🌙 Uyuyamadığınızı fark ederler
Seokjin
-
yatağınızda durmadan kıpırdanmanızdan uyanıp neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.
" sevgilim "
" hm? " dediniz bir anda durarak , onu uyandırmayı başarmıştınız ve bunun için kendinize kızmaya başlamıştınız.
" neden uyumadın ? Yoksa kötü rüya mı gördün ? "
" sadece .. " dediniz bıkkın sesinizle " sadece uykum bir türlü gelmiyor seokjin "
anlamış şekilde başını sallayarak sizi kendisine çekmişti.
" şimdi sana güzel hikayeler anlayacağım ve güzelce uyuyacaksın anlaştık mı? Bir varmış bir yokmuş .. "Yoongi
-
" y/n "
bir anda söylemesi yüzünden yerinizden sıçrayarak ona baktınız.
" özür dilerim korkuttum mu? Sadece neden uyumadığını merak etmiştim "
derin bir nefes vererek oturduğunuz yatakta ona doğru uzandınız.
" sanırım uykum kaçtı bir türlü uyuyamıyorum "
Elini belinize koyup yavaşça masaj yapmaya başladığında gözlerini çoktan kapatmış olan size cevap vermişti.
" her şeyin bir çözümü var bebeğim sadece bana haber vermen yeterliydi "Namjoon
-
" namjoon , uyuyor musun? "
Fısıltıyla konuştuğunuzda uyuyan sevgiliniz yerinde kıpırdanarak size dönmüştü.
" uyuyordum y/n "
Yastığınızdan hafif kaldırdığınız başınızı tekrar yastığa koyarken üzgünce konuştunuz.
" özür dilerim "
elleriyle gözlerini ovuşturduktan sonra gözlerini sizin gözlerinize sabitleyerek size bakmaya başlamıştı. Siz masumca neden baktığını soran gözlerle ona bakarken o ise gülümsemiş ve yataktan ayağa kalkmıştı.
" anlaşıldı seni uyutmanın tek çözümü Kitaplar "Hoseok
-
" birtanem sen hala uyumadın mı? "
baş parmağıyla yanağınızı okşarken sormuştu.
" hayır , ne kadar denesem de uyuyamadım sonuç olarak bende vazgeçtim "
küçük kıkırtıları odayı hafif doldururken yanağınızda olan ellerini alıp saçlarınıza götürmüştü.
" gözlerin tam aksini söylüyor ama , hadi şimdi gözlerini kapat ve uykunun güzel kollarına kendini bırak "Jimin
-
Sonunda çalışması biten sevgiliniz uyuduğunuzu düşünerek yavaşça odaya gelmişti fakat sizin hala uyanık olduğunuzu görünce şaşkınlığını gizleyememişti.
" sevgilim sen uyanıksın hala "
Yatağa gelirken sorduğu soruya başınızı sallayarak cevap vermiştiniz.
" evet çünkü hala uykum yok jimin "
" ah anladım " demişti yanınızdaki yerini alırken " sevgilin yanında olmadan uyuyamıyorsun öyleyse artık unutabilirsin güzelim "Taehyung
-
" yıldızlar gerçekten çok güzeller değil mi y/n? Seni uykundan edebilecek kadar güzel "
Uyuduğunu düşündüğünüz sevgilinizin sesini duyunca yavaşça arkanızı dönmüştünüz.
" sen uyumuyor muydun taehyung? "
" uyuyordum , ama birden uyandım ve senin yıldızları izlediğini gördüm ve bende sana katılmak istedim "Jungkook
-
Telefonunda oynadığı oyunu kapatarak telefonu hızlıca komidinin üstüne bırakmıştı.
" sevgilim "
" efendim "
olduğunuz yerde yatıp öylece bakınırken cevap verdiniz.
" böyle durmaya devam edecek misin? Son derece korkunç görünüyorsun. "
bakışlarınızı ona çevirirken yanınıza uzanıp size sarılmıştı.
" artık uyuyalım sevgilim hm? bana sarıl ve gözlerini kapat "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇