Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem Shawn mellett. De nem abban az ágyban ami a kis házunkban volt. Szóval nem "otthon" aludtunk. Felültem az ágyban mire már nem csak a fejem de az egész lényem elkezdett fájni. Megpróbáltam felállni de nem nagyon sikerült, egyrészt az izomláz miatt, másrészt pedig még mindig másnapos vagyok.
Ránéztem a mellettem alvó göndörkére aki olyan hangosan horkolt mint még soha senki. Elmosolyodtam és végül vissza dőltem mellé.
- Hm? - nyitotta ki az egyik szemét.
- Nincs semmi csak felébredtem. - mosolyodtam el. Felemelte a karját majd várta hogy bebújjak alá és együtt aludjunk tovább.
•••
- Shawn - keltegettem a mellettem fekvő fiút - tíz óra van, nem kéne elhagyni a hotelt?
- Hmm? Mi? Ja, de kéne, de még aludni akarok.
Az tény is való hogy mind a ketten fáradtak voltunk, de azért a mi kis szállásunkon jobb lett volna pihenni.
- Légy szíves kelj fel. - simogattam a hátát.
- Ahj, oké - forgatta meg szemét - de ha visszamentünk aludnunk kell.
Bólintottam egy nagyot majd mind a ketten felkeltünk.
- Egyébként nagyon vad szülinapod volt. - vette magára a pólóját. Na ez is igaz, szinte satu részegre ittunk magunkat - nem csak én hanem mindenki. - Te emlékszel egyáltalán valamire?
- Dehogy emlékszem - nevettem fel - mondjuk valami megvan hogy táncoltunk. De csak halványan. De tényleg nagyon jó volt. - bólogattam. Magamra kaptam a tegnapi izzadt ruhámat, majd a magassarkúmat is és vártam Shawnt az ajtónál.
Pár perc után már együtt mentünk le a lifttel, de még a recepción megállítottak.
- Elnézést, de ki kell fizetniük a szobát. - mondta a nő. Hát mit ne mondjak, eléggé dekoratív volt. De leginkább ott a melle környékénél.
- Ezen ne múljon. - mosolyodott el barátom, majd elővette a bankkártyáját és lecsippantotta a terminálnál. - Köszönjük, viszlát!
Kezeit rákulcsolta az enyémekre és úgy fogtunk magunknak taxit.
•••
- A többiek meddig is maradnak? - néztem fel rá. Már egy jó órája biztos hogy visszaértünk, és mivel ma nagyon szép meleg idő van, ezért kifeküdtünk a hátsó részen levő ágyra.
- Asszem holnapig. Utána már csak ketten vagyunk. - mosolygott perverzen.
- Most is ketten vagyunk. - ültem fel. Shawn kérésére konkrétan nem volt rajtam semmi, csak egy falatnyi fehérnemű - Khm gondolhatjátok ki választotta - ezért magam elé fogtam a takarót.
- Cica, nem itt kéne.
- Cica? Tudod mikor hívj engem cicának. - néztem rá szemöldök felhúzva - S-O-H-A. Oké?
- Rendben Édesem. - húzott le magához.
- Látod ez így sokkal jobb. - kuncogtam.
Ezután már csak egymást ölelve feküdtünk és halkan beszélgettünk tovább.
•••
- Emma - keltegetett Shawn - hahó, Édesem. Esik az eső és el fogunk ázni. - kuncogott.
- Ahj, pedig olyan jó volt. - motyogtam miközben próbáltam felállni arról a kis ágyról.
Mivel itt nyáron nagyon sokat esik az eső, ezért nem csoda hogy mi is ki fogtunk egy ilyen napot. Ugyan nem baj hogy egy kicsit zuhog, hiszen itt szinte mindig nagyon meleg van ezért a növényeknek kell a víz. Amit persze ilyen formában pótol a környezet.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...