Yoongi

3.2K 101 9
                                    

                           yoongi // yandere
                                       🖤

Yoongi seninle çok mesafelidir ve neredeyse tamamen duygusuzdur. Hepsinin duygularını örtbas etmenin yandere özelliklerini bastırmaya yardımcı olacağına karar veriyordu. Ne yazık ki, bu hipotez işe yaramadığından, daha çok denemesi gerektiğine karar verdi. Yoongi, büyük bir şey olmadıkça hiçbir duyguyu ifade edemeyeceğini anlayana kadar bu devam etti. Bu, birine tutkuyla aşık olsa bile, keşfedilme korkusuyla duygularını ifade edemediği anlamına gelir. Yoongi, BTS üyeleri arasından onlarla tanıştığı zaman biri için gerçekten en zor olanıdır, ancak korkuları onu her zaman geri tutar.

Duygularını ifade edemediği için uzaktan izlemeyi tercih eder. Sık sık aşık olduğu kişiyi takip eder, günlük faaliyetlerinde bile onu izler. Yoongi bu kişiye yaklaşma cesaretini bulursa, genellikle soğuk ve umursamaz olarak karşımıza çıkacaktır. Neyse ki Yoongi için, birçok insan onun içini görebiliyor ve onunla başa çıkacak kadar sabırlı. Yoongi bir ilişkiye girdiğinde, eylemleri pek değişmez, çünkü onları nasıl değiştireceğini bilmiyor. İlişkileri muhtemelen diğerlerine kıyasla en mutlu ve en normal olanıdır. Ayrıca hiçbir zaman bir yandere olmakla suçlanmadı çünkü çoğu insan onun , aşk hastası bir deli olduğunu varsayıyor, ki bu elbette tam anlamıyla  bir yanlış anlama ve Yoongi bunun yaşayan kanıtıdır.

Yoongi, bunu ifade edemese de, aşık olduğu kişiyle ilişki içerisine girdiğinde kesinlikle coşkulu hissediyor ve ortağı Yoongi'yi, duygusal bloklarını yıktığını görmekten ve her şeyini sevmesini gördüğünden tamamen memnun.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin