• 《 kabus görürler 》
Seokjin
-
Telefonunu kontrol etti, y/n , birden çok kez aramasına rağmen hala evde değildi. Neyin bu kadar uzun sürdüğünü kendine sorarak düşündü , bir saat önce evde olmalıydılar.
Aniden telefon çaldı ve jin telefonun üzerine kendini attı , telefonda y/N yazısını okuduğunda parmaklarını hızla cevap için kaydırdı.
" Sevgilim ? Neredesin?!" telefona umutsuzca bağırmıştı.
"Bana yardım et ..." sesin zayıf geliyordu ve bir fısıltıdan zar zor geçti.
Jin'in kanı soğudu ve dondu.
Yine de konuşmak için ağzını açtığında soğuk bir ses ona cevap verdi.
" Küçük sevgilini geri istiyorsan, 30 dakika içinde burada olduğundan emin ol " dedi ve aramayı bitirdi.
Jin'in düşünecek zamanı yoktu ve kapıdan hızla çıktı.
Telefon, kısa mesaj aldığını gösteriyordu ve baktığında adresin yazılı olduğunu gördü.
Jin muhtemelen hayatı boyunca hiç bu kadar hızlı sürmemişti.
Terk edilmiş fabrikaya geldiğinde hala 5 dakika vardı.
"Çık dışarı seni pislik !"diye bağırdı ve herhangi bir işareti için her yere baktı
"... Gelebilmene sevindim ... " dedi ses, aniden vücudun onun önündeydi.
"Y / N!" Jin sana doğru koşarken bağırdı.
"sakın... gelme ... sak -" başın öne doğru eğildi ve yüzün panikledi.
Ama Jin sana ulaşamadan bir silah sesi duyuldu.
Kan dökülmeye başladığında sana kocaman gözlerle bakıyordu.
" Şimdi sıra sende " dedi ses arkadan ve başka bir silah sesi duyuldu.
—
Jin sarsıldı, terleme ve düzensiz nefes ile birlikte uyandı.
"Bu sadece bir rüya mıydı? Olması gerekiyordu ... değil mi?"
kendi kendine sordu ve sadece orada olduğunu görmek için yatağın senin olduğun tarafına döndü
"Y / N?" tekrar paniklemeye başlamak istemedi.
Fakat Seni göremeyince istemediği panik vücudunu ele geçirdi ve hızla yataktan kalkarak adını bağırmaya başladı.
"Evet?" mutfaktan sordun ve Jin evdeki hızlı adımları yüzünden yere düştü.
Mutfaktan çıkıp onu bulduğunda seslendin.
"Jin?" biraz endişelenmiştin çünkü bütün bir maratonu koşmuş gibi görünüyordu.
" Güvendesin "diye fısıldadı yanında çömelirken " güvendesin " diye tekrarladı ve sonra sana sıkıca sarıldı.Yoongi
-
"Yoongi , artık bunu yapamam." Sesinde bir gram acı yoktu."Ne?!? Niçin?!?"
"Aptal falan mısın?"
"Hayır! Aramızda her şeyin harika olduğunu sanıyordum! Bu yüzden bitirmek istiyor musun?"
"Çünkü müziğine karşı ikinci gelmekten bıktım ... ilk gelsem bile, artık seni sevmiyorum. Gerçekten yaptığımı sanmıyorum."
Odasından çıkarken ifadesizdin.
Yoongi ardından hareketsiz kaldı ta ki kapıyı kapattığını duyana kadar cesedini tekrar hareket ettirip kapıya koştu.
Kapıyı açtığında, sen görünürde hiçbir yerde değildin.
-
Yoongi Anında uyandı.
" Y / n?" seslendi, ancak stüdyoda tek başına uyandığını düşünürsek cevap verecek kimse yoktu .
Bir şaşkınlık içinde oturdu, şarkı sözleri notları yanaklarına yapıştı.
"Bu gerçek miydi?" kendisine sordu ardından Telefonunu çıkardı ve seni aradı. Sen cevap vermedin, bu yüzden tekrar aradı... ve tekrar... ve tekrar.
Her aradığında, sadece sesli mesajını alıyordu.
"Oh hayır."
Sandalyesinin üzerinden atladı ve seninle paylaştığı daireye giderken düşündü.
"Gerçekten beni bıraktı mı? Bu sadece bir rüyaydı, değil mi? Hayır, beni terk etmedi ... ama çok gerçekçi geldi ve geçen hafta program için kavga ettik ... onu bulmalıyım."Yoongi ön kapıyı açtığında seni tv önünde kanepede uyurken buldu.
Bu , Hem zihnini rahatlatan hem de kalbini kıran bir sahneydi.
Yoongi senin orada olmandan memnun oldu, fakat onu beklediğini biliyordu. Muhtemelen yatmadan önce onu görmek için saatlerce ayakta kalmıştın.
Şimdiye kadar, senin gibi harika bir insanın, gün içinde onu biraz daha fazla görmek için çabaladığını ve bu çok fazla yol alması gereken bir ilişkiyi hak etmen gerektiğini düşündü.
Yoongi sana doğru ilerledi, yavaşça seni uyandırdı.
"Bebeğim, uyan." diye fısıldadı.
Gözlerini kapalı tutarak, huysuz bir yüz ifasediyle kollarını ittin.
Rüyanın gerçekten sadece bir rüya olup olmadığını ikinci kez tahmin etmesini sağlayan bir hareketti.
"Y/n, uyan. Kanepede uyuyamazsın."
Biraz zaman aldı, ama sonunda seni uyandırdı.
"Yoongi? Saat kaç?"
" gece 3 , kanepede ne yapıyorsun?"
Gözlerini ovuşturdun.
"11'e kadar evde olacağını söylemiştin. Sen dönene kadar ayaktaydım."
" Bana kızgın mısın?" endişeyle sordu "
" Hayır, neden?" esnerken söyledin.
"Çünkü olacağımı söylediğim saatte evde değildim."
"Sadece meşgul olduğunu düşündüm."
Yoongi yanına oturdu ve seni sıkıca sardı.
Ardından "Seni seviyorum."dedi. Uykulu kafasını göğsüne yerleştirdiğinde güzel hissetti.
"Ben de "
"Üzgünüm y/n, bu tekrar olmayacak Tamam mı . Söz veriyorum, gece eve geleceğim."
Oan baktın.. O kadar yorgundu ki gözleri zar zor açıktı.
" pekala ama şimdi yatabilir miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇