10.rész

1.5K 46 3
                                    

- Tes.. - mondta, de amint ő is kinézett a kukucskálón észrevette miért vagyok ilyen.
- Édes istenem! Figyelj! Tényleg nem akartam. Nem tehetek róla hogy híres vagyok. Najo, de tehetek róla de erről nem! Egyáltalán honnan tudják hogy itt vagyok? - kérdezte idegesen Shawn a paparazzikra utalva. Igen a házunk előtt egy csomó fotós kamerás és mindenféle ilyen eszközzel felszerelt emberek álltak.
- Ne haragudj ràm! - nézett kiskutya szemekkel.

- Jézus! Egy szóval sem mondtam hogy haragszom rád. Tudom ez a munkáddal együtt jár, csak tudod anyáékat féltem a leginkább.

- Megértem. Figyelj, majd bérelünk egy lakást vagy, majd oda jöhettek hozzám okés? - kérdezte. - Tudod mit? Ne válaszolj, inkább menjünk, mert meg a végén rámsül a kabát! - nevetett fel.

- Oké, de hogy menjünk ki? - kérdeztem.

- Van hátsó ajtótok? Mert ha igen, akkor én kimegyek elől te pedig hátul. - mondta. Bólintottam, és megvártam míg ő kimegy. Elindultam a hátsó ajtó fele, és megláttam Shawnt ahogy éppen megáll. Közben gondolkodtam ezen a külön lakás dolgon.

- Nem kell nekünk külön lakás, Andrew biztos megoldja. Úgyis ez a munkája nem? - kérdeztem én is nevetve. Beszálltam a kocsiba, és elindultunk egy közeli pláza felé.

- Kérsz kávét? Vagy valamit enni? - kérdezte.

- Persze! Kaja mindig jöhet. - nevettem. Megállt egy Starbucks előtt és kért kettő kávét meg öt csokis muffint. Hát ő aztán eszik, az tuti.

- Köszi! - vettem el a kávét és egy muffint. Útközben mind a ketten megettük az édességet és megírtuk a kávét. Hallgattunk zenét és amikor az egyik száma következett elkezdtük énekelni. Hát, az ő hangja legalább szép. Megérkeztünk a plázához.

- Nos akkor először melyik boltba akarsz bemenni? - kérdezte.

- H&M? Szerintem most az lenne a legjobb. Úgyis ott vannak azok a ruhák szerintem.

- Az lehet, de ott majd kapsz egyet, amit a vörösszőnyegen fogsz hordani meg a díjátadókor, és az a ruha amit most fogunk megvenni, az  majd az afterpartyra fog kelleni. - magyarázta.

- Okéé... - fújtam ki hosszasan a levegőt. Elkezdtem menni a boltok felé, de Shawn megfogta a kezem.

- Nem a H&M-ben akarok neked ruhát venni. - mondta, miközben a fejét rázta. - Hanem ott. - mutatott egy Michael Kors üzlet felé.

- De... Úristen az a bolt nagyon drága. És nem szeretném ha te vennéd meg.

- De ha én nagyon is szeretném? - kérdezte bájosan.

- De akkor sem szeretném.

- Hát jó! Akkor ehhez kell folyamodni. - húzott magához közel. - Nagyon jól figyelj mert csak egyszer mondom el. Van nekem miből megvennem azt a ruhát, jó? Nem fogok három napig koplalni utánna csak mert megvettem neked egy márkás ruhàt. Értve vagyok? - súgta a fülembe. Oké, ezt be kell hogy valljam rohadt ijesztő volt.

- Igen! - mondtam halkan. Egy puszit nyomott volna a számra, de megakadályoztam. - A-aa tudod itt vannak más emberek is. - mondtam. Tudta hogy mire gondolok, ezért fájdalmasan felsóhajtott.

- Minél hamarabb be kell jelentem hogy barátnőm van. - mondta, mire halkan elnevettem magam. Bementünk a boltba és kezdődött a ruhavásárlás.

^^^

- Em! Ez a ruha jó lesz már csak menjünk. - túrt a hajába Shawn. Hát nem is csodálom már vagy két órája járjuk a boltokat. Elhúztam a függönyt és megmutattam neki a ruhát. Egy fehér hosszu ujjú az combig érő ruha volt, aminek az ujja csipkézett volt. Egyszerű, és nem nagyon muatatós. Úgysem én akarok az est középpontja lenni.
- Azta! - mondta. Felállt a székről, és odajött elém. Derekamra vezette a kezeit és lágyan megcsókolt.

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now