Kapitola 37- Gay?

2.5K 111 6
                                    


Schytil ma za ramená a zopakoval otázku. Mala som chuť sa rozplakať, lebo som sa bála povedať, čo vidím.

"Jessica, hovor! Hovor, čo vidíš! Prosím ťa." 

"Je to Alex, on ma drží, ale som tam aj ja, ešte jedna ja." 

"Čo robí?" 

"Chce nás oddeliť, niečo vraví." 

"Rozumieš čo?" Len som pokrútila hlavou a rozplakala sa.

"Roztrhla mi retiazku, na ktorej bola Alexová obrúčka. Chce ujsť." 

Otvorila som oči a prudko sa nadýchla. Zvalila som sa na Nathana a plakala. Videla som aj zvyšok, ktorý som mu však nechcela povedať.

Utíšil ma a potom mi vysvetlil, čo to celé malo znamenať.

"Jediná vec, čo ti bráni v tom sa posunúť s Alexom ďalej, si ty. Niečo sa ti utkvelo v pamäti, a teraz sa s tým nevieš vysporiadať."

 Chcela som znovu plakať, ale nemohla som. Nemohla som znovu plakať.

"Jessica, mali by ste sa porozprávať. Inak to nevyriešite." Zotrel mi zvyšné slzy a zapozeral sa na mňa.

"Nesmieš to nechať tak, dobre?" Prikývla som a objala ho.

Viac to už neriešil a netrápil ma už. Upravila som si celý make up a so sileným úsmevom sa vrátila na parket. Hneď ma schytil Alex, ktorý sa objavil ako duch.

Začal so mnou tancovať. Ledva sa chytím na jeho tanečné tempo, keď som pripravená tancovať, a nie keď to nečakám.

"Alex, čo sa deje?" 

"To by si mi mala ty povedať. Vidím tie tvoje uplakané oči." Odvrátila som zrak mimo neho. Nechystala som sa mu to povedať, a už vôbec nie medzi toľkými ľuďmi.

"Nie je na to správny čas, ani prostredie."

"Môžeme ísť inde."

"Nechcem to dnes riešiť, Alex. Buď to budeš akceptovať, alebo ma nechaj ísť si sadnúť."

Povzdychol si a trochu zosmutnel. Videla som mu to na očiach.

"Alex, prosím poďme si tento večer aspoň trochu užiť." Získala som si jeho pozornosť.

"Zabudnime na to, čo sa dialo za posledné dni, prosím, aspoň dnes." 

"Dobre teda." Súhlasil a zatočil ma.

Nechala som sa ním unášať v rytme hudby a zabudla na všetky ostatné veci. Aj on tak urobil, alebo sa tak aspoň tváril.

"Čo myslíš, je niečo medzi nimi?" Spýtal sa ma znenazdajky a uprene pozeral na Jamesa a Nathana.

Sedeli za stolom a na niečom sa náramne zabávali.

"Neviem, ale mám taký pocit, že hej. Čo si myslíš ty?"

"No podľa toho čo vidím, tak súdim, že hej, ale že by bol môj brat na chalanov, to mi vôbec nesedí. Vždy mal niečo proti gayom."

"Možno by si sa s ním mal porozprávať, lebo ako vravíš, je to tvoj brat." 

"To je trápne." Odvrkol mi a snažil sa z toho vycúvať.

"Ale ty si trápny! Normálne sa s ním porozprávaš." Povzdychol si, no napokon súhlasil.

"Ty si myslíš, že mi povie pravdu?" 

"Tak mal by, a ak nie, tak sa ja porozprávam s Nathanom. Ten mi klamať nebude." Hrdo som sa usmiala, čo Alexa pobavilo.

Konečne za celý večer sa úprimne usmial. 

"No vidíš, že sa vieš aj usmiať." Podpichla som ho.


***

Celý večer napokon dopadol dobre. Užili sme si nejeden tanec. Chvíľu pred polnocou sme sa rozhodli ísť domov.

Rozlúčili sme sa s pánom Morcom a nasadli so auta. Konečne som si mohla vyzuť tie nepohodlné topánky. V obchode sa tvárili super, no po chvíľke nosenia, mi odumreli nohy.

"Voľnosť." Podotkla som načo sa Alex uchechtol. 

"Skús si ty niekedy celý večer pretancovať v opätkoch." 

"Ak zoženieš nejaké v čísle štyridsať štyri, tak si to pokojne skúsim." Žmurkol na mňa, a mne už neostali žiadne argumenty.

Povzdychla som si a oprela sa o okno. Sledovala som svet, ktorý sa v každej sekunde menil, až kým ma to neuspalo.


Alexander:

Musel som sa zmieriť s faktom, že z Jess nič tak ľahko nevytiahnem. Ona keď sa raz rozhodne, že nie, tak nie, a nikto s ňou nehne.

Potlačil som teda všetky otázky v hlave a užil si večer najviac ako sa dalo. Podľa jej výrazu, som usúdil, že aj ona si to užila.

V aute zaspala. Nezobudila sa, ani keď už sme boli doma. Zobral som si ju teda na ruky a odniesol ju do postele.

Prikryl som ju perinou a chvíľu rozmýšľal, či ju nezobudím, aby sa aspoň prezliekla. Lenže, keď som videl ako sladko spí, tak som na to kašľal.

Venoval som jej pusu na čelo a odišiel. Dal som si sprchu a s miliónmi myšlienok v hlave som išiel spať.


♦♣♠♥

Ahojte zlatíčka :)

Dnešná časť je trochu kratšia, ale aspoň je :D 

Mafia nás spojila 2Where stories live. Discover now