kucağında uyuyakalırsınız
💤Seokjin
-
Koltukta uzanmaya çalışarak bir kaç saatliğine dinlemeye çalışıyordun çünkü buna gerçekten ihtiyacın vardı fakat küçük olan -tek kişilik- koltuk buna pek imkan sağlamıyordu.
" Gel, uzan. Kucağım gerçekten rahattır. "
Jin haline gülerek söyledi.
Ona baktın ve gülmesine karşılık verdin.
"Tamam!"
Uzanmandan ve sonunda uykuya dalmadan önce belli belirsiz sevgilinin sesi kulağına ilişti .
" Ah .. sana söylemiştim "🌔
Yoongi
-
Göğsünüzün sabit bir hızda düştüğünü ve yükseldiğini gördüğünde, hızla üyelere baktı.
"Kapa çeneni. O uyuyor." Saçınla dalgınlıkla oynarken söylendi.
" hyung kalbimi kırdın "
Jimin yüzündeki sahte üzgün ifadeyle ortalıkta dolaşırken diğerleri sadece size gülmekle meşguldü.
" kırılmamıştır park jimin kırılsa duramazsın "
Bu sefer gülen kişi sadece yoongi iken üyeler tek tek odadan ayrılmaya başlamıştı.
" hyung cidden espri anlayışın çok eski "🌔
Namjoon
-
O , her zamanki günlük çalışmasını yaparken onunla beraber olma isteğini kabul etmiş ve seni kucağına yatırmıştı.
Oldukça sessiz çalışıyordu çünkü uyanmanı istemezdi fakat olduğun yerde fazla mırıltılar çıkarman onu endişelendirmişti.
İyi olduğundan emin olmak için aşağı baktı.
" aishh gerçekten bir an korktum "🌔
Hoseok
-
Kucağında uyuyakaldığınızdan beri yerinden kımıldamıyordu , dün gece ne kadar yorulduğunuzu bilmesi -üstelik tüm gece onun için ayakta kalmıştınız- şimdi onu suçlu hissettiriyordu.
Odadaki diğer üyelere senin kucağında nasıl uyuduğunu göstererek sessizce gülümsedi.
" y/n değerlidir! Onun için bacağım uyuşsa bile burada oturacağım"
Ardından yüzünü buruşturup bacağına bakarken üyeler çoktan gülerek odadan çıkmışlardı o ise sizi izlemeye kaldığı yerden devam etti.🌔
Jimin
-
Şimdiye kadar hiç jimin'in kucağında uyumamıştın ve bu nihayet olduğunda Tae çığlık atmaya başladı.
Saçlarını okşayıp neredeyse mayışmış olan jimin bir anda uğradığı şokla beraber başını tae'ye çevirdi.
kaşlarını çatıp ona anlamsız bakışlarını yollarken konuştu,
" neden bağırıyorsun ? "
" onu ilk kez uyurken görüyorum ? "
" yani? "
" yani bu bir ilk hadi sende sevinmelisin jimin neden öylece duruyorsun ki? "
Tae yerinde hoplaya hoplaya odadan çıkarken jimin arkasından sessizce bakakalmıştı.
" bazen onun gerçekten .. gerçekten iyi olmadığını düşünüyorum. "🌔
Taehyung
-
Hala gözleri yarı kapalı olan taehyung hazırlanma odasına geldiğinde üyeler, siz ikinizin onun kucağında uyurken çektikleri bir fotoğrafı ona gösterdiler.
" huh? "
" ah kim istemez ki böyle bir ilişki ha? "
Hoseok gülerek mırıldandığında diğerleri de onu gülerek onaylamıştı.
" dalga geçmeyinn "
Tae diğerleri gibi gülerek yanıtladığında jimin omzuna kolunu atarak ilerlemeye başladı.
" dalga gelmiyoruz tae çok tatlıydınız , gerçekten! "🌔
Jungkook
-
Onun odasında film izlerken kucağında uyuyakalmıştın ve sonra horlamaya başladın.
Jungkook ne kadar kendini tutmayı denese de senin horlaman ona bir şekilde komik gelmişti ve gülmeye başladı.
" ah y/n , ya üyelerin yanında bu gerçekleşseydi , ne yapacaktık ha? "
Hala gülmesini durduramazken hafif kıpırdanman onun uyandığını sanarak endişelenmesine yol açmıştı.
" tamam tamam sessiz güleceğim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇