🍃 14

12.1K 220 4
                                    

Merhaba ~
Tepkiye geçmeden önce size bir şey söylemek istiyorum ya da bir rica olabilir rapmonxy yazdığı hikayeye bir göz atarsanız gerçekten çok sevirinim.
Şimdiden teşekkürler 💕

————

🍀 Birlikte Coachella'ya Katılırsınız

Seokjin

-

Bulunduğun ortamın güzelliği içinde kaybolurken tatlı sevgilin sadece yemeklerin içinde kalbolmayı tercih ediyordu. Az ileride gözüken gösteriyi görünce hevesle yanındaki sevgiline döndün
" jinnie bak karşıda güzel şeyler oluyor biz de gidelim mi? "
" huh ne? Bebeğim şu an patates sırasındayız olmaz "
" ne " diyerek bakışlarını karşıdan çekip olduğunuz yere bakınmaya başladın.
" inanmıyorum biz buraya ne zaman geldik ? "
" az önce y/n ben hatta sana bu patateslerin festivalin en ünlü şeyi olduğunu açıkladım dinlemedin mi sen beni? "
Mahçup bir şekilde sevgilinin yüzüne bakarken masumca gülümsedin.
Karşındaki dev gibi adam tatlı bir kıkırdama sunmuştu.
" olsun ben sana tekrar anlatırım ama önce şu patatesleri yiyelim çünkü çok acıktım "

Yoongi

-

Tek gözünü kapatmış en güzel açıyı bulmaya çalışırken gururla gülümsedin . Çünkü karşında belki de dünyanın en kusursuz adamı duruyordu ve o seninle birlikteydi.
Art arda bir sürü kare çektiğinde sevgilin yanına gelip elindeki kamerayı almıştı.
" burada çekilecek şey ben değilim etrafına bakarsan daha güzel şeyler olduğunu anlarsın "
Yapma bir sinirle kamerayı tekrar eline aldığında yeni bir kare çekmek için pozisyonunu alıyordun.
" ben bahsettiğin tüm o güzelliklerin içindeki seni görünce daha mutlu oluyorum bay min "
Bunu yapmamanız gerektiğini bulunduran sözlerini söylemesini beklerden o sadece utançla gülümseyebilmişti.

Hoseok

-

" ya burada bir böcek varsa "
" NE " tiz bir çığlık atarak yataktan aşağı inen sevgiline bakıp gülüyordun çünkü bu kadar her şeyden çokça korkuyor olması
onu fazla çok fazla tatlı kılıyordu.
" ah h-hoseok şaka yapıyorum gel buraya "
Dudaklarının aşağı doğru düşmesiyle neler hissettiğini en iyi şekilde anlayabiliyordun.
" ama y/n , çok kötüsün böyle şaka yapılır mı? "
Onu tekrar yatağa çekerken sıkıca sarılıp yüzünün her yerini öpmeye başladın.
" biliyorum çok korkuyorsun ama o zamanlarda o kadar tatlı oluyorsun ki "
" ah lütfen y/n ben hayatımın hayali olan festivalde bir çadırda şu an seninle güzelce yatmak istiyorum pis böceklere yer vermeden hem de "

Namjoon

-

" inanmıyorum namjoon şu hale bak "
Şarkıya en coşkulu haliyle eşlik eden sevgilinin şu an seni duymaması bozulan sinirinin iyice dayanılmaz hale gelmesini sağlamıştı.
En sevdiğin festivalde en sevdiğin grubun konserinde eğlenmek üzereydin ta ki önüne senden kat kat büyük ve uzun insanlar gelene kadar.
Sevgilinin tuttuğun elini sertçe birden bırakmanla dikkati üzerine çekmiştin.
" y/n iyi misin? "
" sorma çok iyiyim namjoon insanların sırtını görüyorum daha iyisi olamazdı "
Sana bakıp gülen sevgiline göz devirdikten sonra ellerini göğsünde birleştirdin.
" merak etme sevgilim "
Birden havalanmanla neredeyse çığlık atacaktın.
" bende seni omzuma alırım ve herkesten daha iyi görürsün "
Yaşadığın duygu karmaşası sonucunda kendini eğlenceye kaptırman  çok uzun sürmemişti.
Çığlıkların arasından eğilerek bağırdın.
" seni seviyorum kim namjoon "

Jimin

-

"Y/n sevgilimm bir tanem buraya binmek zorunda mıyız ? "
Elinden tutup zorla dönme dolaba binmeye getirdiğin sevgilin yanında mızmızlanmadan bir saniye bile durmuyordu.
" yukarıda göreceğimiz muhteşem manzarayı düşün jimin "
Başını senin omzuna koyarken burnunu hafifçe sürtüyordu.
" yapma şöyle! sana kanmayacağım park jimin buraya bineceğiz "
" iyi de binmemizin bir anlamı yok ki bir tanem ben zaten hayatında gördüğüm en güzel manzarayı her gün görüyorum "
" korkuyor olmayasın "
gülerek ona döndüğünde gözleri kısılana kadar gülümsüyordu.
" belki biraz "


Taehyung

-

" hayatımda gördüğüm en ilginç heykel bunlar olabilir y/n "
Onu doğrulayan bakışlarla etrafa bakmaya devam ediyordun.
" şu astronot sanki beni yutacak gibi "
Meşhur gülmesiyle birlikte sana döndü.
" herhalde bir gezegen kadar büyük bir astronot bu "
Birlikte gülerek yürümeye devam ederken elini sıkıca tutmuştu.
" elimi sıkıca tut ki seni dev bir astronot'un kaçırmasını istemem "

Jungkook

-

" yah! Bak güzel yapmazsan eğer bende sana makyaj yaparım "
Gözlerini iyice açarak sana baktığında göz devirdin.
" hiç öyle bakma o festivalde kaç tane güzel kız olacak haberin var mı senin? Eğer ben berbat halde gidersem sende berbat bir halde gitmek zorundasın "
Yüzüne desen çizmeyi sürdürürken tüm kendini beğenmişliğiyle konuşmaya başladı.
" y/n hanım bir şey unutuyorsun bir jeon jungkook her şekilde mükemmel görünür "
Hiç kendinden ödün vermeden yaptığı işe devam ederken sinirle ayağına bastın.
" Tanrım ACIYOR! "

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin