🍃62

3.8K 89 1
                                    

💵 Verdikleri hediyeyi pahalı olduğu için kabul etmezsiniz

-

Kim Seokjin: Seni ve mutluluğunu çok önemsediği için muhtemelen çok üzülürdü. Gerçi sevmediğin için sana kızmak yerine kendine kızacaktı. Biraz incinebilir çünkü en çok neyi sevdiğini bilmesi gerektiğini düşünürdü. Ürünü beğenmediğiniz için veya ona pahalı bir hediye istemediğinizi söylediğiniz için; kendini kötü bir erkek arkadaş gibi hissedeceği için kendi içinde hayal kırıklığına uğrardı.

" bir dahaki sefere daha dikkatli olacağım söz veriyorum "

Min Yoongi: Sebebi ne olursa olsun hediyeyi kabul etmediğin için Yoongi sana kızgın olabilir. Size hediyeyi vermek için "çaba gösterdiğinden" ve sizin onu beğenmeniz gerektiğinden şikayet ederdi Yine de bu sadece başlangıçta olurdu. Daha sonra sakinleşecek ve şikayet etmeden almadığınız için size bu kadar kaba davrandığı için biraz kötü hissedecekti. Yine de biraz sinirlenirdi ama dersini alır ve sana ne almasını istediğini sorardı.

" Pekala özür dilerim Y/N bundan sonra istediğin şeyleri alacağım "

Kim Namjoon: Namjoon'un tepkisine göre, hissedebileceği şey utanç olabilir ve biraz incinebilirdi. "
Ah adamım, ciddi misin?" derdi. "Gerçekten istemiyor musun? Şimdi bir aptal gibi hissediyorum. "
Sonra özür diler ve hediyeden kurtulmaya çalışırdı, ama muhtemelen onun için üzülür ve dramatik olmayı bırakması için hediyeyi yine de kabul ederdin.
" Sorun değil Namjoon bu seferlik alabilirim "

Jung Hoseok: Hobi hediyeyi bir kenara atar ve omuz silkerdi .
"Beğenmedin mi?" derdi.
"Herşey yolunda. Sadece unutabiliriz. Hediyeyi beğenmemen senin için sorun olmayacak."
Onun için en önemli şey mutluluğudur, bu yüzden eğer o hediye bu kadar pahalı olmasaydı çöpe atardı.
Yine de sonrasında hediyeyi neden istemediğini açıkladığında olanları yeni anlar ve bunun için rahat hissetmen gerektiğini söylerdi.
" Böyle şeyleri kafana takmana gerek yok güzelim para önemli değildir "

Park Jimin: Jimin, Jin gibi olurdu ama muhtemelen daha yüksek bir seviyede. Başka bir deyişle, bu konuda daha da kötü hissedecekti. Tek yapmak istediği seni memnun etmek ve seni mutlu etmekti, bu yüzden şimdi hayır dediğini duymak onu biraz hüzünlendirebilir.
"Neden onu daha iyi tanımadım?" diye düşünürdü.
"O benim kız arkadaşım ve ben onun sevmediği bir şey mi aldım? çok kötüyüm"Bir dahaki sefere sana bir hediye vermeye geldiğinde daha iyisini yapacağına dair aşırı bir söz verirdi, onu tekrar reddetmeni istemezdi.

Kim Taehyung: Tae tüm durum hakkında biraz saf olurdu. Hoseok gibi o da sadece hediyeyi oynardı ama siz ona açıklayana kadar neyi sevmediğinizi anlayamazdı. Hediyeyi reddedebilirsin, ama reddetmenin pahalı olduğu gerçeğini bilemezdi. Ona istemediğini söylediğinde, "Tamam, bundan kurtulacağım" dedi ve sana neyin hayır dediğini sormadı bile. Liderliği alıp neden istemediğini ona söylemen gerekirdi, böylece aynı hatayı yapmazdı.
" Ah Y/N bu sorun değil ama hediyeyi beğenmediğini düşünmek gerçekten sorun gibi hissettirdi "

Jeon Jungkook: Jungkook, bundan neden hoşlanmadığını bilse biraz endişelenirdi. Onun peşinden koşmaz, ama sorardı,
"Ah, bunun bir nedeni var mı?"
Ve ona söylediğinde, özür dileyecekti. Jungkook bunun için kendini suçlayamazdı. Sadece başını sallar ve neyi sevmediğinizi anlar, bir dahaki sefere uygun bir hediye aldığınızdan emin olur.
" Artık hoşlanmadığın hiç bir şeye yerimiz yok endişelenme "

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin