A nappaliban álltam Shawn mellett és mindenki lefagyva nézett ránk. Hát igen, nem mindennapi dolog hogy egy tizenkilenc éves lány terhes lesz.
- Gr-gratulálunk. Azt hiszem. - suttogta az utolsó mondatot Karen.
Másodjára anya eszmélt fel a sokkból. Remélem hogy nem lesznek nagyon dühösek, bár lehet hogy már haza is akarnak menni. Na jó, azért remélem ezt nem akarják.
- Nem mondom hogy büszkék vagyunk rátok, de hát most mit tudunk csinálni. - sóhajtott. - Szóval nagyszülők leszünk! - mosolygott boldogan.
Ezért is imádom anyukámat. Mindenben képes a jót meglátni, és nem csak a dolgok rossz oldalát nézni.
Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, Shawn pedig hallatott egy halk ideges nevetést.
•••
- Ezt még mindig nehéz felfogni. - nevetett Aal - Olyan fura hogy még csak 19 vagy. De mar konkrétan menyasszony vagy és babát vársz.
- Még nekem is egy kicsit hihetetlen, elhiheted. - mondtam miközben pakoltam be a mosogatóba.
- Jézusom de udvariatlan vagyok. - kapott a fejéhez a lány - Bepakolok én helyetted. Ülj le nyugodtan.
- Nem kell, már csak ez a kettő tányér van. - legyintettem. Felcsuktam a mosogató ajtaját majd elindítottam. - Na gyere megágyazunk?
Felpattant a székről és elindultunk felfelé. Anyáék hotelben szálltak meg, hiába mondtam nekik hogy van pótágy, ők nem akartak a terhünkre lenni. Főleg most. Bár lehet hogy mindenkinek jól jön hogy most nincsenek itt. Legalább fel tudják dolgozni a hallottakat.
Ahogy felértünk és beléptünk a vendégszobába láttam ahogy Karen és Shawn éppen ölelkeznek, így inkább megfordultam és mondtam Aalnak hogy egy kicsit várjunk kint.
- Ugye még mindig boldog vagy Shawn mellett? - kérdezte nagyra nyílt szemekkel.
- Persze hogy az vagyok. - kuncogtam - Bár, az utóbbi pár napban kicsit összekaptunk de ez még nem azt jelenti hogy nem szeretem. Minden kapcsolatban vannak hullámvölgyek. A miénk sem tökéletes, de mindketten megpróbáljuk a maximumot kihozni magunkból.
- Em - lépett oda hozzám Shawn - Édesem. Nagyon sajnálom hogy ilyen voltam az utóbbi pár napban. Sok rajtam a stressz az album miatt, az esküvő, a baba is. Most egy kicsit minden összejött. - bújt a nyakamba.
- Miért nem mondtad? - vontam kérdőre
- Mármint micsodát?
Közben halkan becsukódott az ajtó és észrevettem hogy Aal bement az anyukájához.
- Hogy nem szeretnél esküvőt.
- Dehogynem szeretnék. Csak kicsit később.
- Mondtam hogy nekem nem baj ha később lesz megtartva. Sőt, úgy is csinálhatjuk hogy mi bemegyünk az anyakönyvvezetőhöz és miután megszületik a kicsi, utána megtartjuk a lagzit.
- Tudom, erről már beszéltünk. - sóhajtott - Nekem ez a verzió jobban tetszik. - suttogta.
- Nekem is - mosolyogtam - Viszont segítek megágyazni Karennek.
- Kicsim, hagyjad. Majd megcsinálják maguk. - fordított maga felé.
- De Shawn ők vendégek. - suttogtam erőteljesen. Megrázta a fejét majd elengedett.
Benyitottam a szobába ahol láttam hogy a lányok már mindent megcsináltak.
- Gondoltuk hamar megcsináljuk hogy ne neked kelljen. Pihenj csak. - simította meg a karomat Karen. Igazából nem volt ellenemre hogy csak pihenjek, hiszen eléggé elfáradtam a mai nap. - Menjetek ki a kertbe egy kicsit, legyetek ketten. Nem árt nektek. - mosolygott. Esküszöm, áldás ez a nő.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...