Všetkým je určite jasné, že nikto neostal len pri jednom drinku. Všetci sme boli v nálade a nikto nebol opití. Strávili sme príjemný večer a potom sa išlo na izby.Dala som si rýchlu sprchu a išla do izby. Alex bol rozvalený na posteli a driemal. Priľahla som si ku nemu. Stiahol si ma ku sebe bližšie a tak sme aj zaspali.
Ráno sme boli na raňajkách len sami dvaja. Ostatní si ešte pekne spinkali. Nakoniec sme sa rozhodli ich pobudiť, aby sme konečne mohli vyraziť do ulíc.
"Chlapci, vstávame!" Zakričala som, hneď ako som vošla k chalanom do izby.
"Nie." Ozvalo sa naraz. Odostrela som záves a žalúzie. Slnko rozsvietilo izbu. S úsmevom na tvári som sa na nich otočila.
"Za pol hodinu odchádzame!" Zavelila som a odišla z izby. Vrátila som sa na tú svoju izbu. Alex prišiel po chvíli a zvalil sa nazad do postele.
"Kam chceme ísť?" Spýtal sa ma.
"Neviem, je mi to jedno. Skús niečo nájsť." Zobral si mobil a začal hľadať nejaké zaujímavé miesta.
***
Nakoniec sme celý deň strávili behaním po pamiatkách. Večer sme ukončili peknou prechádzkou po pláži.
Od hotela to bol len kúsok. James a Nathan zaparkovali svoju cestu v bare. Mike a Em išli na hotel, a tak sme zas ostali sami.
Posadila som sa na piesok a užívala si výhľad. Slnko sa pomaly strácalo z oblohy. Jeho posledné lúče sa odrážali od hladiny mora.
Obloha bola sfarbená do ružova s nádychom oranžovej. Nemohla som sa nabažiť toho pohľadu.
"Nad čím premýšľaš?" Spýtal sa ma Alex a prisadol si ku mne na piesok.
"Nad ničím. Vychutnávam si západ slnka." Usmiala som sa na neho. Úsmev mi opätoval. Obaja sme sa zahľadeli na tu nádheru.
Ruku som si položila na piesok. Za chvíľu ju hriala Alexová ruka. Usmiala som sa na neho a jemne sa o neho oprela.
Bola to scéna ako z romantického filmu. Už chýbal len ten srdcervúci bozk. Ten sa však nestal.
"Nepôjdeme už dnu? Ochladilo sa." Spýtala som sa ho.
"Jasné môžeme." Postavil sa a podal mi ruku. Chytila som ho a postavila som sa.
Ruka v ruke sme prešli cez celú pláž až na hotelovú izbu. Dala som si rýchlu sprchu a potom zaliezla do postele.
Po chvíli prišiel James. Nebol sám. Samozrejme, že s ním boli aj ostatní. Hneď ma vytiahli z postele.
"Ale ja som unavená." Zafňukala som, no pre nich to nič neznamenalo.
"Čo sa to tu deje?" Spýtal sa Alex, keď vyšiel zo sprchy.
"Ideme sa zabávať. Zistili sme, že tu je dnes nejaká párty, takže sa obleč do niečoho iného a pôjdeme." Zavelil James a posadil sa na gauč.
Povzdychla som si aj spolu s Alexom. Obaja sme sa teda išli prezliecť a napokon sme išli na párty.
Kým sme tam prišli sa párty rozbehla na najvyššie obrátky. Moc som nemala náladu, tak som si len sadla k baru. Rovnako, tak spravil aj Alex.
"Poprosím vás, dvakrát whisky." Objednal nám. Len čo nám to doniesli, kopli sme to do seba.
"To bol teda geniálny nápad ísť sem." Zhodnotil Alex.
"No to hej. Ale oni sa zabávajú." Pousmiala som sa, keď som videla Mika tancovať s Emily.
"Hej aj James s Nathanom." Ukázal na druhý koniec baru. Nalievali niečo do seba a trochu ich striaslo. Zasmiala som sa a pokrútila hlavou.
"Mali by sme si z nich brať príklad." Povedala som a hneď objednala ďalšie panáky.
***
Vypili sme niekoľko panákov a potom sa vychystali tancovať. Zvrtala som sa na parkete a Alex ma nasledoval.
Veľmi dobre som sa zabávala. Hudba hrala, ľudia sa bavili a nikomu nechýbal úsmev na tvári.
Z tých rýchlych moderných pesničiek sme prešli na pomalé tance. Alex si ma ku sebe pritiahol a pohupoval sa v rytme hudby.
Určoval tempo a ja som ho pekne nasledovala. Otočil si ma k sebe chrbtom a chytil za boky. Sklonil sa ku mne nižšie a dýchal mi na krk.
Vytvárali sme si vlastnú symfóniu. Zrazu som pocítila Alexove jemné pery na mojom krku. Privrela som si oči a nechala sa unášať. Telom mi prúdil príjemný pocit.
Neprestával ma bozkávať na krku. Mala som rozklepané nohy a ťažšie som dýchala. Nechcela som aby prestal.
Z úst mi vyšiel tichý vzdych. Alex mi silnejšie stlačil boky, čo vo mne vyvolalo ešte väčší zápal, túžbu.
Začala som krútiť bokmi, čím som sa mu obtierala presne o rozkrok. Prudko si ma k sebe stočil až som ledva dokázala udržať stabilitu.
Pozrela som mu do očí. Horeli túžbou. Nebola medzi nami žiadna medzera a pery sa nám priam dotýkali. Nechcela som nič iné, len cítiť jeho pery.
Dala som sa na špičky a chystala sa ho pobozkať. Boli to ani nie tri milimetre, ktoré nás delili, keď do neho niekto zo zadu narazil.
Alex ma pustil a otočil sa dozadu. Stál tam Nathan a James. Bol to James, ktorý do neho narazil. Ani jeden z nich nebol triezvy.
"Alex!"Skríkol na celý parket a chytil ho okolo ramien.
"Braček môj, prepáč za to buchnutie. Nevšimol som si, že...že.. tu niečo riešite. Vieš ja síce dvojmo vidím, ale len keď sa dívam."
Plietli sa mu slová a pôsobil vtipne. Neubránila som sa smiechu, aj napriek tomu, ako sám povedal, že nás vyrušil.
"Je načase už ísť." Zahlásil Alex.
"Nie! Nekaz zábavu Alex!" Skríkol po ňom James a nalial do seba panák, ktorý držal v ruke.
"Presne Alex! Nebuď kazi... kazi? Kazisvet!" Ozval sa Nathan. Dostatočne z neho tiahlo. Ozaj bolo načase sa vrátiť na hotel.
"Chalani ja mám na izbe ešte fľašu whisky." Prehovorila som. Pozreli na mňa nadšene.
"Ozaj?" Spýtal sa prekvapený Alex. Pousmiala som sa.
"No jasné." Pritakla som.
"Tak poďme na hotel, nie?" Zapišťal Nathan a už aj s Jamesom prášili na hotel. Pred tým ako sme sa vydali na cestu, ma Alex zastavil.
"Vážne chceš ešte niečo do nich liať? Veď ledva chodia!" Pobavene som sa zasmiala. Alexovi to vtedy doplo.
"Žiadna fľaša nieje, že?" Spýtal sa.
"Uhádol si!"
"Ty si ale klamárka!" Zasmial sa a chytil ma okolo ramien. Tak sme sa teda aj my presunuli na hotel.
James a Nathan už spali, kým sme my prišli. Alex si išiel dať sprchu a ja som sedela na posteli a v duchu si vravela, aby vtedy do Alexa James nenarazil.
♦♣♠♥
Ahojte zlatíčka ♥ Dúfam, že ste na príbeh ešte nezabudli :)
Ako sa vám darí? :)
Čo vravíte na dnešnú časť? :)
Dajte mi vedieť do komentára ♥
STAI LEGGENDO
Mafia nás spojila 2
Teen FictionNaposledy rozhodovali oni. Teraz majú osud vo vlastných rukách. Karty sú rozdané. Treba začať hrať poriadnu hru. URČITE si prečítaj Mafia nás spojila prvú časť!