ilk defa eve sarhoş gelirsiniz
🥂Seokjin
-
Seokjin , Kapıyı açıp anlaşılmaz bir şekilde konuşmaya başladığında neler olduğunu anlayamamıştı. Yarı açık gözlerinle Jin'in sana doğru yürüdüğünü ve aldığın fazla miktar alkolden dolayı düşerken seni yakalamaya çalıştığını görüyordun.Seokjin tam anlamıyla Şok olmuştu, ama arkadaşlarının içmek için biraz fazla ısrarcı olduklarını varsaydı. Jin, senin ayık olmanı ve ne olduğunu sormanı bekliyordu . Sadece bir şey seni gerçekten endişelendiriyorsa diye.
—————
Yoongi
-
Yoongi önce oturmanıza yardım etti ve seni keskin nesnelerden uzak tuttu. Sarhoş halinin aptalca bir şey yapabileceğinden endişelenmişti. Bunlar bir yana Söylediklerinle onu güldürüyordunKötü bir şeyin içki içmek istemene neden olduğunu düşünüyordu, ancak bundan sonra bir şeyler ters gittiğinde onunla her zaman konuştuğunu sana hatırlatması iyi olacaktı.
Rahatlamıştı ama yine de sabah sana neden içtiğini soracaktı.—————
Namjoon
-
Moni, ilk önce güvende olmanı ve sen dışarıdayken hiçbir ters şeyin olmamasını sağlayan erkek arkadaştı. Eve geldiğinde seni kollarına almış, düşebileceğinden endişelenip seni yavaşça kanepeye oturtmuştu.İlk başta bu halde olmana şok olmuştu ama olumlu düşünmeyi denemiş ve arkadaşlarını arayarak sen onların yanındayken, -muhtemelen uyurken-bir şey olup olmadığını sormuştu.
—————
Hoseok
-
Bir sebebi olmadan tam anlamıyla çıldırmıştı . O kadar sevimli bir güneş ışığı ki başkaları için her zaman endişelenirdi, bu yüzden seni ilk kez sarhoş görmek, birçok şeyi düşünmeye başlamasına neden olmuştu.Ayıldıktan ve ona kızlarla dışarıda geçirdiğin bir gece olduğunu söyledikten sonra, her zaman güvende olduğunu anlayarak derin bir nefes almış ve kendini yatağa bırakmıştı.
" ah gerçekten çok korktum y/n "————-
Jimin
-
Jimin seni beklediğinden biraz daha iyi karşılamıştı. O, eğlenmeyi seven ve sana inanan biriydi. Yani bilir ki, sarhoş olman, başka bir şey yüzünden değil, arkadaşlarınla eğlendiğin içindir. Jimin, birine ihtiyacın olduğunda seni dinleyen kişiydi, bu yüzden endişelenmesi gereken bir şey yoktu.Yine de, arkadaşlarını arayacak ve böyle şeyler olduğunda onlardan kendisiyle iletişime geçmelerini isteyecekti. Gelip seni alacak olan o olsaydı, daha çok rahatlayabilirdi.
—————
Taehyung
-
Tae mutlu bir tüy topudur, eve döndüğünüzde rahat olmanızı sağlayacak ilk kişi olacaktı. Sizi kanepeye taşır, topuklularınızı ayağınızdan çıkarır ve üzerinizi sıcak bir battaniyeyle örterdi.Rahatlamanıza yardımcı olması için omuzlarınıza masaj yapardı. Sadece ertesi sabah ayıldığınızda tepkinizi görmek için sizi kameraya kaydedecek ve sarhoşken aptalca sorular sorarak bunları size izletecekti.
—————
Jungkook
-
Siz hala kapıda iken soru sormaya başlamış erkek arkadaşınız, ancak hiçbir soruyu cevaplanmayacağını anladıktan sonra, keskin nesnelerden ve köşelerden uzak bir yere oturduğunuzdan emin olarak sizi içeri taşımıştı . Bu şekilde size göz kulak olmak için kanepede ya da yatakta sizi kucaklayabilirdi.Jungkook, siz yokken ne olduğunu bilmek istemişti ama size inandığı için aşırı düşünmeyi bırakmıştı . Tabii ki ertesi sabah sorularının cevaplarını istiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇