Hajnali háromkor kopogásra ébredünk.
- Megyek, megnézem ki az. - suttogta Shawn, és felkelt mellőlem. Én is kívánszorogtam, és megláttam hogy Aaliyah-val beszélget.
- Szia Aal. - köszöntem álmosan.
- Hali. - ölelt meg.
- Megyek felkeltem Dort. - mentem a vendégszobába.
- Dor, ébresztő. - suttogtam majd megsimogattam a vállát.
- Mivan? - nyöszörögött.
- Kelj fel, készülődni kell. - mondtam. Kimentem a szobábol és a nappaliban megláttam plusz két bőröndöt.
- Shawn, ezek miért vannak itt? - kérdeztem.
- Mert én leszek az akivel fotózni fognak. - mondta vigyorogva. Ujjongva nyakába ugrottam, majd hosszasan megcsókoltam.
•••
Amint kiléptem a repülőből, nagyot szívtam a levegőből és összébb húztam magamon a pulóveremet. Bementünk a terminálba hogy átvegyük a csomagokat, és elfoglaljuk a szállást. Miután mindnekinek megnérkeztek a bőrnöndjei, kimentünk és fogtunk kettő taxit. Én Dorral utaztam Shawn meg Aal-val.
- Emma, Shawnak olyan aranyos testvére van, és annyira jól kijövünk egymással. - magyarázta.
- Örülök neki, mert kettő szobát kaptunk. Gondolom nem kell elmagyaráznom hogy ki-kivel lesz.
- Oké, csak legyetek halkak. - mondta nagyra nyílt szemekkel Dor. Miután megérkeztünk kifizettük a taxit, és a cuccunkkal együtt elindultunk a bejárat felé. Bejelentkeztünk és miután megkaptuk a szoba kulcsot elindultunk felfelé.
- A miénk a 245-ös. Tiétek? - kérdeztem az autónk előtt állva.
- 246. - mondták egyszerre. Király, két egymás melletti szoba. Bementünk, és ledobtuk a cuccokat, majd elterültem a nagy ágyon.
- Engem már ide sem engedsz? - kérdezte kacéran. Felnevettem, és arrébb gurultam az ágyon. Lefeküdt mellém és átkarolta a derekamat.
- Mikorra kell menni? - kérdeztem.
- Holnap reggel kilencre, akkor még csak megbeszélés lesz. - mondta és megcsókolt. Nyelve végigsimított ajkaimon, ezzel bejutást nyerve, majd bele markolt az oldalamba. Ennek nyoma lesz.
- Shawn, most nem lehet. - bukott bele nyakamba. - Shawn. - emeltem fel a hangom. - Elég lesz. - toltam el magamtól.
- Jól van na. - mondta durcizva.
- Na, ennek nyoma marad és holnap lehet hogy megbeszélés lesz csak, de még a múltkori is látszik. - mondtam halkan. Felém fordult és lustán megcsókolt.
- Álmos vagyok. - suttogtam.
- Akkor aludjál. - mondta, és átkarolt hátulról. Nem kellett sok és elnyomott az álom.
•••
Reggel ébresztőre keltem. Ennyit aludtam volna? Kinyomtam és felültem. Láttam hogy Shawn még nagyban alszik, így rendeltem reggelit. Átmentem a lányokhoz akik már fent voltak. Mondtam hogy kilenckor elmegyünk megbeszélésre ők maradjanak itt nyugodtan. Visszamentem a szobánkba ahol már ott várt kis tálcán a reggelink. Gondoltam hogy felébresztem Shawnt így a hálószobánkhoz mentem. Láttam hogy Shawn hason fekve szuszog. Úgy gondoltam hogy hagyom aludni, még csak hét óra volt. Fél nyolcig simán aludhat, aztán meg reggelizünk felöltözünk és elindulunk.
A komódról elvettem a telefonomat, és miután feloldottam megláttam a rengeteg üzenetet. Felmentem instára és megláttam magamat és csomó posztban. Még egy kicsit görgettem, majd láttam hogy már fél nyolc van.
- Shawn. - suttogtam és megsimogattam az arcát.
- Hmm - nyöszörögött. Csücsőrített én pedig az ajkaimat hozzányomtam öveihez. A sok kis puszikból egy nagy csók lett.
- Reggeli. - suttogtam szájára. Felkeltünk én felvettem magamra a könösömet, Shawn pedig valami ruhát. Kimentünk majd megettük a kajàt, ezután normálisan felöltöztünk. Lementünk a kocsihoz, majd Shawn nekem dobta oda a bérelt Jeep kulcsát.
- Vezess te. - mondta, és beszállt az anyós ülésre. Beszálltam majd miután elindítottam a kocsit elindultunk a megbeszélésre. Éppen hogy beestünk, már köszöntöttek is.
- Szia Andrew. - köszöntem, és egy gyors ölelést adtam neki.
- Sziasztok. - köszönt. Bementünk egy nagy terembe ahol mindenki leült, majd egy olyan 45-50 éves emberke leült az asztal főre. Bemutatkozott a neve Steve. Ezután elmondta hogy hogyan fog zajlani az egész, majd másfél óra után már a kocsiban voltunk. Visszamentünk a hotelba és benyitottunk a lányok szobájába.
- Hali lemegyünk a fürdőbe ti maradtok? - kérdeztem.
- Igen, menjetek nyugodtan nem akarunk zavarni. - vetettek rám egy perverz pillantást.
- Oké. - suttogtam magam elé, miközben becsuktam az ajtót. Visszamentem a szobánkba, majd előkotorva a fürdőruhámat bementem a fürdőbe öltözni. Közben Shawn az ágyon telefonozott, de nem nagyon keltettem fel a figyelmét. Gyorsan átöltöztem a sima fekete fürdőruhámba, és kislisszoltam Shawn mellé.
- Mehetünk? - kérdeztem. Bólintott, majd lekapta magáról a pólót. Az én szemeim mondanom sem kell hogy ott ragadtak kockáin. Észrevettem hogy ő is végigmér, majd felkapva a törülközőt és a papucsot elhagytuk a lakosztályt.
Amint leértünk örömmel néztük hogy nincs senki a vízben így tudunk egy kicsit romantikázni. Rögtön ledobtuk a törülközőket és bementünk a vízbe. Szerencsére elég meleg volt, így egymás mellett élveztük a pezsgést.
Shawn egy pillanat alatt az ölébe húzott, és elkezdte vadul falni ajkaimat. Úgy csókolt hogy beleremegett a térdem, párnácskáink szinkronban mozogtak. Kezeimet nyakára kulcsoltam, az övéi pedig lecsúsztak a derekamra onnantól pedig a fenekemet szorongatták tovább. Hallottuk hogy még valaki más is bejött a medencébe. Elváltunk egymástól, én pedig leszálltam róla. Láttam ahogy a csaj végig néz Shawnon, majd a tekintete megállapodik rajtam. Úgy nézett Shawnra mint valami prédára, és meg akarta szerezni. Édes istenem ott volt mellette a barátja. Khmm... inkább nem mondom hogy mi volt.
Shawn a kezét a combomra tette, így ez egy kicsit megnyugtatott mire megcsókoltam.
- Megyünk? - kérdeztem halkan. Bólintott majd felállt és kézenfogva Kisétáltunk.
Úgy gondoltuk hogy elmegyünk vacsorázni, így egy közeli étterembe betérve leültünk és rendeltünk kaját. Egymás mellé ültünk, majd megfogta az egyik lábamat és átrakta az övén. Amíg vártunk az ételekre elbeszélgettünk mindenről. Majd csak azt vettem észre hogy Shawn átkarol és megcsókol. Miután abbahagytuk nem sokkal később a pincér megérkezett az ételekkel, így csendben elfogyasztottuk őket.
Miután megettük kifizetük és visszamentünk a szállodába. Shawn ujjait enyémre kulcsolta és így ballagtunk. Mikor visszaértünk felmentünk a szobába és leültünk filmet nézni. Most valami romantikusat néztünk, de már nem is emlékszem rá mert elaludtam.
Hali. Remélem tetszett ha igen akkor Nyomj egy csillagot vagy írj egy kommentet.
Köszi hogy elolvastad.
- Petra
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...