38.rész

500 21 0
                                    

Már egy pár napja itthon vagyunk, és konkrétan nem csinálunk semmit. De tényleg, egész nap fekszünk az ágyba összebújva, vagy éppen a telefont, gépet bújjuk. Ma van az első nap amikor öt nap utána végre el is hagyjuk a lakást, ugyanis délután Shawn szüleihez vagyunk hivatalosak, előtte pedig barátomnak lesz egy interjúja.

Éppen nagyban főztem az ebédünket, amikor a rádióból meghallottam Shawn és a műsorvezető hangját.

- Jó napot kívánunk minden kedves hallgatónknak illetve nézőinknek a mai vendégünk Shawn Mendees!

- Sziasztok! - nevetett.

- Nos Shawn, hallottuk hogy nemrég Magyarországon jártál és egy ottani interjúban mesélted hogy milyen csodálatos egy ország.

- Pontosan, egyszerűen gyönyörű. Ahogy a parlament ki van világítva, a hidak, a szobrok. Egyszerűen meseszép, és egy új érzést ad a városnak.

- Azt is hallottuk hogy most egy ideig szünetet tartasz a turnéból. Hogy jött az ötlet?

- Őszintén, én is elfáradok de természetesen fogom folytatni újult erővel, csak nekem is kell egy kis kikapcsolódás. Szeretnék végre a barátnőmmel is kettesben lenni és a családommal, barátaimmal is.

- Ha már így szóba hoztad a párodat, még mindig olyan jól megvan köztetek az összhang? Mármint nagyon sok képet látni az interneten hogy itt-ott mászkáltok együtt.

- Igen, még mindig megvan közöttünk az összhang, egyszerűen mindig tanulok tőle valami újat, vagy tudok meg róla valami újat.

- És mit gondolsz, ő lesz az aki egyszer a Mrs. Mendes nevet viselheti majd?

- Igen ebben 100%-ig biztos vagyok. Ő lesz gyermekeik anyja, és a lelki társam is egyben.

- Gondolkodtatok már a baba témáról?

- Őszintén, még nem nagyon. Egyelőre neki is ível felfelé a karrierje és nekem is. Nem szeretnénk elrontani ezt egy babával. Félreértés ne essék, nem arról van szó hogy nem szeretnénk babát csak még nem érezzük itt az idejét. - ez pontosan így igaz. Engem is egyre többen keresnek fel, illetve menedzserek is hívogatnak, úgyhogy lassan neki kell állnom eggyel beszélni, és felvenni magam mellé.

- Örülünk hogy ilyen jól kijöttök, és jó végre téged boldognak látni haver. Köszönjük hogy itt voltál, hölgyeim és uraim Shawn Mendest hallották.

Mire vége lett az interjúnak pont befejeztem az ebéd készítését így megterítettem az asztalon, majd középre leraktam a kaját és már csak Shawnt vártam haza. Aki két vagy három perc múlva be is lépett az ajtón. Haja szokásosan össze-vissza állt, és fekete skinny farmert viselt egy sima fehér pólóval de engem már levett a lábamról.

- Hmm, finom illatokat érzek. - jött a konyhába és átkarolta a derekamat. - De a legfinomabb te vagy. - suttogta fülembe.

- Imádom az ilyen kis perverz megszólalásaidat. - mosolyodtam el, majd megfordultam a karjában. - Büszke vagyok rád. Olyam éretten beszéltél a műsorvezetővel.

- Látod látod, tudok én komoly is lenni. Nem csak romantikus, szexi, kedves, okos Ja és a viccest ki ne felejtsük a listából! - vigyorodott el önelégülten.

- A szerényt kihagytad Édes! - kacsintottam rá.

Elkezdtünk enni, ami bele telt egy jó fél órába.

- Mit szólnál hozzá ha lenne egy háziállatunk? Gyereket még úgysem szeretnénk, ez lenne a legjobb megoldás. - mosolyodott el.

- Shawn, alig vagyunk itthon. Te is járod a világot és nemsokára én is. Miután mind a kettőnknek lecsendült ez az időszak lehet róla szó. - mosolyodtam el és megfogtam asztalon pihenő kézfejét.

- Igazad van, akkor ahogy végeztünk ezzel az egésszel veszünk egy kisállatot!

•••

- Shawn azt bele ne tedd a kosárba! - kiáltottam fel, amint megláttam hogy egy nagy nutellás üveget próbál becsempészni a bevásárlókocsiba. Éppen vásárolunk, mert különben nem lesz miből főznöm, ugyanis amíg nem voltunk itthon nem nagyon vásároltak be, takarították a lakást.

- Most miért? Tök finom!

- Mert Shawn nem szeretnék mégjobban elhízni és a személyi edződ is megtiltotta hogy ilyeneket egyél, különben nem lesz szexi kockás hasad. - suttogtam az utolsó felét a fülébe. Láttam hogy íriszei elsötétülnek ahogy képzeletei átveszik a gondolkodás helyét.

- Igazad van, nem kell ez nekünk, és mégegyszer meg ne halljam hogy ilyet mondasz magadra kisasszony, mert büntetés jár érte!

- Oh, igen? Büntess meg Shawn! - mondtam halkan. Éreztem ahogy a kezem után nyúl de gyorsan kihúztam szorítása közül és nevetve mondtam hogy nem itt gondoltam a büntetésre.

- Egyébként mikor megyünk a szüleidhez? - kérdezte kíváncsian.

- Hát holnapra beszéltük meg hogy átugrunk. De nem muszáj menni.

- Dehogynem én szeretnék! - mosolyodott el és megfogta kezemet.

•••

- Család megjöttünk! - kiáltott fel Shawn ahogy beléptünk az ajtón.

- Na végre már! - ugrott Aaliyah bátyja nyakába. Persze utána engem is megölelgetett. Ezután mindenkinek adtunk két puszit, majd be is mentünk az ebédlőbe.

- Emma drágám, biztosan eszel te? Nagyon vékony vagy! - szólalt meg aggódó hangon Karen. Ha tudná hogy igazából fogynom kéne...

- Igen Karen biztosíthatlak róla hogy a lehető legnormálisabban eszem.

- Ez így van, mindig odafigyelek rá. - mondta Shawn miközben a combomra tette a kezét.

Ezután el is kezdtünk enni, ami isteni volt. A mai menü húsleves volt, hotdoggal és végül desszertnek Karen a specialitását a gyümölcskenyeret készítette el.

- Hű, hát én nagyon tele vagyok! Köszönöm szépen finom volt. - köszöntem meg és megvártam amíg a többiek is befejezik. Nemsokára befejezték, ami azt jelentette hogy a fiúk elmentek a nappaliba valamiről beszélgetni, amíg mi lányok a konyhában voltunk. Persze Aal fent a szobájában telefonált az egyik barátnőjével.

- És hogy vagytok? Mesélj!

- Jaj, Karen nagyon jól megvagyunk, és természetesen boldogok vagyunk egymás mellett. Csak amikor majd folytatódik a turné, akkor nekem el kell majd mennem fotózásokra és akkor hosszabb ideig nem fogjuk egymást látni. És félek hogy rájön, nem hozzám való, vagy esetleg már nem szeret. - tört ki belőlem.

- Édes szívem! Ha Shawn úgy gondolná hogy nem szeret vagy bizonytalan vagy akármi is legyen a kifogás, már rég elhagyott volna! És hallgattam a reggeli interjút és életében nem beszélt meg így egy lányról. És ahogy hallottam meg akarja majd később kérni a kezedet.

- Tudom, ezt reggel is mondta hogy velem akarja folytatni, csak mégis bennem van egy félsz.

-Ez természetes drágám, Mannyval a kapcsolatunk elején mi is pont ugyan olyanok voltunk mint ti. Én nagyon féltem Manny pedig lazán kezelt mindent. És tessék, itt vagyunk összeházasodva, két gyerekkel később és éppen a fiam barátnőjét "vigasztalom".

Halvány mosoly került az arcomra és csak ennyit mondtam:

- Köszönöm, imádlak! - öleltem át szorosan.

- Ugyan ez a dolgom.

A délután további részében Mannyéknál maradtunk társasozni amibe Aaliyah is beszállt, így náluk is aludtunk.

Sziasztok! Nemsokára jön a következő rész, addig is remélem ez is elnyerte tetszéseteket!
Ha igen, akkor légyszii hagyj magad után valami jelet.
Vigyázzatok magatokra! 💕 Petra 

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now