Jungkook // yandere
🖤Jungkook
-Partner olarak Jungkook sadist ve göz korkutucudur. Partnerlerini korkutmak için çeşitli taktikler kullanmayı seviyor, onlardan tepki almaya çalışıyor. Partnerlerini korku içinde görmek, onu güçlü hissettirir - zihninde bir yerde, bir anahtar hareket eder ve kendini iyi hisseder. Gerçekten iyi. Sık sık duygusal şantaj ve psikolojik manipülasyon gibi diğer sindirme yöntemlerini kullanır. Bunlar onları bir ilişkide kalmaya zorlar.
Yine de Jungkook, etkisi ve korkutma taktikleri nedeniyle asla mahkemeye çıkarılmadı. Jungkook, kontrolün korku yoluyla olduğuna inanıyor ve bir partner kendisi ile bir diktatör arasında doğrudan bir karşılaştırma bile yaptı. Tabii ki yanıldıklarından değil. Jungkook, partnerleri üzerinde sürekli kontrole ihtiyaç duymanın, biriyle bağlantı kurarken zor olduğunu kanıtladı. İnsanları manipüle etmede Namjoon kadar iyi değildir, ancak sert sindirme yöntemleri ve bir partneri zihinsel olarak kırmak için gereken kısa süre nedeniyle kontrolü genellikle daha da uzar.
Yine de tüm bu özelliklere rağmen Jungkook hala tanışabileceğiniz en kibar ve çekici adamlardan biri. Cazibesi neredeyse herkesi istediğini yapmaya ikna edebilir, bu da kontrol talebini tatmin etmeyi kolaylaştırır. Ve her partner , doğru bir şekilde, Jungkook'un bir yandere olduğuna inansa da, hiç kimse çıkıp ona sorma cesaretini gösteremedi ve Jungkook'un grubun statüsünü başarılı bir şekilde gizli tutmasına yardımcı oldu.
————————————-
Bu aseri de bitti ~~~
Ayrıca iki kategoride 1. Sıraya yüksekmişiz bunun için ne kitabımı okuyup takip ettiğiniz için çok çok teşekkür ederimmm ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇