Összesen egy hónap telt el mióta Shawn-nal vagyok, és nagyon jól érzem vele magam. Ma fogja kiadni a 3. Albumát és el nem tudom mondani hogy mennyire büszke vagyok rá.
- Jó reggelt napsugaraim! - rontott be a szobába Aal.
- Aal mi a szar? - kérdezte Shawn, miközben ölelt tovább.
- Aaliyah, létszi hagyj még aludni. - kérleltem. Hallottam ahogy csukódik az ajtó, majd ahogy Shawn szuszog tovább.
•••
- Shawn, szívem - ébresztgettem. - ideje felkelni.
Nem reagált. Hát akkor jöjjön a másik módszer. Elkezdtem puszilni a száját, amire persze azonnal reagált. Kezdett elfajulni a dolog, ugyanis én már ráültem a derekára, ő pedig kezdte egyre jobban feltűrni a pólómat. Elmélyítette csókunkat és közben hátamat simogatta. Én a hajába túrtam bele, majd meghúztam, de úgy hogy morgott egy nagyot.
- Gyerekek, Ebéd! - kiáltott fel Karen.
- Ennyit aludtunk? - kérdezte Shawn.
- Igen, na de gyere menjünk le enni. - húztam fel.
- Köszönöm szépen az ebédet finom volt. - mondtam Karennek.
- Nincs mit drágám. - mosolygott.
- Liyah jössz? - kérdeztem, mivel Aal is befejezte az evést. Felpattantunk az asztaltól, és a neki kijelölt szobába mentünk. Lehuppantunk az ágyra, majd egy kényelmes pozíciót felvéve elkezdtünk beszélgetni. Volt szó mindenről, körmökről, sorozatokról, szereplőkről, játékokról.
- És Em, Shawn - hagyott eg kis szünetet. - milyen a tudod.
- Úristen. - mondtam full vörös arccal.
- Várj, ti még nem...- kérdezte meglepetten.
- De, csak tudod ilyet nem szoktak kérdezni. - mondtam még mindig zavarban.
- Naa, létszii!
- Egyáltalán miért vagy rá kiváncsi?
- Mert tudod én a tesója vagyok, és csak szimplán érdekel hogy milyen az ágyban
- Öhm, ha érdekel nagyon jó. - suttogtam mert tuti hogy hallgatózik. - és amúgy nagyon nincs viszonyítási alapom, mert hát, nekem ő volt az első. - pirultam bele a mondandómba.
- Pedig nagyon szép vagy. Nem tudom hogy hogyan nem volt még barátod. - mondta.
- Hát tudom anyukám, nem nagyon szereti hogy van egy pasim, és most is nem tetszett neki hogy itt vagyok, ezért össze is vesztünk. Anyukám konkrétan olyan mint egy hárpia.
- Igen, képzeld a legjobb barátnőm anyukája is ilyen, és most is úgy lett volna hogy jön, de sajnos nem engedte. - mondta szomorúan.
- Ilyenkor én elszöktem volna otthonról. Jézus, ezt nehogy megcsináld oké?
- Nem tíz éves vagyok, hanem tizenöt. - mondta nevetve. - De, oké nem fogom megcsinálni.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...