- MAFİA JK -

2.8K 81 12
                                    

🥂Mafya erkek arkadaşınız ile gizli bir ilişkiniz vardır

Tutkunun alev alev yandığı, nefeslerin en hoş boğucu şekilde çalındığı saatlerde, gecenin havası hararetli geçmişti. Şimdi, iki insan arasında paylaşılan konfor ve sevginin, güvensizlik veya şüphe olasılığını ortadan kaldırdığı bir atmosfere dönüşmüştü. Mükemmel zevki elde etmek için vücudunuzu okşayan, hisseden ve masaj yapan eller şimdi sizi sımsıkı tutuyordu. Sana tutunmak, sanki bu dünyadaki en değerli hazineymişsin gibi koruyucuydu. Çok uzun zaman önce olmayan dağınık, aç ve derin öpücükler, şimdi içlerinde hafif bir bitkinlik ile yavaş ve nazikti.

Sanki aynı zihni paylaşan iki bedenmişsiniz gibi, o geri çekilirken hem sen hem de Jungkook memnun bir şekilde iç çektiniz. Jungkook irislerinde parıldayan ham aşk duygularıyla sana baktı ve bunun yoğunluğu yanaklarının kızarmasına neden oldu. Birdenbire kızardın ve utandın. Bu nedenle, sana bakmaması için yüzünü hafifçe yana ittin.

"Çok utanç vericisin," diye ciyakladın ve Jungkook burnundan soludu. Bileklerini yüzünden çekti ve sonra seni kendine çekti. Yüzünüzü ellerinin arasına almadan önce kollarınızı beline gevşek bir şekilde sarmanız için yönlendirdi ve yanaklarınızı yumuşak bir şekilde sıkmaya başladı.

"Şu anda kelimenin tam anlamıyla beraberiz ve bir şeyler yapmayı yeni bitirdik. O zaman utanmadın ve şimdi benim bakışım seni 'utanmış' mı hissettiriyor?" Jungkook sordu ve karnını dürttü. Bu, kahkaha ve acı havlaması karışımı çirkin bir ses çıkarmanıza neden oldu.

''Yapma! Bunu yapma! Duyarlı olduğumu biliyorsun," diye bağırdın ve bu onu durduracak bir şey olmadı. Bu onu sadece cesaretlendirdi çünkü Jungkook senin vücudunun gıdıklanan kısımlarına nazikçe dürtmeye başladı. Onu durdurmak için bileklerini tutmaya çalıştın. Yine de, çabaların işe yaramadı.

Senin boş yere mücadele etmeni izlerken Jungkook'un dudakları geniş bir gülümsemeyle şekillendi. Ancak, sonunda, gözlerinin köşesinde gerçek anlamda yaşlar oluştuğunda ve sen yanlarını tutup acıyla inlerken durdu.

Sonunda nefesini toplamak için nefesini verirken, Jungkook başını okşadı.

" geçti küçüğüm," diye alay etti Jungkook. Kaşın seğirdi ve elini ittin.

"Ben çocuk değilim," diye tersledin ve Jungkook'un yüzünde bir sırıtış belirdi.

"Bana baba diyorsun ama-"

"Susmazsan ailemin adına yemin ederim Jungkook, seni öldüreceğim," diye tısladın, yüzünde kırmızı utançtan başka bir şey yazılı değildi.

"Awe ama-" Jungkook başladı, ancak telefonunuz yüksek sesle çalmaya başladığında sözü kesildi. Yanındaki komodine baktın. Sizi arayan kişinin adını görünce gözleriniz kocaman açıldı.

Cevaplamak için kaydırırken içten içe irkildin.

Bir elinizi Jungkook'un konuşmasını engellemek için dudaklarının üzerinde tutarken diğeriyle telefonunuzu titrek bir şekilde tuttunuz. Telefonunuzu kulağınıza götürmeden önce, atan kalbinizi sakinleştirmek için son dakikada derin bir nefes aldınız.

"Merhaba Yoongi," Selam verdin ve gözlerin, söylediğin kelimelerle gözleri genişleyen Jungkook'a kaydı. Bir anda gözlerini ondan kaçırdın. Jungkook'un sana sert bir şekilde baktığını hissettiğinde sinmiştin. Sonrasında Jungkook'la başının büyük belaya gireceğini biliyordun.

"[ y/n ], neredesin?" Yoongi telefonun diğer tarafından soğuk bir şekilde sordu. Telefonun hoparlörü açık değilken sesi o kadar yüksekti ki Jungkook, Yoongi'nin ne dediğini net bir şekilde duyabiliyordu. Ve her geçen an kendi mezarını daha derine kazdığını biliyordun.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin