77

197 24 1
                                    

Öncelikle merhaba...
Vpn ile giren birileri varsa umarım okunmaya devam edilir..
Bende o şekilde giriyorum ve aslında yeni kitap yazmak için planlar yapıyordum fakat maalesef bunu bile çok gördüler yine de yazacağım vpn ile girenler okuyabilir belki..
Tüm keyfimi kaçıran bu olay umarım düzelir

-

Perilla Yaprağı Tartışması

Jin: Yemek çubuklarını kendi çubuklarıyla engeller, "Bunu yapma, öyle düşünecekler. "Flört ediyormuşsun gibi." dediğinde "Ne?" der gibi ona baktın, ama o çoktan yemeğe geri dönmüştü. "Umurunda değil ama diğer insanların bunu öyle düşünüyor  ve bunu duymak istemiyorum"

Yoongi: Münazara sırasında da söylediği gibi umurunda bile değil. Eğer bir şey olursa aslında dikkatinizi ve başkalarına küçük şeylerde bile yardım etme isteğinizi takdir ediyor. Bunun gibi.

Hobi: Bu konuda gerçekten tuhaf/cilveli davranmadığın sürece umursayacağını sanmıyorum. Ama "Ooh, bu artık bir şey olduğun anlamına mı geliyor?" gibi şakalar yapacaktır.

Namjoon: Başta umursamıyor, ta ki daha sonra diğerinin tartışmalarını hatırlayana kadar ve biraz fazla düşünmeye başlar, ama o kadar kurnazdır ki, doğrudan size bunu sorar "/üye adı/ çekici buluyor musun?" "Ne?!" "Boşver, öpüşmek ister misin?" ?????

Jimin:  Tae veya Jungkook gibi biri olmadığı sürece pek umursamıyor. ve muhtemelen daha sonra sinsi bir açıklama yapacaktır. Bu durumda, onlara yardım edeceğinden emin olacaktır. Siz daha fırsat bulamadan, herhangi bir dramadan kaçınmak için neredeyse masaya atlıyordu.

Taehyung: Bu gerçekten ruh haline bağlı. Çoğunlukla umursayacağını sanmıyorum, Siz de onun için aynısını yaptığınız sürece, ama bazen küçük bir sürtük olabiliyor, bu yüzden deneyebilir "Eğer dikkatli olmazsan seninle kavga etmek zorunda kalabilirim."

Jungkook: Seni durdurmak için kendini masaya atar jsdgvihshvbfjvs. Hayır ama cidden, bence çok geç olana kadar gerçekten farkına varmayabilir ve sonra orada 0-0 "ohmygodno" gibi oturur. gecenin geri kalanında. Ona sorunun ne olduğunu sorana kadar çok somurtkan olurdu. Sadece söyle ona. bir şey demek istemediğini ve onu öptüğünü ve iyi olacağını söyledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin