Öpmeyi sevdikleri yerler
💋⌈ jimin ⌋ Ayak bileklerin. Bu adam ayaklarını çok seviyor. Bunun tam bir fetiş olup olmadığı tartışmaya açık, ama gerçek şu ki, diz çökmeyi ve kendini adamayı, ateşe ya da yüksek suya gelmeyi seviyor, ayaklarınızın üzerinde salyaları akıyor. Bunu neden yaptığı size göre oldukça basit, ayak bilekleri kesinlikle dansçı bir şey.
⌈ taehyung ⌋ Omuzların. Ya da öyle düşünüyorsun. Taehyung her şeyi eğlenceli yapabilir ama aynı zamanda oldukça seksi. Rahat bir masaj için ellerini dinlendirmek için kesinlikle en sevdiği yerlerdir ve bu nedenle, dudaklarını tam olarak oraya yönlendirmeniz çok kolay olur. Köprücük kemiklerinizin şeklini ve dudaklarını oraya sürüklemeyi seviyor .
⌈ jin ⌋ Bacakların. Koltuğunuzda rahatladığınızda onları okşamayı, aşağı doğru her inç kalçaya dikkat etmeyi sever. O, Jimin gibi ayak bileği sabitlemesiyle ilgili değil, daha çok kemik yapısıyla ilgili, inanın ya da inanmayın. Jin dizini öpecek. Diğer üyeler tuhaf olduğu için ona gülebilir, ancak bunun oldukça hoş ve gıcık edici bir duygu olduğunu düşünüyorsunuz. EatJin, ASMRJin olur.
⌈ yoongi ⌋ Ellerin. Biliyorum, bu Yoongi'nin en az sevdiği vücut kısmı, ellerden nefret ediyor, bu yüzden bunun biraz açıklamaya ihtiyacı var, değil mi? Şaka bir yana, öpüşme hızla yalamaya ve emmeye dönüşüyor, kimi kandırıyoruz ki, yakında parmaklarınız dilini ve dişlerini hissetmeye başlıyor. Bundan sonra normal aktivitelere devam etmek muhtemelen zordur, sadece elleriniz ıslak olduğu için değil.
⌈ Hoseok ⌋ Boynunuz. Buna karşı çıkmak, günlük Hoseok işidir. Film izlerken veya birlikte yemek yaparken bile. Bunun mükemmel bir yer olduğunu düşünüyor çünkü sesini yakından duyuyorsunuz, çifte darbe. Özellikle yaptığı şey, hafif ve gıdıklayıcı bir his bırakan her iki kirpik seti ile kelebek öpücükleri bırakmaktır.
⌈ namjoon ⌋ Sırtın. Omurga çok az takdir edilen bir öpüşme noktası ve o biliyor. Namjoon'u bu anatomik mucizeye bu kadar çok taktığı için kolayca suçlayabilirsin. Onu suçlayamam. Karnınızın üzerinde dinlenebilir ve sadece dudak servisinden daha fazlasıyla sizi şımartmasını sağlayabilirsiniz, aynı zamanda uygun bir masaj yağı ile tamamlayabilirsiniz.
⌈ jungkook ⌋ Yanağın. Klasik romantizm duygusu ve neredeyse evrensel olarak uyumlu yüksekliği, onu dudaklarının olmasını istediğiniz en basit nokta yapar. Muhtemelen onu dudak şeklinin bir eksiklik gibi hissetmemesi için biraz cesaretlendirmeniz gerekse de, JK yakında bu gagalamanın ne kadar basit olduğunu anlayacak ve karşılığında onu küçük yara izinden öpeceksiniz.
-
Bölüm biraz düzensiz oldu fakat telafi edeceğimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇