başka bir üyeden hoşlanıyorsun
❤️Seokjin
-
''Sence o da benden hoşlanıyor mu?'' Jin'e hevesle sordun.Olanları anlamaya çalışarak başını salladı. Aylardır aşık olduğu kişinin, Jungkook ile bir şansının olup olmadığını sorduğuna inanamıyordu.
''Sen, uh, onu gerçekten bu kadar seviyor musun?
"Elbette!" Kıkırdadın. "Sevilmeyecek nesi var ki? O boşuna altın maknae değil! "
Jin iç çekti. "Şey, dürüst olmak gerekirse bilmiyorum. Bana böyle şeyler söylemiyor. Yine de Jimin veya Taehyung'a sorabilirsin. "
Sana yardım ettiğine inanamadı çünkü seni ondan başka biriyle düşünmek mantığına uyar bir şey değildi. . Ama sen mutlu olduğun sürece, önemli olan buydu. Ya da en azından kendi kendine söyleyeceği buydu.
Yoongi
-
Yoongi, senin için bazı sözler yazarken, -Namjoon'un omzunun arkasında dururken-, en iyi arkadaşına ve uzun süredir aşık olduğu sana gülümsemek için kendini zorluyordu .Yoongi elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken ona kocaman bir gülümsemeyle bakmaya başladınız. Sevimli gülümsemesini zorlamaya çalışarak tatlı bir şekilde ağzını açtı.Normalde onun rahatsızlığını fark ederdiniz ama Namjoon'un yakınlığı ve aslında sizinle konuşuyor olması gerçeği karşısında çok heyecanlandınız.Yoongi, muhtemelen ikinize katılması ve yardım etmesi gerektiğini bilerek, ancak elininin grup arkadaşının omzunda durduğunu görecek kadar yaklaşmak istemediğini bilerek, üzgün bir şekilde odanın diğer ucundan sizi izledi.Bugünlerde sizin veya Namjoon'un ilişkinizi itiraf edeceğini ve bununla düzenli olarak baş etmesi gerektiğini biliyordu. Ama o zamana kadar, onun her zaman hayal ettiği gibi olmayacağını anlamaya çalışarak sizi uzaktan destekledi.Hoseok
-
"Hobiiiii," diye seslendin, bunu sevdiğini bildiğin için tatlı bir şekilde abartarak konuşuyordun. Ve kesinlikle işe yaradı çünkü o sevimli, asık suratına gülümserken Hobi'nin kalbi parlıyordu.. "Hm?""Bu dansı Jimin ile yapmamın bir sakıncası var mı?" Hobi kalbinin durduğunu hissettiğinde öfkeyle kızardı.
"Biraz seksi ve ben onun yanlış bir fikir edinmesini istemiyorum. Özellikle de geçen gün nihayet bana çıkma teklif ettiğinden beri. "
Hobi şaşkınlığını gizleyemeyerek sana baktı. '''Sana çıkma teklif etti mi?
Hobi, üyelerin onun sana hayran olduğunu bildiğini düşünmüştü. Senin için kesinlikle her şeyi yapacağını biliyor olmalıalardı.Bu yüzden elbette Jimin ile bu dansı yapmana izin verecekti. Ama aynı zamanda sizin dansınız bittiğinde jimin ile çok ciddi bir konuşma yapacaktı.Çünkü Jimin'in sevdiği kişiyi neden aldığını bilmek istiyordu.
Namjoon
-
Namjoon, Hobi'nin belinizin etrafındaki koluna bakarken gözlerinden ateş saçıyordu.Haftalardır ikinizin flörtünü hiçbir şey söylemeden izliyordu ve bu artık cidden rahatsız edici olmaya başlamıştı. Namjoon seni gördüğü andan beri aşık olmuştu ve hep senin de aynı şeyi hissettiğini düşünmüştü. Ama durumun böyle olmadığı belliydi. Şimdi ise Hobi ile kucaklaşıyordunuz. "Namjoon!" Arkadaşını görünce hevesle sesnlendin, "buraya gel! Hobi geçen gün Jin'den bu komik şakayı duydu! " Namjoon öfkeyle içini çekti, sesindeki herhangi bir acıyı uzak tutmaya çalıştı. "Şu anda gerçekten vaktim yok, gidip biraz müzik yapmam gerekiyor." Odayı geldiği şekilde terk etti, içindeki kızgınlık artıyordu. Hobi'yi ya da duvarı yumruklayacak ya da sert rap sözleri yazacak kadar enerjisi vardı.Sevdiği kızı en iyi arkadaşlarından birine kaptırmanın tek faydası buydu; yeni mixtape'i yakında çıkacak ve Young'ın öfke açısından rakibi olacaktı.Jimin
-
Jimin çığlık atmak istedi. Tek yapmak istediği, sen ve Yoongi'nin yatağında yatarrken sende tökezlediğinde Yoongi'ye yemeğin hazır olduğunu bildirmekti.İkinizin Jimin'in varlığından tamamen habersiz olduşunuzu izledi ve kesinlikle öfkeden başka bir şey hissetmedi. Genelde duygularını diğer üyelerle paylaşmazdı ama sizi kesinlikle sevdiğini açıkça herkese söylemişti. Ve yine de Yoongi seni yatağına kadar almıştı.Jimin nihayet cesaretini topladı ve yüksek sesle öksürdü, sen ve Yoongi'nin utanç içinde birbirinizden ayrılmasına neden oldu, yanaklarınıza sevimli bir kızarıklık geldi. "Ne zaman ikiniz diğerinin havası olmadan nefes almaya karar verirseniz, yemek hazırdır." Yüzünüz uçuşan acının ifadesi karşısında uyuşmuştu."Ve Fransız öpücüğü gibi şeyler yemek odasının dışında kalabilir. Siz ikinizin, öğünlerimizin geri kalanını kirletmenize gerek yok. "Jimin kapıyı çarparak kapadı ve gözyaşlarına boğulana kadar odasına gitti, ancak sonunda Hobi onu bulduğunda sakinleşerek arkadaşını rahatlattı.
"Benim yerime onu seçtiğine inanamıyorum."Taehyung
-
Taehyung seni tüm kalbiyle seviyordu ve sen Jin hakkında konuşurken sadece şaşkınlıkla izleyebilirdi.
"O çok yakışıklı ve çok iyi bir aşçı ve çok güzel bir şarkıcı."
Tae rahatsız bir şekilde öksürdü.
"İyi şarkıcılarla çevrili olduğunu biliyor musun, Y/N? " Seninle ciddiye almamaya çalıştı. Jimin ve Jungkook gibi. En iyi arkadaşına gülümsedin ve elini tuttun. "Ve sen, Tae. Harika bir sesin var. "
Tae gülümsemeye çalıştı. Eliniz ona karşı sıcaktı ve iltifatınız kulaklarının uçlarını yaktı. Ama bu şeyler onun için ne kadar kalp atışı olursa olsun, onlar sizin için aynı ağırlığı taşımadılar.
Onu sadece en iyi arkadaş olarak gördün.Ve Tae her zaman onun olmanı dileyeceğini biliyordu, ama aynı zamanda senin de mutlu olmanı istiyordu. Onu incitse de seni ve Jin'i destekleyecekti.
"Biliyorsun, Jin bu gece geç saatlerde stüdyoda olacak, bu yüzden belki ona akşam yemeği hazırlayıp getirebilirsin. İyi bir bağ kurma anı olabilir." Siz onun fikrine ışıldarken o acıyla size gülümsedi.Jungkook
-
Jungkook sonunda senden hoşlandığını söylemek için cesaretini toplamıştı.Dolaylı olarak abilerinden duygularını itiraf etmeleri konusunda tavsiye istiyordu ve sorduğu beş kişi de Jungkook'un cesur olması ve başkasından önce harekete geçmesi gerektiğini şaşırtıcı bir şekilde kabul etmişlerdi.
Yine de Jungkook son derece gergindi, bu yüzden Taehyung'dan son bir onay mührü istedi.
" Ona bir an önce söylemen kesinlikle gerekiyor! " Taehyung geniş bir gülümsemeyle heyecanlandı.Jungkook utanarak gülümsedi, itiraf ettiğinde onu heyecanla kucakladığını hayal etti.
"Örneğin beni ve Y/N'yi ele alalım! " Taehyung kıkırdadı.
Jungkook tam bir şok içinde başını çevirdi. "Ne?"
Taehyung mutlu bir şekilde omuz silkti. " Y/N de beni seviyor! Y/N'ye birkaç gün önce nasıl hissettiğimi söyledim! Artık beklemek istemedim. O zamandan beri iki randevudaya çıktık ve ikisi de gerçekten iyi gitti! "
"Oh, "Jungkook'un sesi kısıldı ve midesine yumruk atılmış gibi hissetti. Zihni boştu. "Tebrikler." Sonunda arkadaşlarından biriyle son bulduğu yıllardır sevdiği kıza karşı herhangi bir coşku yaşayamadığı için ölmüş gibi hissetti.
"Evet, "Taehyung gülümsedi.
"Öyleyse şanslı kişi kim, Kook?"Oh, tanıyacağın kimse yok. " Arkadaşına el salladı. Zaten çok geç olduğunu bilerek. Seni kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Hayran Kurgu" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇