Reggel puha ágyban ébredtem, Shawn mellett. Ő már könyökölve nézte az arcomat, majd amikor kinyitottam a szememet, kezét arcomra helyezte.
- Jó reggelt! - suttogta, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Neked is. - nyújtóztam ki. Felültem, majd megláttam hogy Shawn egyik pólójában és egy boxerében vagyok. Megnéztem az időt, ami fél tizenkettőt mutatott, nekem meg eszembe jutott hogy ma pszichológushoz kell mennem.
Most kérdezhetitek miért. Egyszerű a válasz. Még mindig nem vagyok benne biztos hogy Shawn nem csal meg engem.
- Nekem el kell mennem, majd holnap találkozunk. - adtam neki egy puszit. Gyorsan felkaptam a tegnapi cuccaimat és bementem a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót, és gyors felrángattam magamra a pólómat. Szerencsére a karomon mindig van egy hajgumi, így ezt most kihasználva felkötöttem a hajamat.
Közben rájöttem hogy nincs nálam kocsi, így kimentem Shawnhoz.
- Szívem, haza tudsz vinni? - kérdeztem.
- Persze édes, mindjárt mehetünk. - állt fel az ágyról, és a szekrényből kiszedett egy sima Fehér pólót, és egy fekete nadrágot. Gyorsan felkapta magára és kilépett az ajtón mellém.
Bezárta az ajtót majd a kezemért nyúlt, és összekulcsolta ujjainkat. Amint leértünk a garázsba, egyszerre ültünk be az autóba.
- Viszont sietnem kéne Shawn. - mondtam, így szinte minden piros lámpán áthajtott, és én mindegyiknél szúrósan néztem rá. Az oké hogy én kértem meg hogy menjünk gyorsan, de azért nem gondoltam hogy ennyire komolyan veszi.
Mikor leparkolt a házunk előtt, oda hajolt hozzám hogy egy csókot adjon, de abból nem egy lett. Khm, konkrétan felfaltuk egymást a kocsiban. Miután sikerült finoman elnyomnom magamtól, elköszöntem és kiszálltam a kocsiból.
Amint beértem a házba, láttam hogy mindenki itthon van.
- Nahát, végre hazatalált a Csipkerózsika. - szólalt meg apa.
- Neked is szia. - mormogtam. Gyorsan felfutottam a lépcsőn, egyenesen be a szobámba ahol a szekrényemet kitárva kerestem valami ruhát. Miután egy rövidnadrág haspóló mellett döntöttem, elmentem a fürdőbe és felaggattam magamra. A hajamat nagyjából kifésültem, és felfogtam egy kócos kontyba. A sminket most békén hagytam, majd kiléptem a fürdőből. Felkaptam a kocsikulcsomat, és a telefonomat majd lerobogtam a lépcsőn, és felvettem egy szandált.
- Hova mész? - kérdezte anya.
- Pszichológushoz. - válaszoltam.
- De...minek kell neked oda menni? - vágott értetlen fejet. Legyintettem és már léptem is ki az ajtón. Gyorsan bepattantam a kocsiba, majd beindítottam és kitolattam.
Egy jó óra után megálltam Ashley háza előtt, és kiszálltam. Bezártam a kocsit, majd elmentem az ajtóig és becsöngettem.
- Szia! - ölelt meg.
- Szia. - öleltem vissza. Ezután behúzott és felmetünk egy szobába.
•••
Egy jó két órás beszélgetés után leültünk enni. Na igen, ha nálam evésről van szó, akkor annyit eszek mint egy malac. És még én vagyok a modell.
- Köszönöm szépen, finom volt. - dőltem hátra a széken.
- Egészségedre. - evett tovább. Eközben a telefonomat előhalásztam a zsebemből, és bekapcsoltam. Igen, ki kellett kapcsolnom, hogy ne kapjak senkitől semmilyen értesítést.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...