottam beletörődve. Megfogtam a kezét, majd felléptem a gépre.
Őszintén szólva nem lepett meg a látvány. Jó, ezért egy kicsit mégis. Ahogy körbenéztem láttam hogy mindenhol bőrülések vannak. De tényleg. Jó, tény is való hogy nem annyi szék volt mint mondjuk egy sima gépen, de azért itt is volt vagy 15 szék. Ahogy hátrébb mentem láttam hogy van egy kis kompakt fürdőszoba, ami tényleg cuki volt. Szembe vele volt egy ajtó.
- Oda ne menj be. - utasított Shawn.
Természetesen engedelmeskedtem neki, hisz oka van annak hogy oda nem mehetek be. Tiszteletben tartottam.
Ahogy felszálltak a többiek is, a pilóta megkezdte a felszállást. Mi pedig egymással elbeszélgetve szórakoztunk jól.
- Álmos vagy? - kérdezte a mellettem ülő srác. Azaz Shawn.
- Egy picit - mosolyodtam el fáradtan. - Keveset aludtam az éjszaka.
- Menj és dőlj le. - adott puszit a homlokomra. - Várj, tudod mit? Én is megyek veled.
- Nem kell, nyugodtan maradj itt a többiekkel. - mosolyodtam el fáradtan.
- De én veled szeretnék menni. - mondta és a többiekhez szólt. - Srácok, ha nem baj mi elmegyünk ledőlni egy kicsit.
- Persze, menjetek csak. - szólt Anne. Igazából, ő róla olyan ambivalens érzéseim voltak. Tényleg, nagyon szép lány de nagyon is bevállalós, ami a mostani srácoknak bejön. Ezért félek hogy elcsavarja Shawn fejét. Természetesen ezt a félelmet nem mutatom ki, ugyanis akkor barátom rögtön kérdezgetni kezdene, amit meg nem akarok. Egyszerűen csak próbálom a negatív gondolatokat kiűzni a fejemből, és bízok Shawnban.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...