4.rèsz

1.6K 61 2
                                    

- Jaj, te lány! - mondta fejét ingatva Lis.

- Nem tehetek róla! Szerinted én bele akartam szeretni?

- Igen! - válaszolták egyszerre.

- Najo, lehet. De nem volt tervben!
Megcsörrent a telefonom, mire a lányok odaadták nekem miközben megnézték hogy ki hív. Már az arcukból láttam hogy Mendes lesz, mert olyan fancsali képet vágtak, hogy azt a legsavanyúbb citrom is irigyelné, amikor beleharapsz. Szóval, megnéztem a képernyőt, és igen, tudtam hogy Shawn lesz az. Kinyomtam, de újrahívott. Inkább lenémítottam és kikapcsoltam.

- Lányok! Figyu! Hahó! - próbáltam elérni a lányoknál hogy rám figyeljenek.

- Igen? Úhh várj most írt Sha.. - fogta be Lis száját Ruby.

- Ki?

- Senki! - válaszolta túl gyorsan Ruby.

- Túl gyorsan válaszoltál! Na had nézzem! - mentem oda. Megláttam hogy kivel írogatnak. Hát én ezt komolyan nem hiszem el hogy ez a Mendes mindenhol ott van. - Ti megmondtátok neki hogy hol van a szobám?

- Igen!?

- Oké! Akkor most valamelyikőtök helyet cserél velem!

- De Em! Miért? - kérdezte Ruby, széttárt karokkal.

- Mert el akarom felejteni! - kiáltottam. Be rohantam a fürdőbe és megmostam az arcom. Megnéztem magam a tükörbe és megláttam a szét folyt sminkem, úgy hogy gyorsan lemostam. Kiléptem és örömmel láttam hogy a barátnőim, már nincsenek a szobában, úgy hogy gyorsan visszamentem a fürdőszobába és lezuhanyoztam. Amikor kiléptem, egy Shawnnal találtam magam szembe.

- Hát te?

- Szóval, najo ez nekem nem megy, miért nem jöttél oda miután vége volt a meet&greet- nek?

- Ohh, képzeld el, én elmentem csak te éppen úgy gondoltad hogy felfalod a barátnődet a folyosón. Szerinted? Mit csináljak álljak ott és nézzem? - keltem ki magamból - H..hogy jutottál be?

- Tudod... nekem nincs is barátnőm. De.. - itt közbevágtam.

- Na várj! Azt mondod nincsen barátnőd de egy random csajt lekapsz?

- Hát... nem random csaj volt, csak érdekkapcsolat. De elmondjam még ma hogy hogyan jutottam be?

- Légyszives!

- Oké! Szóval... hát az úgy volt... hogy öm... betörtem az ajtód. - mondta a végét hadarva.

- Hogy mi? Te... najo ezt meg kell hogy nézzem! - mentem az ajtóhoz. - Shawn Peter Raul Mendes!

- Szolgálatára!

- Miért törted be azt a kicseszett ajtót? - kérdeztem, és szinte az egész folyosó tőlünk zengett. Erre persze kiléptek a barátnőim és èrdekelve figyelték tovább a jelenetet.

- Mi... ohh!

- Ohh, bizony, szóval most öltözhetek vissza a kérhetek egy másik szobát egy tuskó miatt, aki nem képes kopogni! - fújtattam. Nem hiszem el, miért nem lehetett kopogni?

- Figyelj! Kopogtam, de te nagyon nem akartál kijönni a fürdőből úgy hogy, hát párszor beleütöttem.

- Párszor? Komolyan? Oké, na kifelé! - mondtam dühösen. Bár mindegy volt, mert így is - úgy is be kellett mennem a fürdőszobába. Mindenki ki ment csak a coloska nem. Gondoltam jó magas ívről teszek rá, de amint kivettem a cuccomat a bőröndömből, odalépett mögém és kivette a melltartót a kezemből, mivel persze az lógott ki a legjobban a többi ruha közül.

- Hah, nem meg mondtam hogy menj ki?

- Ohoho! Tudtam hogy hogy egyszer látni fogom a fehérneműidet! - vigyorodott el perverzen.

- Shawn! Létszíves add vissza! - mondtam, és szerintem már gőzölgött a fejem az idegességtől. Elszámoltak magamban 10-ig hátha segít.

- Nem, nem! El kell venned!

- Oké! - sóhajtottam. - Te akartad! Akkor elkezdek előtted öltözni. - mondtam, és vártam a reakcióját. Semmi más nem volt csak perverzen elvigyorodott. - Komolyan azt hiszed hogy előtted levetkőzök?

- Hát más lány, már az ágyban lenne.

- Jézusom! Oké, akkor kivesznek egy másikat és elmegyek a fürdőszobába. - elmentem a bőröndömhöz és kivettem belőle amit mondtam. Elmentem átöltözni és amikor kimentem Shawn már nem volt a szobában. Lementem a recepcióra és próbáltam kérni egy másik szobát.

- Sajnálom hölgyem, nincs másik szoba.

- De nem érti? Betörte valaki az ajtómat!

- Semmi gond! Majd velem lesz egy szobában! - hallottam egy mély rekedtes hangot. Na basszus, ez Mendes lesz. Várj, azt mondta hogy leszek vele egy szobában. Na azt biztos hogy nem. Már csak az hiányzik hogy vele aludjak egy ÁGYBAN.

- Naj... - fogta be a számat.

- Mehetünk? - bólintottam. - Innentől minden rendben lesz, köszönjük! - mondta és elkezdett húzni a lift felé. Úgy döntöttem hogy nem szólok hozzá. Hogy miért? 1. Mert a szemem láttára csókolt meg egy csajt, - oké arról nem tehet hogy félétekeny vagyok, na - a 2. Pedig mit képzel magáról hogy úgy gondolja hogy ott alszok nála? Meg hogy betöri az ajtómat? Oké ez egy kicsit sok.

- Ezt most miért kellett?

- Valahogy jóvá akartam tenni.

- Wow! Igen? Ezzel szerinted minden rendben van?

- Miért vagy ilyen velem? - kérdezte.

- Se... Semmi bajom nincs veled. - jött hozzám közelebb. A pulzusom az egekben volt és a szívem a torkomban dobogott. Megéreztem a mentol illatát, de meg gyorsan észbe kaptam, nehogy könnyűvérünek nézzen.

- Megkérdezem Lisat és Ruby-t hogy aludhatok-e náluk. - mentettem ki magam. Odafutottam az ajtójukhoz és be nyitottam.

- Hát te?

- Van nálatok hely?

- Minek?

- Hogy itt tudjak aludni. Létszi! Nem akarok Shawnnál.

- Oh, akkor sajnos nincs nálunk. - vigyorgott kedvesen Ruby. Ohh, ezt még megbánjátok. Kimentem a szobábol, és visszamentem a sajátomba hogy kivigyem a cuccomat. Gyorsan mindent bedobáltam a bőröndbe és átmentem Shawn szobájába.

Éppen nyitottam volna ki az ajtót, mikor minden elsötétült és éreztem ahogy összecsuklom.



Sziasztok! Tudom először írok ide, de létszi jelezzetek hogy milyen lett. És tudom hogy ez egy kicsit semmilyen lett, remélem azért elfogadható.
  Petra❤️

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now