🌸 Hoseok özel tepki

10.5K 201 18
                                    

🍃 Doğum gününü kutlarsınız

-

" ee herkes hediyesini verdi sen bir şey vermeyecek misin y/n , güzel sevgilim yoksa bana hediye almamış mı ? "
gülerek söylediği cümleden ciddi olmadığı apaçık belli oluyorken onunla beraber gülmeye başladın.
" bu kadar özel bir adama elbet hediye aldım hoseok "
utanarak başını önüne eğdiğinde ona sarılma istediğini bastırmaya çalışıyordun.
Nazikçe elini tutarak odaya doğru ilerlemeye başladın.
" hadi gel sana o çok istediğin hediyeni vereceğim "
Merakla arkandan geldiğinde vereceğin hediyeyi sevmesini umarak odaya girip elini bıraktın.
" hoseok umarım beğenirsin çünkü ben biraz tedirginim "
bir adım atarak saçlarına minik bir öpücük bıraktı.
" senin vereceğin her şeyi severim ben tedirgin olmana gerek yok "
gülümseyip masada duran paketi alıp ona verdin.
" iyi ki doğdun hoseok "
tatlı sesinle konuştuğunda çoktan elindeki paketi alıp açmaya başlamıştı.
Merakla onu izlerken aldığın kitabı görünce şaşkınca sana baktı.
" oh tanrım bana kafka mı aldın!? "
Hafifçe başını salladın.
" evet çünkü sen namjoon da görüp merak ettiğini söylemiştin fakat zaman bulup alamayacağını bildiğim için ben almak istedim "
Sana uzun zaman önce kafka okumak istediğini fakat bir fırsat bulup alamadığını söyleyip durmuştu. Gerçekten kafka'nın kitaplarını çok merak ettiğini bildiğinden ona en uygun olan kitabını almıştın.
" hadi aç bak içinde senin için not bıraktım "
Patlayan gözlerle notların olduğu sayfayı açıp içindeki notu okumaya başladı.
" sadece bir teşekkür bu dünyada olduğun için , daha önce senin üzerinde bulunabileceğini düşünemediğim bu dünyada. Ve bunun için sana bir öpücükle teşekkür ediyorum.
Ben doğduğumda sen 5 yaşındaydın yani aramızda 5 yaş var.
Ve ben 13. Yaş günümde bir sürü hediye almıştım fakat sanki bir türkü tatmin olamamışım gibi geliyordu , bir hediye eksikti sanki , Tanrı'dan dilemiştim fakat Tanrı hediyemi 18 yıl önceden vermişti. "
(not milena'ya mektuplardan bir parça biraz hikayeye uyarlamak zorunda kaldım )
Sabırla ve utançla notu okumasını beklerken bugüne kadar gördüğün en içten gülümsemesi ile sana bakmaya başladı.
" y/n , sen nesin böyle hayatımın en büyük şansı mı ? "

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin