21.rész

955 48 2
                                    

Két nappal később.

Miután mindenki kijózanodott, - khm, volt rá két napunk - mire már észbe kaptam kint ültem a reptéren. Igen, szerintem gondoltátok hogy magángéppel megyünk.

- Shawn, majd aludhatok nálad valamelyik nap? - kérdeztem.

- Akár mindig nálam aludhatsz. - mosolygott édesen. Válaszul csak megcsókoltam, amit viszonzott.

- Úristen, Shawn Mendes! - visított fel egy lány mellettem. Kösz, mehetek a fülészetre.

- Shh, még a végén megsüketülünk. - nevetett. - És nem szeretném ha nagyobb feltűnést keltenél, oké? - kérdezte, mire a lány lefagyott.

- Shawn, szerintem már mindegy. - mondtam neki, amikor megláttam hogy egy csapat lány közeledett. Kb 5-6 csaj lehetett.

- Shawn, Shawn. - állták körbe.

- Rendben, akkor létszi álljatok liba sorba, mindnekinek osztok képet és megölelem. - mondta, mire a lányok teljesítették a kérését. Szerencsére mögötte álltam, így engem nem nagyon vettek észre.

- Shawn, ő itt s barátnőd? - kérdezte kedvesen egy lány. Nah, ennyit erről hogy nem vesznek észre.

- Igen, ő itt Emma Stone. - nyújtotta a kezét Mendes.

- Az anyukád Carol Stone? - nyíltak nagyra szemei a lánynak.

- Öm, igen?! - ez inkább kérdés volt mint kijelentés. Ezután még csináltak velem is képet, aztán felültünk a gépre. És most egy jó kis 5 óra repülés áll előttünk. Szerintem nem telt el húsz perc én már húztam a lóbőrt ahogy Shawn is.

- Tubicáim, ébresztő leszállunk. - rázta meg Shawn vállát Andrew.

- Nagyszerű, keltsd fel Emmát.

- Fent vagyok. - morogtam. Felültem és szembe találtam magam Shawn álmos fejével. Ajkait hozzáérintette az enyémekhez, majd szenvedélyesen felfaltuk egymást a repülőn.

- Menjetek szobára! - kiabált le minket Andrew.

- Baszki, már nem is szerethetem a barátnőmet? - kérdezte hangosan Shawn.

- De igen, csak máshol. - ordított vissza Andrew.

•••

Miután leszálltunk a repülőről rögtön kifelé vettük az irányt.

- Köszi hogy hazahoztál. - mondtam Shawn-nak majd megcsókoltam. A sok kis szájrapuszi egy hosszú csókká nőtte ki magát. Már áthúzott az ölébe, mikor mondtam hogy elég lesz, majd kiszálltam a kocsiból. Kivettük a bőröndjeimet, majd egy búcsú szájrapuszi után bementem a házba.

- Megjöttem. - kiabáltam el magam.

- Emma! - szaladt le a lépcsőn Dor. Hosszasan megölelt, amit viszonoztam majd elengedtük egymást.

- Milyen volt itthon? - kérdeztem. És ezután a nappaliba mentünk ahol kibeszéltünk mindent egy tea mellett.

- Képzeld van egy fiú a suliban, aki bejön. - mondta izgatottan.

- Jézusom, ne! - nyögtem fel szomorúan. - Bocsánat, még ne.

- Miért? - nézett értetlenül.

- Mert anya akkor rád is ki lesz akadva. Szerintem nem bírja Shawnt.

- Dehogyisnem, csak apa telebeszéli a fejét mindenféle marhaságokkal. - mondta és ekkor belépett a házba az emlegetett személy.

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now