70

2.2K 43 0
                                    

                     bts / vampire 
                             🩸

Taehyung
-
yerel kan sürücülerinin yakınında takılıyor.
Sıradaki herkesle flört etmek için yeontan'ı kullanıyor ve onlara kan gruplarını soruyor.
" kahretsin, bu B-. "

Yoongi
-
Bütün gün uyur.
yarı zamanlı liberal sanatlar profesörü. vampirler üzerine bir gece folklor dersi veriyor.
varlığının anlamı hakkında şiirler yazar, çok uzağa gitmemiştir.

Hoseok
-
güzelliği tüyler ürpertici.
muhtemelen bir gelinlik tasarımcısıdır. Gülümsemesi ve bakışlarıyla müşterilerini kendine çekiyor.
onlar kelimenin tam anlamıyla hipnotik.
Gelinlikleri her zman modaya uygun modeller.

Namjoon
-
Vampirlerden bahsetmişken, jungkook ve arkadaşlarıyla aynı fikirde. vampirlik yapmadığı zamanlarda kitapçılarda bulunabilir.
tüm yerel turlara kaydolur.
rehberler onu ilgi çekici olduğu için seviyor.

Jungkook
-
cadılar bayramı için sabırsızlanıyor çünkü bu makyajını mükemmelleştiriyor.
Vampirleriyle birlikte “kültürü ve tarihi öğrenmek” için romanya'ya geziler yapıyor ... bir vampir eş arıyor.  ( bir gün vampir izdivaçı yapalım jk a jsjsjs )

Jin
-
İnsanlar ona inansaydı şimdiye kadar vampirleri ifşa ederdi.
kan testi yaptığı, milyonlarca abonesi olan bir youtube kanalı var.
Takipçiler kanların kırmızı gıda boyası ve pekmezle karıştırılmış süt olduğunu düşünüyor.
Damak temizleyici olarak sarımsak ve limon kullanıyor.

Jimin: eksik aynalar üzerine haftalık arızalar yaşar.
kısa süre önce aynasız döndü ve saçını onsuz şekillendirmeyi beceremiyor. başkalarının görüşlerine güvenmez.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin