December 26. A szülinapom napja. Shawn erre az eseményre gőzerővel készült, ugyanis azt szerette volna ha ez a nap tökéletes lesz.
Reggel hét óra van. A nap már fent van a horizonton és vidáman süt be az ablakon keresztül amin szokás szerint nincs lehúzva a redőny. Itt a szigeteken mindig meleg van - legalábbis melegebb mint Kanadában - ezért szinte minden reggel kitakarózva kelek. Igaz a mai nap sem volt másképp, csak most annyi volt a különbség hogy még a barna hajú, göndör barátom sem feküdt mellettem. Pedig kerestem.
Miután szomorúan nyugodtam bele hogy ma nélküle kell hogy kelljek, hátamra fordultam és úgy csodáltam tovább a tájat. Nem tudom hogy mennyi ideje figyelhettem de arra lettem figyelmes hogy nyitódik a hálószoba ajtó.
- Jó reggelt Álomszuszék. - mosolygott Shawn miközben egy tálcával egyensúlyozott.
- Jó reggelt. - ültem fel és megvakartam a szemeimet. A tálcát letette elém, és visszafeküdt az ágyba és betakarózott. - Ezt miért kapom? - mosolyogtam rá. A tálcán egy tányéron volt pár darab szív alakú palacsinta, mellé gyümölcsök illetve narancslé.
- Mert szeretlek, és szülinapod van. - hajolt hozzám hogy egy puszit nyomjon a számra.
- Shawn, ez is egy olyan nap mint a többi. De köszönöm. - vigyorogtam. Ő is elmosolyodott majd oldalra fordulva és az egyik karjára támaszkodva nézte végig ahogy mindent megeszek egytől-egyig.
- Mmm, ez nagyon finom volt.Tettem le magam mellé le a földre a tálcát és visszabújtam a mamlasz karjaiba. Ezután jobban magához húzott és aludtunk tovább.
•••
Telefoncsörgésre keltünk, azaz csak én mert Shawn valamit morgott. Pedig az ő telefonja csörgött. Felvettem az ő komódjáról a telefont és a fülemhez emeltem. Meg sem néztem hogy ki hív. Így visszagondolva hiba volt.
- Halo? - szóltam bele álmos hangon.
- Emma? - kérdezett vissza Andrew. - Te mit keresel ott? Shawn azt mondta hogy a barátaival megy. Nem mondta hogy te is mész. - tartott egy pár masodperc szünetet. - Ez azt jelenti hogy együtt vagytok?!
- Nem, még nem jelenti azt mert még nem kérdezett meg. - forgattam meg a szememet. Erre már Shawn id ide nézett majd amikor rájött hogy kivel beszélek egyből kivette a telefont a kezemből.
- Andrew? - szólt bele.
Ezután már nem hallottam semmit, ugyanis elvonult egy másik szobába.
Közben én is lecsekkoltam a közösségieket és számat elhúzva vettem észre hogy tegnap készültek rólunk lesifotók. Nem hiszem el hogy a paparazzik mindenhol ott vannak. Természetesen ezektől a képektől az összes fanoldal megőrült, nekem pedig rossz szokásom belenézni a kommentekbe, így megtettem. Igaz, én is benne vagyok ebben a celeb világban, bár én inkább csak ismert vagyok mint celeb de attól még tudom hogy mi a dörgés.
Pár perc után visszajött Shawn és befeküdt mellém.
- Andy azt mondta hogy örülne nekünk.
- Andy? - néztem rá furán. Megrántotta a vállait és csak mosolygott. - Egyébként készültek képek rólunk és mindenki megvan őrülve.
- Igen? Nem nagyon néztem mostanában instát.
Megfogta a telefonját és megnyitotta a közösségi oldalt. Én hozzá bújva figyeltem amit csinál. Pár perc után miután látta hogy tényleg így van, lezárta a telefonját és felém fordult.
YOU ARE READING
Mindennél SM ff
Fanfiction-Em! Kicsim-szólt anya.-Nem csak te leszel a fotózáson. -Még ki?-kérdeztem meglepődve. -Majd meglátod!-mondta és kacsintott. Ekkor beléptem és megláttam Őt. Emma Stone-t és Shawn Mendest a sors mindíg egybe sodorja. Fa vajon mi lesz ennek a követ...