Streda:
Konečne nastal deň D. Streda. Celý týždeň sme skupovali blbosti na párty. Od chipsov až po alkohol. Pozývali sme svojich známych. Dúfala som, že sa vráti Alex, no jeho návrat nebol plánovaný v blízkej budúcnosti.
Spolu s Jamesom sme to boli zaviesť na tú chatu. Plus aj veci na oblečenie na ďalší deň. Nikdy pred tým som tam nebola, alebo ak aj hej tak som si to nepamätala.
Nebola to nejako výnimočná chata. Bola schovaná uprostred lesa a vedľa bolo len jazierko. Zvonku aj zvnútra bola celá drevená. Vyzerala veľmi pekne.
Všetko sme naukladali do kuchyne. James išiel zakúriť do krbu, aby sme nepomrzli. Jasné, že keď budeme mať vypité tak nám bude teplo, no je len ráno a kým to začne tak by sme pomrzli.
Spravila som nám niečo jednoduché pod zub a čaj. Zaniesla som to do obývačky a posadila sa na gauč. Prisadol si ku mne James a obaja sme pozorovali oheň v krbe.
"Okolo dvadsať." Zamyslela som sa. Chata mala síce dve poschodia plus suterén/pivnica.
"To tu idú všetci spať?" Spýtala som sa.
"Nie, nie, veď to by sme sa nezmestili. Ale polka z nich hej." Prikývla som a odpila si z čaju.
***
Postupne prichádzali hostia a párty sa tým dávala do pohybu. Išla som si po pohár do kuchyne, keď sa zrazu otvorili vchodové dvere. Zamrzla som v pohybe a čakala kto vojde dnu.
"Nathan!" Zakričal spoza mňa James.
"Nathan?" Zopakovala som si potichu pre seba. Myslela som si, že už nik iný nepríde a už vôbec nie Nathan.
"Ahoj kráska." Podišiel ku mne a objal ma.
"Ahoj." Usmiala som sa, ale stále som bola v šoku. Pozrela som poza Nathanove rameno na Jamesa a ten sa len pousmial.
"James môžeš mi ísť pomôcť ešte do kuchyne?" Nemal na výber, len súhlasiť.
"Ty si ho pozval?" Spýtala som sa narovinu.
"Nathana? Áno, prečo? Vadí?" Nadvihol obočie.
"Nie len si mi to mohol vopred povedať, že príde aj on." Povzdychol si.
"Kašli na to, prosím. Máme párty a máme sa zabávať." Žmurkol na mňa a ťahal ma za ruku medzi tancujúcich ľudí.
Začala som sa hýbať do rytmu hudby až ma to úplne unieslo. Úplne všetky zlé myšlienky pominuli, akoby ani nikdy neexistovali.
Zdiaľky ma pozoroval Nathan. Nútilo ma to tancovať viac a viac. James sa tiež na mňa díval až sám zabudol tancovať.
Bolo mi z toho do smiechu. Nenechala som sa však uniesť a naďalej vlnila bokmi a tancovala v rytme. Kradmo som pozrela na Nathana.
Kráčal mojim smerom a v ruke držal dva poháre. Usmiala som sa a priblížila sa k nemu. Podal mi pohár s pre mňa zatiaľ neznámym obsahom a doširoka sa usmial.
"Na zdravie, kráska." Pripili sme si. Obaja sme to dali na ex. Hm, whisky je niečo čo ja milujem. Celkovo tmavý alkohol.
"Moc ju neopi, lebo zajtra musí vstávať." Podotkol James s úsmevom. Mykla som plecom a odkráčala ku stolu s alkoholom.
Sama som si naliala a provokačne si k tomu privoňala. Spravila som tak naschvál, aby som ich vyprovokovala.
"Na zdravie chlapci." Zdvihla som pohár do vzduchu a vypila celý jeho obsah. Trochu ma zatáckalo, no nič to nebolo.
Samozrejme, že to pokračovalo takto aj ďalej. Nerátala som koľko pohárov som vypila, ale viem že ich bolo veľa.
Všetci naokolo mňa tancovali, pili, fajčili, či už cigarety alebo trávu. Cítila som sa príjemne, akoby som konečne našla svoje miesto.
Zaparkovala som blízko Nathana. Oprela som sa zadkom o stôl. Pozrela som na neho. On na mňa, zasmial sa.
"Hlavne, že zajtra máš doktora o dvanástej." Podotkol posmešne. Ledabolo som na neho pozrela.
"Tatko, pozri. Vstávať budem ja nie ty, tak čo riešiš?" Dal ruky do obranného gesta.
"No to je pravda, takže dáš si aj so mnou?" Prikývla som a prijala pohár, ktorý mi podával. Myslím, že to bola tá moja posledná kvapka.
Úplne ma to v tú chvíľu vyplo a pamätám si len útržky.
***
Počula som kroky, ale to by ma nezobudilo. Zobudil ma až hlas dotyčného v izbe.
"Máš hodinu na to, aby si sa dala dokopy." Oznámil mi James a odostrel žalúzie. Zahundrala som a posadila sa na posteľ.
V ústach som mala sucho ako na Sahare a ešte väčšie. V hlave chaos. Pocit ako na kolotoči.
"Ja už nepijem!" Vyhlásila som rozvážne. James sa hneď zasmial.
"Veta po prechlastanej noci." Dodal so smiechom. Nemohla som s ním nesúhlasiť, veď mal pravdu. Však ja som si polovicu noci nepamätala proste.
Pretrela som si tvár rukami, zívla si a konečne sa postavila z postele. Ignorovala som bolesť hlavy a išla zo seba do kúpeľne spraviť človeka.
"Ale náhodou vyzerám dobre." Zhodnotila som situáciu hneď potom ako som na seba dala čierne rifle, body s čipkou a čižmy po kolená.
Nedávala som si make up, len korektor pod očí, aby mi prekryl tie obrovské kruhy. Naniesla som si mascaru a vyplnila si obočie tieňom.
Celý môj čierny outfit som zaklincovala červeným rúžom. Zobrala som si mobil, peňaženku a dala to do kabely.
Už na mňa čakal James v aute. Na ňom nebolo absolútne poznať, že by bol hore celú noc a pil.
"Ja viem, že si nepil ani z polovice ako ja, ale ako je možné, že si taký čulý?" Spýtala som sa ho, keď sme vystúpili z auta.
"To je o zvyku a o tom, že piť a piť je rozdiel." Nechápavo som na neho pozrela. Otvoril mi dvere a usmieval sa.
"Povieš mi aký je v tom rozdiel?" Nadvihla som obočie a hlavou kývla recepčnej.
"To pochopíš časom." Žmurkol na mňa a uzavrel našu debatu. Pokrútila som hlavou a nastúpila do výťahu.
Pozrela som sa do zrkadla a ešte sa upravila. James sa nado mnou zasmial.
"Ako je možné, že vyzeráš dobre aj po prepitej noci?" Mykla som plecom.
"Vieš to musíš vedieť." Prevrátil očami, no na tvári mal úsmev. Spoločne sme vystúpili z výťahu a vošli do miestnosti.
A vtedy to prišlo...
♦♣♠♥
Ahojte zlatíčka, sama neverím, že je nová časť :/
Nejako som si neuvedomila, že už je tak dlhá doba od poslednej časti :(
Ospravedlňujem sa :( ♥
Ale predsa, ako sa Vám páči nová časť? :)
A inak za 4 dni sú Vianoce ♥ Darčeky už máte? Tešíte sa? :)
A síce v realite sú Vianoce, no v príbehu sme na prelome máj/jún :D
YOU ARE READING
Mafia nás spojila 2
Teen FictionNaposledy rozhodovali oni. Teraz majú osud vo vlastných rukách. Karty sú rozdané. Treba začať hrať poriadnu hru. URČITE si prečítaj Mafia nás spojila prvú časť!