🌸Yoongi Doğum Günü Özel Tepki

9.6K 235 6
                                    

" beni niye getirdin buraya y/n? "
" az sabırlı olsan bay yoongi "
elinden tutup zorla çekiştirdiğin bu adam yol boyunca mızmızlanmadan duramıyordu.
" güzel bir yere gidiyoruz merak etme "
onu resmen çektiğin için yorulsanda doğum günü süprizini mahvetmemek için buna dayanıyordun. Fakat yine de her şeyin bir sınırı vardı.
" ah! Yoongi yoruldum burada biraz da sen kendin yürümeyi denesen "
Sinirle elini bıraktığında gülerek arkandan gelmeye devam etti.
Yaklaşık 15 dakika sonra geleceğiniz yere vardığınızda durup sana bakmaya başladı.
" bu muydu yani? Çok güzel dediğin yer sahil kenarı kapalı bir restoran mı cidden?"
Gözlerini devirip restoran'a doğru yürümeye başladın.
" mızmız olma yoongi "
isteksizce arkandan geldiğince restoran'dan içeri girdiniz.
Baygın gözlerle etrafa bakıp tekrar sana döndü , yine mızmızlanmak için ağzını açmıştı fakat buna açılan ışıklar ve saklandıkları yerden çıkan üyeler engel oluştu.
Hep bir ağınızdan doğum günününü kutladığınızda az önce göz deviren sevgilin bu sefer utançtan ellerini ağzına kapatmış etrafa gülücükler saçıyordu.
Gülümseyerek yanına gidip ellerini tuttun.
" nasıl ? Gerçekten güzel miymiş "
Olumlu anlamda başını sallarken tuttuğun ellerini daha da sıkı tutmaya başladı.
" fakat tüm bunlardan güzel ne var biliyor musun? Sen y/n"

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin