🍃8

18.3K 470 112
                                    

Tepkiye geçmeden önce instagram'ı olanlar için aşağıya hesabımı bırakacağım takip edebilirsiniz 🌸
@artvgogh

-

🍃 Sizi koltukta mayışmış bir şekilde bulurlar

Seokjin
-
"Ah küçük hanım sana kaç kere buralarda yatma dedim sonra belin ağrıyacak ve benim başımın etini yiyeceksin"*seni zorla kaldırıp odanıza götürür*

*

Yoongi
-
Zorla ayakta kalmaya çalışarak sonunda eve ulaştığında kendince hızlı olmaya çalışarak kapıyı açıp içeri girdi.
" y/n "
senden ses gelmediğini fark edince yüzündeki şaşkın ifadeyle başını kaldırıp etrafa bakınmaya başladı.
" oh demek burada uyuyakaldın , peki "
üzerindeki ceketi bile çıkarma zahmetinde bulunmadan yanında kendi yerini aldı.

*

Namjoon
-
" sevgilim "
gözlerin açık veya kapalı kalma arasında gidip gelirken sessizce mırıldandın.
" hm?"
" ne yapıyorsun burada ?"
sorduğu saçma soru karşısında sinirle yükseldin.
" ne yapıyor gibi duruyorum namjoon!"
sevgilinin tatlı kıkırdamalarını duyunca yavaşça gözlerini açıp ona bakmaya başladın.
" pekala ama yatakta yatsak daha güzel olmaz mı y/n ?"

*

Hoseok
-
" birazdan evde olacağım hayatım sen beni beklemeden yat tamam mı ? "
Sevgilinin söylediğine karşı çıkarak telefonu kapatıp koltukta onu beklemeye başladın. Fakat aradan bir süre geçtikten sonra koltukta neredeyse uyuyacak dereceye gelmiştin.
Gözlerini daha fazla açık tutamayarak kapattığın anda yanında bir hareketlilik hissettin.
" ah y/n  sana beni bekleme demedim mi ben ? Neden kendini bu şekilde zorluyorsun hayatım boynun tutulacak benim yüzümden "

*

Jimin
-
" benim tatlı y/n'm ne yapıyormuş "
" uyuyorum "
belli belirsiz konuştuğunda kahkahası odada yankılanmıştı bile
" görüyorum ama neden odamızda değil de burada "
" çünkü burası rahat ayrıca televizyon da izleyebiliyorum "
hala gülerken ayak ucuna oturmuştu.
"  gözlerin kapalı mı izliyorsun "
sinirle ayağınla ona vurduğunda elleriyle kendini korumaya çalışıyordu.
" Ah! sadece şakaydı prenses sakin ol gözlerin kapalıyken de televizyon izleyebilirsin tabiki"

*

Taehyung
-
Televizyon izlerken taehyung'un bakacaklarına yatmış ve iyice mayışmıştınız.
" saçlarınla oynamamı ister misin "
" sen mi ? nereden esti böyle "
" seni bu şekilde tatlı görünce içimden geldi "
gülerek başını salladığında elleri çoktan saçlarını bulmuştu bile.

*

Jungkook
-
" kıs şunun sesini JK!"
Seni koltukta mayışmış bir şekilde bulduğu andan beri yüksek seste şarkı açıyordu.
" neyi bunu mu ?"
sesi biraz daha açtığında dayanamayarak sinirle ayağa kalkıp odaya doğru ilerlemeye başladın.
O ise peşinden koşarken gönlünü almaya çalışıyordu.
" tamam tamam y/n gel buraya sadece şaka yapmak istedim"

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin