Augusztus nyolc. Shawn születésnapja.
Pár hete megkérdeztem tőle hogy mit szeretne. Tartsunk bulit vagy kettesben legyünk. Mondta hogy örülne ha kettesben is lennénk, és ha tartanánk bulit is, így hát feladta a leckét. De végül mindent úgy sikerült összehoznom hogy pont tökéletes legyen.
Szóval mára hívtam meg a barátait.
Úgy terveztem hogy egyedül kimegyek eléjük, de ebben egy valami gátolt. Vagyis inkább valaki. A kisbabánk egyre nagyobb volt, így Shawn egy percre sem hagyott egyedül. Így hát muszáj voltam a srácokkal közölni hogy maguknak kell megoldaniuk a közlekedést.
Ahogy leszálltak a repülőről írtak egy rövid üzenetet hogy minden rendben, mindenki épben van.
Azt gondoltam hogy délelőtt ketten leszünk, délután pedig azt mondom neki hogy foglaltam egy asztalt az egyik étteremben. Persze ez az éttermes sztori hazugság lesz, de mindent egy jó buliért.
Megkértem Camilát hogy menjen el a tortáért hiszen én nem tudok.
- Shawn Édesem. - szólítottam meg. Éppen az ebédet főztem ő pedig fent a zene szobában alkotott. Gyönyörű zene szúrődött ki. Hallottam ahogy trappol lefele a lépcsőn és mögöttem termett.
- Igen?
- Mit szólnál ha ebéd után ledőlnénk aludni? Estére foglaltam magunknak az egyik étteremben asztalt.
Persze egyből gondoltam hogy mit fog kérdezni. "Ugye nem valami alacsony színvonalúba?"
- De ugye valami drága helyre? - na mit mondtam? Jó oké, lehet hogy nem úgy kérdezte meg, de a lényege a mondatnak ugyan az.
- Igen, drága étterembe megyünk. Szóval csípd ki magad. - füllentettem.
Ezután leült az egyik bár székre és onnan folytatta bámulásomat. Őszintén nem bántam, még élveztem is. Mire készen lett a menü addigra pont el is fáradtan. Mióta babát várok, azóta sokkal könnyebben fáradok el.
Shawn mögém lépett és a fülembe súgott.
- Megterítek én, ülj le nyugodtan.
Nem kellett kétszer mondania, leültem a bár székre hogy lássa hogy oda térítsen. Értette a célzást és letette elém a tányért.
Hamburgert csináltam, sült krumplival csak hogy meglegyen a kalória. Ezután a nap után Shawn biztos hogy az edzőteremben fog kikötni. Megcsinálta nekem a burgert és tett mellé krumplit is. Így tette le elém a tányért. Én már nagyon éhes voltam de azért megvártam páromat.
Letette ő is a helyére a tányért és leült elé.
- Jó étvágyat. - mondtam és már kezdtem is burkolni.
- Édesem - fogtam meg a derekamat - nem lenne kényelmesebb a sima asztalnál?
Megráztam a fejemet, hiszen éppen tele volt a szám kajával. Végül visszaült mellém és ő is tovább evett. Én hamarabb végeztem mint ő, de csak rám pillantott és mondta hogy hagyjam ott nyugodtan majd ő elpakolja.
Ugyan már. Nem vagyok már kislány hogy ezeket ne tudjam megcsinálni. Hiszen csak egy tányért kell be raknom a mosogatógépbe.
- Emma - sóhajtott nagyot Shawn - mit nem értesz azon hogy majd én elpakolok, hogy ne terheld le magadat?!
Shawn egy tipikus vasakaratú ember, amit ha nem így csinálsz amit mond egyből kiakad.
- Hidd el hogy nem megterhelő, nem szeretnék a terhedre lenni még úgy sem hogy a menyasszonyod vagyok. - fordultam felé. Azért meg kell hagyni hogy ilyen téren én sem vagyok piskóta.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...