Seokjin

3.4K 97 16
                                    

                        Seokjin // yandere
                                     🖤

Aşık Seokjin aşırı korumacı olacaktır. Dünyanın ona karşı komplo kurduğuna ve seni incitmeye hatta öldürmeye çalışacağına inanıyor. Birçok yönden Taehyung'a benziyor, ancak endişeleri senin ondan ayrılmanla ilgili değil, daha çok senin incinebilmenle ilgili. Senin onsuz evden çıkmana izin vermeyeceği noktaya kadar sürekli endişeleniyor. Keskin köşeleri kapatarak ve bıçak ve makas gibi şeyleri kilitli çekmecelerde saklayarak evinizi bebek korumalı bir ev yapıyor çünkü o endişelerini asla durduramıyor. Ortağı sakar ise Tanrı Seokjin'e yardım etsin.

Her zaman senin nereye gittiğini, kiminle gittiğini ve ne yapacağınızı bilmek istiyor. Senin incineceğin korkusundan daha da güçlü olan, senin yakalanman korkusudur. Seokjin,senin başka insanlarla ya da kalabalık bir yere çıktığını öğrendiğinde, sizinle beraber gelmeyi ister. Sana her zaman dokunmaya çalışacak ve kesinlikle eve dönene kadar seni gözünün önünden ayırmayacaktır - sadece ikiniz. Seokjin, ancak evinizi sınırları arkasında rahatlayabilir; sonunda senin zarar görmeyeceğine bu şekilde inanabiliyor aksi taktirde başka kimseye güvenmiyor.

Dünyanın aslında nispeten güvenli olduğunu ve insanların sana zarar vermeye çalışmadığını kabul edemez. Bu, Seokjin için çok fazla acıya neden olur ve aynı zamanda ilişkilerinde birçok ayrılığa neden olur. Ortakları da onu aşırı kontrolcü olmakla suçluyor ve Seokjin yalnızca onları korumak istediğini açıklamaya çalıştığında, ona korumaya ihtiyaçları olmadığını söylüyorlar. Bu her zaman, neredeyse her zaman eşinin ondan ayrılmasıyla biten ve onu kalbi kırık ve yetersiz hissetmesine neden olan bir tartışmaya dönüşür. Seokjin bir ayrılıkla ne zaman başa çıksa, başarısız olmuş gibi hissediyor çünkü onları dünyanın yozlaşmasından koruyamıyor ve kendi kendine dünyanın ortağının  zihnine bulaştığını ve onu terk ettirdiğini söylüyor.

Seokjin'in kendini toparlayıp devam ettirmesinin tek yolu dünyayı suçlamaktır - sadece seni dış dünyanın kötülüklerinden koruduğuna inanarak eylemlerinin hatalarını asla göremez.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin