Ruh eşi / jjk
🕊İlk kez birinin cildine yazı yazdığı hissiyle uyandığında, odanda fiziksel olarak kimse olmadığı için korkmuştun. Kafan çok karıştı ve bunu öğrenmekten korkuyordun çünkü herkesin bahsettiği ruh eşleri hakkında hiç bir fikrin yoktu. Hiç araştırmamıştın ve şimdi sana onlardan biri oluyordu. Yani, saat sabah üçüydü ve sen ailene ağlayarak koşup bir hayaletin senin üzerine neden farklı bir dilde yazdığını öğrenmek için korkuyla soruyordun. Fakat ailen sana açıklamak yerine ilk önce gülmeyi seçmişlerdi. Onlar karşında gülerken sen , seni ciddiye almadıkları için son derece rahatsız hissettin. Nihayet gülmeyi bıraktıklarında bunun nedenini sana açıkladılar.
Korku ve heyecan içinde derinde dağınık karalamalar halinde güzel sembollerin belirdiğini izledikten sonra ruh eşinin olma ihtimali sana çok farklı duygular hissettiriyordu.
''Ruh eşim mi var? '' Ailenin sözlerine inanmadan yüksek sesle sordun.
"Evet tatlım. Görünüşe göre o Koreli, "diye karşılık verdi annen bu düşünceye gülümseyerek.
''Ona cevap yazabilir miyim?" Bu yaşta ruh eşinizi (bir anlamda) tanıma düşüncesine heyecanlanarak sordun. Annen yanıt vermek yerine, yüzünde cesaret verici bir gülümsemeyle sana bir kalem uzattı. Kalemi ondan alarak kaleme tıkladın ve yazmaya başladın.
-----------------
Dünyanın başka bir tarafında Jungkook, yatak odasında masa sandalyesine otumu ve Kimya sınavı için cevapları kararlı bir şekilde yazıyordu. Saat altıydı ve Jungkook umursamadığı aptal bir kimya sınavında başarısız olmaya hazır değildi. bu mantıklı mıydı? Jungkook'a göre öyle, ama hyungları farklı düşünüyordu. Fakat aniden, Jungkook diğer kolunda bir yabancı dilin yazıldığını gördüğünde neredeyse sandalyesinden uçuyordu.
"Neler oluyor?" Sesinde ednişeyle şu an içinde olduğu durumu bir şekilde sorguladı. Hızlı bir şekilde telefonunu eline alarak çevirmen uygulamasına gitti, harflerin resmini çekti ve uygulamanın çeviriyi yüklemesini bekledi. Sadece saniyeler olsa bile Jungkook'a saatler gibi hissettiriyordu.
'' Merhaba, benim adım Y / N ve ben senin ruh eşinim.''
"Ruh eşi?" Yüksek sesle sordu, "Ruh eşi mi var?" Ve bu şaşkınlıktan sonra, Jungkook bunun ne halt olduğunu bildiğini düşündüğü tek hyung'unu aradı - Namjoon.
---
O geceden beri, hem sen hem de Jungkook birbirinizi öğrenme yolculuğunuza başladımıştınız. Şu anda, Jungkook 23 yaşındayken sen 21 yaşındaydın. İsimlerinzi bilmeden birbirinizle konuşmak zor olduğundan , altı yıl önce, birbirinize ''kabarık'' ve ''tavşan'' olan takma isimleri vermeyi seçmiştiniz. Jungkook, ona kabarık battaniyelerden oluşan koleksiyonunuzdan bahsettiğiniz için takma adınızı seçen kişiydi. Tavşancıklara olan sevgisinden dolayı da "tavşan" lakabını siz bulmuştunuz.
-------
Ekonomi okumak için Güney Kore'ye taşınmak istediğinizi söylediğinizde , Jungkook bundan mutluluk duyduğunu ama aynı zamanda üzüldüğünü dile getirmişti, çünkü seni bulmak için senin ülkene taşınmak istiyordu. İkiniz de bunun imkansız olduğunu biliyordunuz çünkü ikinizin de sahip olduğu bağ, ikinizin de birbirinizin adını, yerini ve temelde sizi ele veren herhangi bir şeyi yazmanızı kısıtlıyordu. Ama Jungkook'un (tavşan) Koreli olduğunu biliyordun, bu da onu basitçe takip etmenizi kolaylaştırdı. Fakat Mesele şu ki, Güney Kore'nin neresinde yaşadığını bilmiyordun.
Bu yüzden Kore'nin başkenti Seul Ulusal Üniversitesi'ne başvurmuştun.
-----
Jungkook'un hissettiği heyecan hayal bile edilemezdi. Seninle tanışma ve ruh eşini bulabilme düşüncesi, onun sadece anlatamayacağı bir şeydi. Arkadaşları bunun için onunla dalga geçiyordu ama Jungkook sadece onlara gülerek karşılık veriyordu. Bugünlerde onun heyecanını, hissettiği duyguları anlayabileceklerini biliyordu.
Nefret ettiği şey, ikinizin de Kore'nin hangi bölümünde olduğunuzu birbirinize söyleyememeniz. Birbirinizi bulma yeteneğinizi sınırlayan ruh eşi bağı Jungkook'u gerçekten sinirlendiriyordu çünkü gerçekten seni bulmak istiyordu ve sen de onu.
Korecen neredeyse hiç iyi değildi. Paragrafları ve belirli cümleleri çevirmek için telefonunu kullanmak zorunda kalıyordun, ancak anadili Korece olan biriyle konuşmak gerçekten çok zordu. Bu nedenle, ekonomi alanında çalışmana yardımcı olacak birini bulman gerekiyordu. Bir partner bulmak yerine kendine bağlı kalmak için rotayı seçmek doğru plan değildi.
Ekonomi kitabını okurken bileğinde çok tanıdık karalamaları hissetmeye başladığında aşağıya baktığın, kitabından çalıştığın bir cümleyi gördüğünde küçük çaplı bir şoka girmiştin.
"Hayır. Lanet olsun." Şu anda okuduğun şeye inanmadan her kelimeyi duraklattın. Gözyaşları gözlerine battığını hissedebiliyordun, bileğine düşen gözyaşı kelimeleri bulanıklaştırıyordu. Bir kalem kaparak, ruh eşinin ima ettiğiniz şeyi anlamasını umarak öğretmeninizin her zaman söylediği bir cümle yazmaya başladın.
Jungkook tanıdık ifadeyi görünce çıldırdı. Sandalyesinden atlayarak, abilerine bağırarak yurdun oturma odasına koşmaya başlamıştı. "RUH EŞİM BENİMLE AYNI SINIFTA. O BURADA!" Gözlerinde mutluluk gözyaşları ile ciğerlerinin tepesinde çığlık attı.
Taehyung, en yakın arkadaşı kadar heyecanlı bir şekilde kanepeden fırladı, "YARIN DERSİNİZ VAR! O ORADA OLACAK! ",
-----
Hangi cehennemdesin ruh eşi,.. hem sen hem de Jungkook sınıfı tarayarak düşünüyordu.
Dudağını ısırıp hem senin hem de ruh eşininin birbirinizi bulmasını nasıl kolaylaştıracağını düşünmekten dersi pek dinleyemiyordunuz. Kalemini çenene dokundurarak aklına gelen fikirle hareke geçmiştin- yanına bakınca, yanındaki kişinin kulağında ölçü aleti olduğunu görmüştün. Bunu hemen, bileğine yazmıştın.
Jungkook kelimeyi görünce bileğine baktı.Tekrar Yukarı baktığında, ölçerleri olan herkes için sınıfı taramaya başladı. Belki de yanlarındaki kişi budur? Jungkook düşünüyordu. Aynı şeyi yaparak, yanında oturan dikenli saçlı adama atıfta bulunarak bileğine sivri uçlu yazdı. Ön sırada ölçüleri olan bir adamın yanında oturan bir kızın bileklerine baktığını ve göğsünde bir kıvılcım çıkardığını gördüğünde heyecandan bayılmak üzereydi.
''O burada! onun olduğunu biliyorum!''
Bileğinden yukarı baktın koltuğunda dönüp sivri saçları olan var mı diye sınıfı tarıyordun ta ki gözlerin doğrudan sana bakan bir çocuğa rastlayana kadar. İkinizin de bir araya geldiği o an, onun o olduğunu biliyordun. Ruh eşini bulduğunu biliyordun. Midenin bir yaz atlatması hissi, kalbinin patlayacakmış gibi olması ve hemen yanına gitme ve hemen yanında olma dürtüsü seni ele geçirmişti.
Ruh arkadaşlığınızı takiben, ayağa kalkmadan ve temelde dershaneden dışarı çıkmadan önce sırt çantanı ve telefonunu alarak sınıftan çıktın. Koridora vardığında, onu aramaya başlamıştın. Onu hiçbir yerde görmemek vücudunda bir panik dalgasına neden olurken omuzunda bir el hissetmenle olduğun yerde durmuştun.
Dönüp, onu gördüğünde dünya durmuş gibi hissetmiştin, ruh eşin, sonsuza dek mutluluğun. Fark ettiğin özelliklerden biri, tavşangibi gülümsemesiydi.
"Tavşan." Nefes aldın, gözlerinden yaş fışkırdı.
"Kabarık." Diye fısıldadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇