Kapitola 69 - Ďalšie kolo

1.4K 55 8
                                    


Dorábala som si vlasy. Alex si viazal kravatu. Z dolného poschodia sme jasne počuli Jamesa a jeho spoločnosť. Po rozchode s Nathanom striedal partnerov ako ponožky.

Nathan sa nikomu neozýval už istú dobu. Trápilo ma to, no bolo to jeho rozhodnutie. 

Alex zabúchal Jamesovi na dvere, keďže mal ísť  s nami a meškať sme nechceli. Morce si potrpí na dochvíľnosti.

"Veď už idem." Zakričal nám James, keď sa otvorili dvere, z ktorých vyšla vysoká čiernovláska. 

Nechala som si všetky uštipačné poznámky pre seba, keďže som si nechcela kaziť náladu zbytočnou zvadou. 

Šofér nás odviezol k hotelu. Chalani sa išli privítať s hosťami, ja som zatiaľ doriešila ešte zopár povinností. Všetko bolo tip top. Muselo byť.

"Zdržala som sa ešte v kuchyni, lebo kuchári nestíhali." Povedala som Alexovi, keď som si prisadla.

"Tak to preto cítim vyprážaninu." 

"Čože? To vážne smrdím? Však som tam bola len chvíľu, a vlastne však sa ani nič nevyprážalo." Začala som sa ovoniavať a panikáriť.

"Ježiš, Jess, sranda."

"Ja ťa neznášam Alex." 

"Však robíš stresy a zbytočne. Trochu sa upokoj."

"Rada by som, lenže na tomto večeri mi záleží, keďže sú tu vplyvní ľudia, ktorí mi ľahko môžu zavariť."

"Ja viem, a práve preto im musíš dať najavo, že je všetko úplne tak ako má byť." Pobozkal ma na líce a chytil za koleno.

Začal prípitok, zjedlo sa všetko jedlo a všetci sa zabávali. Ja som viedla nudný a dlhý rozhovor s jedným pánom.

Bol vlastník rôznych akcií a nehnuteľností. Snažil sa na mňa spraviť dojem, no moc mu to nevychádzalo. Verte mi, že to bolo najdlhších pätnásť minút v mojom živote.

"Dobrý večer, prepáčte za vyrušenie, ale potrebujem svoju pani manželku. Menší problém s personálom, určite to chápete." Objavil sa Alex.

"Tak niekedy nabudúce." Rozlúčila som sa a rýchlo sa vytratila preč.

"Je vážne nejaký problém alebo si ma len chcel zachrániť?"

"Len záchrana." 

"Prišiel si práve včas, aj tak potrebujem ísť hore na izbu si prehodiť topánky, lebo z týchto už mám otlaky."

Zviezli sme sa výťahom. Alex mal nejaké narážky, že čo by sa stalo keby zastaví výťah.

"Nevymýšľaj Alex, nevieš kto bude ten výťah potrebovať."

Sklamane sa oprel o stenu. Výťah zastal a my sme vyšli v byte. Zohla som sa, aby som si vyzula topánky. Ako som  sa vystierala naspäť, tak sa za mnou objavil Alex.

Chytil ma okolo pása a odhrnul mi vlasy. Začal ma bozkávať na krku a lopatke.

"Alex, nerob, musíme sa vrátiť."

"Pšššt, ja si nepýtam povolenie." Rozopol mi šaty a nechal ich padnúť na zem.

Nebol nežný, bol nenásytný. Chcel ma a bolo mu jedno ako to dosiahne. On vedel ako na to, vedel čo mám rada.

Ostala som sedieť nahá na gauči, kde sa to skončilo. Nohy sa mi ešte triasli. Alex si obliekal košeľu a len sa uškŕňal. 

Podišiel ku mne a nahol sa ku mne. Usmial sa a prešiel mi prstami po boku až na vnútro stehna. Navodil mi zimomriavky.

"Že by niekto chcel ďalšie kolo?" Šepol mi do pier. S ťažkým srdcom som potlačila veškerú túžbu a pokrútila hlavou.

Pobozkal ma a odišiel do kúpeľne. Medzičasom som sa obliekla, aby sme sa vrátili naspäť. Ešte som si upravila vizáž a spoločne sme sa zviezli do sály.

Obom nám vyhladlo takže sme sa rovno vrhli na švédske stoly. 


***

Noc ubehla už rýchlo. Tancovali sme, jedli, pili a zabávali sa. Po dlhej dobe sme sa s Alexom spoločne zabavili.

Objednali sme si raňajky na izbu, keďže veľa ľudí ostalo ubytovaných a nechceli sme sa medzi nimi pliesť. 

"Včera som sa veľmi zabavila, Alex."

"Aj ja. Konečne sme vypli. Mali by sme to propagovať častejšie." Súhlasne som prikývla. 

"Keď si to tak vezmem aj ten sex bol včera lepší."

"Neviem síce prečo, ale áno, aj mne to tak prišlo. Možno preto že si to nechala na mňa." Hrdo sa usmial.

"Tým chceš akože čo povedať? Že mne to nejde dobre?"

"Nie, ale že mne to ide lepšie." Začal si ma doberať čím ma len viac vyprovokoval.

Nemyslím si, že vám treba vysvetľovať ako skončili naše spoločné raňajky. 


♦♣♠♥

I hope you enjoy 

Mafia nás spojila 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant