Pohupovala som sa zo strany na stranu. Potichu som vravela príbeh...
"Nebola to láska na prvý pohľad, ani na druhý, trvalo to nejaký čas, no podarilo sa. Zamilovali sme sa, neviem kto do koho viacej. On ma miloval viac, ako som si kedy myslela, že niekto bude. Bol tu pre mňa a vždy stál po mojom boku. Chcel mi dopriať všetko po čom moje srdce túžilo. Chránil ma a podporoval. Chcel, aby som bola šťastná.
Nie vždy to bolo ružové. Boli momenty, kedy sme nevládali a chceli to ukončiť. Neraz mojou vinou. Dokonca som mu vrátila aj obrúčku. Lámalo mi to srdce, no myslela som si, že to tak má byť. A potom to prišlo.
Získal si moje srdce nanovo, bojoval oň, ukázal mi aká je láska mocná. Ľúbila som ho a ľúbim stále. Zachránil ma a naveky mu budem vďačná."
"Ale no, mamička klame, to ona zachránila mňa." Pobozkal ma na líce.
"Alex, vieš, že to nie je pravda."
"Ale je, nebyť teba, už by som tu nebol. A nie len ja. Dustin a ja ti budeme vždycky vďačný."
Vzal mi malého Dustina z rúk a uložil ho do postieľky. Stiahol si ma do náručia, a len sme hľadeli ako pokojne spí.
Doteraz neverím, že Alex žije. Doktori povedali, že je to zázrak, že ho tu muselo držať niečo mocné. Myslím si, že to niečo mocné, bol Dustin.
Dustin je náš malý zázrak. Má Alexové oči. Neviete si ani predstaviť koľko hodín strávim pozeraním sa do nich. Nespočetne veľa.
Alex tvrdí, že ma úsmev po mne. Je to náš malý mix. Bude to náš bojovník. Má okolo seba rodinu, ktorá ho miluje a vždy tu bude pre neho.
Minule sa ma Alex pýtal ako sa Dean dozvedel o mojom tehotenstve, keď to ani on sám nevedel. Jednoducho, tehotenský test som si robila v hoteli, a keď vyšlo najavo, že som tehotná, tak som bola tak nadšená, že som sa musela s niekým o to podeliť, tak som to povedala recepčnej, ktorá pracovala pre Deana, no to som nevedela.
Keď sa Alex dostal z nemocnice, tak sme všetkým oznámili, že čakáme bábo. Alex bol z toho v oblakoch. Každý deň bol pri mne, nechcel nič premeškať. Miestami to bolo až otravné, no bol tak starostlivý, že to neviem ani popísať.
Najviac rozkošný bol, keď sme kupovali výbavičku a oblečenie. Rozplýval sa nad tým a ja nad ním.
Avšak, tehotenstvo nebolo jediné, čo sme riešili. Alex a ja sme sa zhodli, že kvôli bezpečnosti malého sa presťahujeme. Odišli sme teda zo Chicaga do Detroitu.
Kúpili sme si tu dom, novostavbu, a začali sme nový život. Najväčšie rozhodnutie však prišlo, keď sa Dustin narodil. Vzdali sme sa mafiánskeho života. Nie len my, ale všetci.
Bolo to ťažké rozhodnutie, no keď sme si predstavili čím sme si prešli, tak sme chceli zmenu. Chceli sme nový začiatok. Chceli sme pre Dustina lepší život.
Hotel som predala a s Alexom sme začali budovať nový, spoločný hotel tu. Poviem vám, toto všetko riešiť počas tehotenstva bolo viac než náročné.
Našťastie sme na to neboli sami. James a Nathan nám veľmi pomáhali. A áno, sú spolu, dokonca sa zasnúbili. Plus sa presťahovali sem do Detroitu. Vraj sa im to tu zapáčilo. Nathan sa mi minule zveril, že premýšľajú nad adopciou dieťaťa. Avšak, ešte si chcú užiť trochu samoty.
Emily a Mike sa rozhodli vydať sa na cestu svetom. Chvíľu som sa bála, že sa bude chcieť Emily pomstiť za Deana, no opak bol pravdou. Napriek tomu, že to bol jej brat, bola rada, že svet má o jedného netvora menej. Ich moc rodinný život neláka, zatiaľ, čiže cestovanie je pre nich to najlepšie.
A teraz to najviac šokujúce, Will a Mona sa dali dokopy. Ako? No to by som aj ja chcela vedieť. Will sa mi zveril, že pár dní potom plese, išiel do baru, kde stretol Monu. Obaja mali vypité a vieme ako to skončilo. Každopádne má na ňu Will veľmi dobrý vplyv. Stala sa z nej rozumná žena, ktorá si našla prácu a zmysel života.
V podstate sme všetci dostali akúsi facku od života, vďaka ktorej sme sa spamätali. Rodičia a svokrovci neboli moc nadšení, keď sme im povedali, že sa chceme odsťahovať, no akceptovali to. Sú za nás šťastní.
Alex, ja a Dustin, tvoríme rodinu. Neviem si predstaviť, že by som Alexa stratila. Ďakujem každý deň, že mám také šťastie. Že mám rodinu, mám priateľov, žijem si svoj sen.
To prajem každému. Nech sa mu podarí všetko po čom túži, nech nájde lásku, prácu, ktorá ho bude napĺňať a nech je proste šťastný.
Ja som to našla a vďačím len jednému, aj napriek tomu, že som veľa stratila, viac som získala. Mafia nás spojila.
♦♣♠♥
Ďakujem každému kto to dobojoval so mnou až sem ♥
DU LIEST GERADE
Mafia nás spojila 2
JugendliteraturNaposledy rozhodovali oni. Teraz majú osud vo vlastných rukách. Karty sú rozdané. Treba začať hrať poriadnu hru. URČITE si prečítaj Mafia nás spojila prvú časť!