🍃61

3.9K 68 5
                                    

                          BTS in Hogwarts
                                    🧣🔮

Kim Namjoon : Bir Kaleci

- Griffindore House'dan uzun boylu ve safkan bir adam. Hogwart'ın 5. sınıfında ve gerçekten zeki olduğu için okulun onur öğrencisi.

- Sert ve agresif görünmesine rağmen aslında bir cinamon roll'du. Sakar olabilir ve bir çocuk gibi oynayabilirdi. Hoseok'la birlikteyken onun bu yanını görmek sizi şaşırttı.

- Akıllı bir insandı ve gerçekten her şeye, kelimenin tam anlamıyla her şeye dikkat ediyordu. Oyunda kullanacağımız planı ilk o düşünürdü. Oynayacağımız her maçta bir adım önde olacağımızdan emin olun ve gaurdumuzu hayal kırıklığına uğratmayalım. Öyleydi. nasıl çok maç kazandık.

Kim Seokjin: Bir Kovalayıcı

-Takımdaki rolüne tam olarak uyan uzun boylu bir muggle. okul takımına girer ve son yılında dileği gerçekleşir.

-Dürüst olmak gerekirse grupta bir 'anne' gibiydi.Bir şey olduğunda herkesi azarlardı.Bir şekilde utanırdın çünkü yemek pişirmede,temizlikte ve her şeyde iyiydi.Kendini onunla kıyasladığında sıfır seviyesindeydin. .

- Bu çekici bakış ve iyi kalple, iş quidditch oyununa geldiğinde acımasız bir insana dönüşebilirdi. Bir kovalayıcı olarak gerçekten hızlıydı ve takım için çok gol attı.

Min Yoongi: Bir Kovalayıcı

- Slytherin 6. sınıftan bu safkan, soğuk bakışlı adam. Yavaş yaşam kralı olarak adlandırıldı çünkü diğerleri gibi hızlı bir şey yapmaya zahmet etmedi. Bir şeyler yapmak için kendi yolu vardı.

- Gündüz uyku vaktiydi ama geceleri aktif olurdu. Bu yüzden gündüz oyunumuz varsa Jungkook ile değiştirmesi gerekiyor. Ancak bir gece maçı olacaksa ona güvenebilirsin.

- İyi bir kovalayıcıydı. Jin,Jungkook ve Hoseok gibi değil, başkalarını kovamazdı.Birinin onu göremediği yeri bulur ve orada kalırdı.Hoseok diğer takımın odaklanmasını sağlamaya çalışırdı. Yoongi, her gol attığında 'oyuna girdiğinden beri' gibi başkalarını şaşırtacağı için bir 'gölge' olarak da biliniyordu.

Jung Hoseok: Bir Kovalayıcı

- Her zaman gülen bir yüz koyan grupta mutlu bir virüs. Hufflepuff'ın 5. sınıfından ve başka bir muggle'dı. Neşeli bir ruhu vardı. Quidditch oyununda iyi bir dikkat avcısı olduğunu unutmamak gerekir.

- İyi bir kovalayıcı olarak yaptığı hile Yoongi ile birlikte çalışır. Yoongi'nin gol atması için diğer takımın dikkatini çeken bir aptal olurdu. Diğerlerini başka bir yöne kandırırdı. Aptalca gelse de bu plan her zaman işe yaramaz ne önemi var.

- Kurallara karşı katı biriydi. Adil ve squre oyunun tadını çıkarmak isterdi ama bu çoğu zaman olmadı. Eğer diğer takım kirli oyuna önce başlarsa, o zaman Namjoon gibi agresif bir kişiye dönüşmekte tereddüt etmezdi. .Oyunda agresif bir arkadaş gibiydiler.

Park Jimin: Bir Vurucu

- Şirin yüzlü kısa boylu bir adam.Ancak 'Disney prensi gibi yakışıklı ama Marvel gibi iyi yapılı' diye bir şey duydun mu, bu onun ve ayrıca Jungkook'un tanımıydı. O da senin gibi bir kan karışımı.

- Acımasızca quidditch oynardı. Sevdiği şey Agresif Vahşiydi. 4. sınıftan Slytherin olduğu için. Zor oyunları severdi ve birisi ona sert davrandığında bu onu gerçekten eğlendirirdi. Rekabetçiydi.

- Ancak yine de senin için aptal bir toptu. O ve Taehyung birlikteyken çocukça davranırlardı. Hoseok ile birlikte oynayın ve umursamadan. Onlara 'Güneş ışığı hattı' dediniz.

Kim Taehyung: Bir Vurucu

- Quidditch oyunundaki bir diğer vahşi canavar, tıpkı arkadaşı Jimin gibi. Hufflepuff binasının 4. sınıfındandı. Özelliği benzersizdi ve elbette onu ilk önce Yunan heykel görünümünden hatırlıyorsunuz.

-Grupta başka bir saf kandı ve eski çetesi gibi değildi. Muggle'ın çamur kanı ya da her neyse umurunda değildi. biriyle arkadaş olmak.

- Takımınız için bir şakacı çırpıcı. Diğerlerine ve özellikle oyunda bir şaka yapmayı çok ister. Diğer takımın onunla ilgilenmesi gerekir, yoksa onlar için diğer seçenek bir kaybeden olmaktır.'Tae bunu kes ve oyuna odaklan .''Nasıl olsa kazanacağımızı biliyorum.'

Jeon Jungkook : Stajyer (Chaser&Seeker)

- Okulda anon gibi davranan senin gibi Ravenclaw 3. sınıftaki adam. Başkalarıyla takılmazdı. Birinden onun ölüm yiyici olduğu söylentisi okula yayıldı ama hiçbir şey söylemedi.' Söylentinin doğru olmadığını biliyorum ama ölüm yiyen Slytherin olayı değil mi?''Şey babam Slytherin evinden bir mezundu ve saf kandı, o yüzden.'

-Senin gibi bir melezdi.Aynı sınıfta olmanıza rağmen onu evin ortak salonunda ya da sınıfınızda hiç fark etmezsiniz.Görünüşe göre o hep kalenin önündeki büyük gölün yanında eğleniyormuş.

- İyi bir Kovalayıcı ve aynı zamanda Arayıcıydı.Yarı finalinizden önceki son maçtan sonra yaralandığınız günü hatırlarsınız.Jungkook sizin için bir Arayıcı olmakta ısrar eder ve sizi son tura sokan kişidir. Ayrıca onu tanıdıktan sonra onunla sık sık takıldınız ve birbirinizle iyi bir arkadaş oldunuz.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin