2.rész

1.7K 56 2
                                    

Oh, és akkor még ne is gondoltam hogy mi fog velem történni Japánban.

Mikor felébrdtem még mindig a felhők között voltunk. Gondoltam ráírok Shawn-ra. Persze hogy unatkoztam. És még volt egy óra út.

Me: Hali! Mit csinálsz?

Shawn: Semmit. Most szálltam le a gépről. Mindjárt meghalok olyan fáradt vagyok. És te mit csinálsz Pöttöm?

Shawn Mendes a következőre állította a becenevedet: Pöttöm.

Pöttöm: Semmit Colos. Én is éppen repülőn ülök. De látom hogy így játszunk.

Pöttöm a következőre állította Shawn Mendes becenevét: Colos.

Colos: Most miért? Olyan cuki hogy kicsi vagy! Hány cm lehetsz? 155?

Pöttöm: Képzeld nem talált! 160! 😒

Colos: Áhh, mindegy az az 5 centi.

Pöttöm: Persze! Annak aki 188 cm annak teljesen mindegy mert így is egy felhőkarcoló!

Colos: Wow! Azt mondtad hogy nem nagyon tudsz rólam semmit. 😏

Pöttöm: Na látom megfogtad a lényeget! És amúgy persze ezt azért tudtam. Muszáj volt utánna néznem.

-Kivel írogatsz?-kérdezte álmos szemmel Ruby.-Úhh! Csak nem Shawn?

-De igen!-mondtam és elmosolyodtam.

-Úhh, csajszi ne pirulj ennyire feltűnően!-kacsintott. Mielőtt megszólaltattam volna, bemondták hogy leszáll a gép. Egy nagyot sóhajtottam és becsatoltam az övemet.

-Na és akkor melyik lesz a szállásunk?-kérdeztem mikor egy luxuszállók előtt tett ki minket a taxi. Hát mit nem mondjak, csak egyszer vagyok 18. El sem tudom képzelni hogy a csajoknak ez mennyibe került, mert Ők szervezték meg ezt nekem.

-A második!-mondta Lis és elkezdett bemenni a bejáratán. Követtem a példáját és én is beléptem. Kit látnak szemeim?

Hát persze! Shawn Mendest! De hogyan? Értem én hogy luxusszálló de annyi van még itt. Gyorsan cselekednem kellett, ezért felhúztam a kapucnimat. Nem ismerhet fel mert nem látott még mackónadrágban, rendezetlen konty-al. Szóval gyorsan felhúztam a kapucnim és a recepció felé sétáltam.

-Jó napot! Lisa Rose névre volt foglalásunk 4 napra.-mondtam. Igen 4 napig maradunk és amint említettem ugye a szilvesztert is itt töltjük. Ki tudja lehet hogy valami kínai hapsival is össze jövök. Bár azt kétlem.

-3 szoba volt foglalva ugye?

-Igen!

-Rendben! Akkor önöké lesz a 230, 231, 232. Kellemes időtöltést!

-Köszönjük viszlát!-mondta Ruby és közben elkezdett a lift felé menni. Beszálltunk és megnyomtam az 5-ös gombot. Mikor felértünk, még pont láttam hogy Shawn bemegy a szobájába. Elhaladtam a szoba előtt ami a 229-és volt. Megnéztem az enyémet és az pedig 239. Basszus. Nehogy félreértsetek, tényleg a legjobb barátom, de szertném neki meglepetést okozni, mivel VIP jegyünk van a koncertjére. Természetesen ma van neki, így amint beléptem a szobába körülnéztem. Egybenyithatóak a szobák úgyhogy ha bármikor kedvem lenne csak ki kell nyitnom egy másik szobához vezető ajtót és élvezhetem a másik társaságát. Felcsaptam a bőröndöm tetejét és kerestem magamnak egy ruhát. És basszus akkor jöttem rá hogy NEM hangszigeteltek a falak mikor meghallottam Shawn gitározását. Kivettem a bőröndömből egy farmert meg egy pólót aminek a háta csipkézett volt V alakban. Ránéztem az órára ami fél kettőt mutatott. Jesszus, még csak ennyi az idő? A ruháimat letettem egy fotelra és közben rájöttem hogy jobb lenne pihenni ha nem akarok vakolattal menni a koncertre. A telefonomat beállítottam hogy négy órakor ébresszen, és dobtam egy üzenetet a többieknek hogy lepihentem és hogy 4 órakor készülődjünk. Szó szerint beugrottam az ágyba és az álomvilág magába is szippantott.

                                        ***
Pontban 4 órakor az ébresztőm szörnyű hangjára keltem. Kinyomtam és felültem az ágyban. Pont előttem volt egy tükör és megnéztem magam benne. Komolyan mondom hogy megilyedtem saját magamtól, ezért gyorsan a fürdőbe mentem. Elintéztem a higiéniai dolgaimat és megpróbáltam kifésülni a madárfészeket a fejem tetején. Nagyjából sikerült is, úgyhogy felvettem azokat a ruhákat amiket kikészítettem. Gyorsan visszamentem a fürdőszobába és most már teljesen kifésultem a hajam és hagytam a természetes állapotában. Sminknek egy szempillaspirált, alapozót és korrektort vittem fel plusz egy halvány matt rúzst. Kiléptem a furdőből és az ajtó felé vettem az irányt. Kinéztem a kukucskálón és nem láttam senkit úgy hogy nyugodtan léptem ki a saját "lakosztályomból". Beléptem a a barátnőim szobájába. Megláttam őket ahogyan az ágyon ülnek zokniban és éppen valamit néznek.

-Hali!-köszöntem és közben én is odaültem közéjük, ezzel meglátta hogy mit is néznek.-Ez most komoly? Ti velem és Shawn-nal szerkeztetek képeket?-kérdeztem kidüllet szemekkel.

-Igen! Ti vagytok az új ship-ünk! Figyelj még az is lehet hogy ma nem a saját szobádban alszol!-mondta Lis és kietette a kezét amolyan most "mi van" kefejezéssel.

-Oké! De miért lenne az?

-Ho-ho-ho! Azért én kíváncsi lennék hogy hogyan néz rád! Tudod mondják hogy van a szemében ilyen csillogás féle!-mondta Ruby, és kacsintott.

-Aha! Én meg egy állat vagyok! Most komolyan hiszel ebben?-kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.-Mert én nem!

-Az nem az én bajom! De gondolj bele! Milyen jó lenne már ha, úgy ébredsz fel hogy egy izmos kar van fonódva a derekad köré, és miközben megfordulsz megcsókol!

-Úristen!-temettem az arcom a tenyerembe, miközben fájdalmasan felnyögtem. Ők csak felnevettek, miközben a képeket gyártották.

-Jesszus! 5 óra van!-sikított fel Lis. Fel pattantunk az ágyról és mindenki hipergyorsassággal felvette a cipőjét és a meleg cuccait. Kiléptünk az ajtón és miután bezárták a saját szobáikat hívtunk egy taxit.

-Azért kíváncsi leszek hogy mit szól majd hozzád!-mondta Ruby, miközben beszálltunk a kocsiba.

-Ugye elhoztad a rúzsod?-kérdezte Lis mellettem ülve a kocsiban.

-Nem. Miért kellene?

-Tudod ha olyan dolog történne!

-Úristen, soha többet nem fogok veletek valahova elmenni.-mondtam közben éreztem hogy az arcom piros árnyalatot vesz fel. Megérkeztünk és próbáltam kifizetni a taxit, amit a többiek nem engedtek.

-Emma Stone! Te ma 18 éves vagy és nem fogsz kifizetni egy taxi utat! Másra fog kelleni az a pénz!-mondta ellenmondást nem tűrően Ruby. Végül hagytam hogy kifizessék és beálljunk a sorba. Miután sikeresen bejutottunk - hozzá kell tennem hogy nagyon sokan voltak előttünk - próbáltunk előre nyomulni ahol a VIP-sok voltak.

Ekkor elkezdett a telefonom rezegni, és a képernyőn megpillantottam...

Mindennél  SM ffWhere stories live. Discover now