65

3.1K 62 10
                                    

Artık onu sevmediğinizi anlar ve ondan ayrılırsınız 💔

Namjoon
-
Tüm üyeler arasında Namjoon'dan ayrılmak en korkutucu olanı olurdu ve sizin / partnerinizin önceden zihinsel olarak hazırlanması gereken bir şey olurdu çünkü nedenini sormak ve cevap beklemek isteyeceği açıktı.
Ondan ayrılmak için 'yeterince iyi' bir nedeniniz olmadığını hissetmediği sürece, ona söylediğinizde nispeten sakin olurdu, gözle görülür şekilde tedirgin olur ve o anda işler oldukça kızışırken karşı çıkabilirdi.
Bunun senin son kararın olup olmadığını bilmek ister ve
"Kararını verdin mi?" diye sorardı.

Bunu düşünmek ve kendini sakinleştirmek için yalnız zamana ihtiyacı olduğunu hissedecek, bu yüzden gitmeni isteyecekti. Bu oldukça soğuk gelebilir, ancak daha fazla tartışmayı durdurmak için bunun gerekli olduğunu düşünürdü. Sen gittikten sonra ağlamaz, kendini yatağın kenarında otururken, ellerini saçlarının arasında/ellerinin arasında gezdirerek şoku atlatmaya ve sakinleşmeye çalışırken bulurdu.

Her şeyi mantıklı bir şekilde konuşmak için ertesi gün buluşmak isterdi. Sonunda kararını tartışmadan kabul edecekti: "Eğer böyle hissediyorsan..." Ve herhangi bir şeyi değiş tokuş etmesi gerekmediği sürece, sonrasında minimum temas kuracaktı. evinde kıyafet kalmışsa. Bu değiş tokuşlar sırasında her zaman medeni olmaya çalışırdı, ancak sizin etrafınızda gereğinden fazla zaman harcamazdı. Bundan sonra arkadaş olarak kalması pek mümkün olmayacaktı.



Seokjin
-
Karar Jin'i tamamen şaşırtacak ve başlangıçta biraz gergin fakat sonrasında inanamaz bir kahkaha atacak ve gülümseyecekti: "Ne?". Şaka olmadığı anlaşıldığında (sizin ifadenizden bunu anlayabilirdi), yüzü düşer ve buna sebep olacak bir şey yapıp yapmadığını sorgulardı: "Yanlış bir şey mi yaptım? İşlerin iyi gittiğini sanıyordum."

Canı yanacaktı ama sakin kalacaktı, ona söylediğin gibi elini teselli edici bir şekilde tutmak istiyordu. İlk başta kafası çok karışık olurdu: "Böyle hissettiğini bilmiyordum..." ama yine de bir şeyleri düzeltmek istiyordu "Yapabileceğim bir şey yok mu / Bunun çözebileceğimiz bir şey olmadığından emin misin? " Gözlerinde yaşlar olurdu ama sesi güven verici ve sakin kalırdı. Bunun onun için olduğu kadar sizin için de zor bir şey olduğunu ve ikinizin de acı içinde olduğunu anlardı.

Daha sonra, yürüdüğünüzü / geç olduğunu bilse sizi eve bırakmayı teklif eder ve konuşmaya ihtiyacınız olduğunda hala orada olduğuna dair sizi temin ederdi. Sonrasında sıradan arkadaşlar olarak kalabilecek ve onunla bir gün karşılaşırsanız size karşı tatlı olmaya devam edecekti.

Yoongi
-
Yoongi, tüm üyeler arasında en aşırı şekilde ayrılmayı kabul ederdi, bunun başlıca nedeni kolay aşık olan biri olmamasıydı, bu yüzden yaptığında bu onu çok etkilerdi. İlk başta, sizin  ona ne söylemeye çalıştığını tam olarak anlamaz ve biraz şaşırır, söylenenleri takip etmeye ve anlamaya çalışır, ancak buna tam olarak inanmazdı. Nasıl hissettiğinizi ve ayrılma konusunda ciddi olduğunuzu anladıktan sonra, bunun bir çift olarak üzerinde çalışabileceğiniz bir şey olduğunu ve sorun ne olursa olsun çözülebilir olduğunu size söylemeye çalışırdı.
İşleri yoluna koymaya istekli olmadığınız veya işlerin kurtarılamaz olduğunu hissettiğiniz ortaya çıktığında, hayal kırıklığına karşı daha da alışılmadık bir şekilde öfkelenirdi.

Aniden bir hıçkırıkla yıkılırdı, avucunu yüzüne bastırır ve ağlarken sana arkasını dönerek kendini kontrol altına almaya çalışırdı. İnanılmaz derecede kırılgan ve savunmasız görünecek, ancak dokunulmak veya teselli edilmek istemeyecektiri. Duygularını kontrol altında tutmak için kendisiyle savaşırken onu izlemek zorunda kalırsınız ve sonunda, hıçkırıklarla titremeyi bıraktığında, "İstediğinin bu olduğundan emin misiniz?" diye sorardı. Ondan ayrıldığınızı onaylamanız gerekecekti, ancak sonunda kararınızı kabul edecek ve size son sözü verecek kadar saygı duyacaktır.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin