🍃40

6.4K 173 4
                                    

       Hastalandığınızda size bakarlar
                                     🌡

Seokjin
-
" Tamam, bir lokma daha al tatlım. Yemin ederim, bu çorba seni daha iyi hissettirecek. "
Sana kaşığı uzatırken söyledi. Sessizce burnunu çekerek başını salladığında Kaşlarını çattı.
" Lütfen y/n , iyileşmen gerek."
Sonunda ağzını açmış ve tatlı bir şekilde gülümseyerek çorbayı içmiştin.
Günün geri kalanını seni sıcak tutarak, yemek pişirerek ve Mario arabalarıyla oynayarak senin ne kadar kötü hissettiğini unutturmak  için harcadı.


Yoongi
-
Öksürdüğünü duyduğu an, yatağa geri dönmen için söylenmeye başladı.
" y-n  hasta olduğun halde işe gidemezsin. Dinlenmen lazım. Söz veriyorum, bir şeye ihtiyacın olursa burada olacağım. "
Seni yatağına geri getirirken uykulu bir sesle mırıldandı.
İlk başta, onu da hasta etmek istemediğini söyleyerek reddettin, ama seni duymamazlıktan geldi.
"Umurumda değil. Eğer hastalanırsam, bu beni dans pratiğine gitmekten alıkoyacak ve sadece uyuyabileceğim. "


Hoseok
-
" Hayır! Hasta olamazsın! "
Hoseok seni kendine doğru çekerken çığlık attı. Hapşırdığını ve öksürdüğünü duymaktan nefret ediyordu.
İstediğiniz şeyleri almak için evin içinde dört dönmüştü her ne kadar sakin olmasını söylemenizde.
Sana yiyecek ve kitap almış ve seni yatağında sıcacık tutmuştu.
" güzelim, seni daha iyi hissettireceğim, söz veriyorum. "
Daha sonra Sana sahip olduğu tüm aegyo'ları yapmaya başladığında Gülümsediğinden emin olmak için her saniyesini harcadı.

Namjoon
-
Ona hasta olduğunu söylemek istemedin çünkü bunun senin için endişelenmesinden başka bir işe yaramayacağını biliyordun. Ama elbette sana baktığı zaman hasta olduğunu anlamıştı .
Seni yatakta tuttu ve yemek hazırladı.
" y/n, endişelenmemi istemediğini biliyorum, ama seninle ilgilenmeme izin vermelisin."
Sana gülümserken kızmıştı. Gözlerini devirdin ama onunla tartışmadın. Seninle ilgilenmesi elbette içten içe hoşuna gidiyordu.


Jimin
-
" Sadece, bir öpücüğün seni daha iyi hissettirdiğini duydum. Diğer bazı şeylerin yanı sıra. "
Eve erken döndüğünde soğuk algınlığından şikayet ederek alaycı bir sesle konuşuyordu.
Güldün ve gözlerini devirdin.
Gülümsedi, "Sadece şaka yapıyorum bebeğim. Bugün istediğin her şeyle seninle ilgileneceğim. "
Sana sarılmaya başladığında bir söz verdi.

Taehyung
-
" Ama annem, bugün bu çorbayı içmen ve sonra bu çayı içmen gerektiğini söyledi.Babam ayrıca sinüzitini temizlemek için sıcak bir duş almanı ve bir süre buharda oturman gerektiğini söyledi. "
Ailesinden gelen mesajlara bakarken sana söylüyordu.
Ona hafifçe bağını salladığında seni odanda bırakarak Annesinin ona  yapmasını söylediği çorbayı pişirmeye gitti.
Günü anne babasını aramaktan, sürekli anime izlemek için seninle kucaklaşmaktan ibaret geçmişti.


Jungkook
-
Battaniyesini aldı ve ikinizin etrafına sardı. "Boğazın bu kadar ağrıyorsa, battaniyeden bir kale yapabilir ve dondurma yiyebiliriz." Seni kendine yaklaştırırken önermişti . Kulağa oldukta güzel geliyordu fakat ayağa kalkacak halin bile yoktu.
Seni göğsüne yatırdı ve saçlarını okşamaya başladı. Kendini daha iyi hissetmene yardımcı olmak için her şeyi yaptı, ama zamanının çoğunu abilerinden ve ebeveynlerinden ne yapacaklarını sorarak geçirdi.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin