30.rész

743 35 6
                                    

Gondolom kitalálhattátok hogy az egész éjszakát sírással és túlgondolással töltöttem. Ó, igen talált.

Reggel amint felkeltem a három órás alvásomból, még fordultam volna vissza hogy alszok tovább, de persze hogy nem tudtam. Így felkeltem az ágyból és a ruhás szekrényem elé álltam. Mielőtt kinyitottam volna az ajtaját felhívtam Camzt.

- Szia, ráérsz ma? - kérdeztem.

- Hello, ma nem vagyok Kanadában. De ha gondolod eljöhetsz most éppen New Yorkban vagyok. Hozd Shawnt is.

- Shawn az tuti nem jön. - mondtam. - Én viszont pakolok és akkor megyek is.

- Rendben, és hozz bulizós ruhát is, hátha megyünk valahova. - mondta. - Ja, és a jegyet én állom.

- Rendben, úgy sem tudlak meggyőzni hogy én vegyem a jegyet. - sóhajtottam.

- És még milyen jó. - nevetett.

- Hány napra menjek? - kérdeztem.

- Amennyire szeretnél, tőlem maradhatsz örökre is. - biztos voltam benne hogy megvonta a vállát.

- De nem maradhatok nálad örökre. - nevettem. - Vihetem Dort is? - kérdeztem.

- Persze hozhatod.

- Akkor viszont kb egy hétre megyünk. - gondolkodtam hangosan. - Igen egy hét lesz.

- Rendben, akkor átküldöm a jegyeket, és gyertek nyugodtan.

- Nyugodtan megyünk, nyugodj meg. Szia - nevettem fel és nyomtam ki.

Előszedtem egy bőröndöt, és elkezdtem ruhákat beledobálni, persze előtte összehajtottam. Miután elraktam egy hétre való ruhát, felöltöztem. Egy kisnadrágot, és egy sima pasztel színű pólót vettem fel. Utána elmentem a fürdőbe, és össze pakoltam a neszeszeremet. Miután ezekkel megvoltam fogat mostam, és arcot. Úgy voltam vele hogy sminket minek tegyek fel egy sima repülőútra, amikor azok úgyis csak aludni fogok. Ezután átmentem Dorhoz es bekopogtam.

- Dor. - szóltam, majd benyitottam. - Hello, szóval az a helyzet hogy pakolj össze. Megyünk New Yorkba. - mosolyogtam rá.

- Micsoda!? - nézett rám nagy szemekkel. - De miért? Vagy mi?

- Kell egy kis szünet. Shawn nem jön. Na de, pakolj össze én addig kinyomtatom a jegyeket. - mondtam majd kisètáltam a szobából. Elmentem a dolgozószobába és ahogy ígértem kinyomtattam a jegyeket. A következő járatra szólt, ami este hatkor indul. Nagyszerű éjszakára leszünk ott.

Amíg indul a gép, van egy csomó időnk így leültünk filmezni.

- Na, mit nézzünk?  - kérdeztem.

- ÚÚúú, az jó film. - Mutatott rá egy netflixes filmre. Én jó testvér lévén elindítottam a filmet.

•••

Miután megnéztük a filmet, ami egyébként nagyon jó volt, neki álltunk valami kaját készíteni. Mivel nem volt kedvünk főzni, ezért pizzát rendeltünk. Igen, tudom fő az egészséges életmód.

Egy húsz perc múlva meg is érkezett a kaja, így leültünk enni. Dor ananászosat, én pedig kukoricásat ettem. Közben felhívtuk anyáèkat hogy mi a helyzet velük, és mondtuk hogy egy pár napos kiruccanásra megyünk New Yorkba. Kicsit ellenezték a dolgot, de végül benyögtem hogy már a jegyek is megvannak, és így végül elengedtek. Miután megettük leültünk filmezni megint és megnéztük az All The Boys I  Loved Before 2. részét. A film felénél elkezdett csörögni, megnéztem hogy ki keres. Ahogy megláttam hogy Aal az egyből felvettem.

- Hello. - köszöntem.

- Mi történt köztetek Shawnnal? - tért egyből a lényegre.

Sóhajtottam egy nagyot, majd megszólaltam.

- Szüneteltetjük a kapcsolatunkat. Miért kérdezed?

- Csak azért mert teljesen megőrült amióta összevesztetek. Min vesztél össze ezzel a mamlasszal? - kérdezte.

- Azon hogy vegyünk-e másik lakást vagy sem. - mondtam. Harsányan felnevetett.

- Most ezt ugye nem komolyan mondod? Rosszabbak vagytok mint két öreg házaspár.

- Aal, viszont nekem le kell tennem, mert indulunk.

- Hova mentek?

- Camilához, New Yorkba. Viszont mennünk kell tényleg. Szia. - köszöntem el.

- Rendben szia. - köszönt el ő is.

Ezután szóltam Dornak, lehoztuk a bőröndöket és beraktuk a kocsiba. Miután ezekkel megvoltunk egymásra néztük ő pedig szorosan megölelt. Természetesen én és az érzékeny természetem miatt rögtön elsírtam magam.

- Minden rendben lesz. - simogattam meg a hátamat. - Shawnnal kibékültök és összeköltöztök és ott bent - mutatott rá a hasamra - fog növekedni az unoka húgom.

- Igazad van. - töröltem le a könnyeimet. - Shawnnak és nekem is kellett ez a kis szünet. Legalább megtanuljuk értékelni egymást. - mosolyodtam el. Na gyere induljunk. - mondtam.

Beültünk a kocsiba és elindultunk egy gyorsétterem felé. Nem kéne hogy éhesek legyünk, bár ahogy ismerem Camit biztos az első osztályra vette a jegyet. Nem baj, attól még beülünk enni valahova.

Mikor megérkeztünk a Dunkin  Donutsba mindketten kiszálltunk a kocsiból és siettünk befelé.

- Elég lesz egy fánk? - kérdeztem.

- Persze. - mondta Dor.

Gyorsan kikértem a rendeléseket, majd miután megvoltak vissza ültünk a kocsiba és útközben megettük. Megérkeztünk a reptérre, kipattantunk a kocsiból, kiszedtük a csomagtartóból a cuccokat és mentünk be az épületbe.

Miután minden fontos dolog megvolt, felszálltunk a gépre és vártuk hogy odaérjünk. 







Köszönöm hogy elolvastad legyen szép napod! ❤️

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now