Birlikte dilek balonu uçurursunuz🍀
Seokjin
-
"Hazır mısın"
Yavaşça başını sallarken jin'e döndün.
" yine de bir yerini yakma dikkatli ol tamam mı?"
Jin gülerek başınla onayladıktan sonra balonu uçması için elinizden bıraktınız.
Gülen ve umut dolu gözlerle gökyüzüne bakarken balonunuz yukarı çok yukarı uçmuştu. Sevinç'le yerinizde zıplayıp jin'e döndünüz.
" baksana , çok yukarı çıktı bu da demek oluyor ki dileğimiz kabul olacak "
Sana kahkahaları ile eşlik eden jin bir elini omzuna atarak seni kendine çekti.
" olacak meleğim sen hiç merak etme"Yoongi
-
" ben bu işlerden anlamam"
Hayal kırıklığı ile sızlanan sevgilinize baktınız.
" ama lütfen benim için denesen en azından hm?"
bu yarı üzgün halinize dayanmayan yoongi yavaşça yanınıza adımlayıp elinizi elleri arasına aldı.
" pekala hadi gel bakalım"
tüm içtenliğinizle gülümserken onu izliyordunuz.
" eğer uçmazsa sakın yanımda mızmızlanayım deme anlaştık mı? "
" yoongi biliyorsun ki mızmızlanma konusunda senden daha iyisi olamam"Namjoon
-
" güzelim tek dileğim sensin "
Balonu uçurmadan hemen önce söylediği şey yüzünden afallamış bir halde öylece gökyüzüne bakakalmıştınız.
Gamzeleri hiç olmadığı kadar belli olurken gökyüzüne bakan sevgiliniz ise memnun olduğunu belirten bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
" balonumuz uçtuğuna göre dileğim gerçek olacak hm "
Gülerek bakışlarınızı gökyüzünden sevgilinize çektiniz.
" senin yanında olduğum için çok şanslı olmalıyım namjoon "Hoseok
-
" y/n ya uçmazsa ya denize çakılır kalırsa ne yaparız "
Balonu uçurmak için hazırlanırken telaştan yerinde duramayan sevgilinizin ellerini tutup size odaklanmasını sağladınız.
" eğer böyle olumsuz düşünürsen başımıza gelir hoseok olumlu düşünelim ki olsun hem umutlarımız tükenmemeli değil mi? Sen zaten bir umut adamsın"
Bu karanlık havada güneş gibi gülümsemeyi nasıl başardığını düşünerek balonunuzu hazırlayıp uçurdunuz.
Balonunuzun düşmeyip aksine yükseklere uçtuğunu fark eden sevgiliniz yerinde zıplamaya başlamıştı bile
" haklıydın y/n umut ettim ve o uçtu bakar mısın hem de çok yükseğe"Jimin
-
" sence dileklerimiz kabul olacak mı y/n? "
Size bakmadan uçan balonunuza bakarken sormuştu.
" umalım ki olsun jiminie "
Ona bakarken cevapladınız.
Eğer dileğin gerçek olursa şu an olduğunuz durumdan daha farklı olacaktınız ve bunu düşünmek bile kalbinizin sıkışmasına neden oluyorken hayal ettiğiniz şeyleri nasıl yaşayacağınızı düşünüyordun.
" bence olmalı "
Ellerini göğsünde bağladığında size bakıp gülümsemişti.Taehyung
-
" şimdi eğer yükseğe uçarsa dileğim gerçek mi olacak "
Evet anlamında başınızı sallarken büyük şaşkınlık içinde gökyüzüne bakmaya başladı.
" neden ki yukarı da ne var da gerçek oluyor "
Hafifçe kıkırdadığınızda sevgilinizin yanına gittiniz.
" çünkü yükseğe özgürlüğe uçarsa bu bir şanstır ve her balon böyle uçmaz o yüzden. "
Dudaklarını aşağı bükerek bakışlarını gökyüzünden size çekti.
" yine de yükseğe uçmazsa üzülme tamam mı bizim dileğimiz zaten gerçekleşti "Jungkook
-
" sen daha uzunsun sen uçur "
Dediğiniz şey üzerine seslice bir kahkaha bırakmıştı.
" bir deha ile birlikteymişim de haberim yokmuş "
Ne kadar kendinizi tutsanız da gülmenize engel olamamıştınız.
" gerçek olmasını istiyorum ne yapayım "
" ne diliyorsun bu kadar önemli "
Bir anlığına ona bakıp gülümsediniz ve bakışlarınızı gökyüzüne çekerken konuştunuz.
" güzel .. çok güzel bir şey diliyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇