🍃 22

9.5K 194 32
                                    

🌨 yılın ilk karı yağar

Seokjin
-
Yılın yağan ilk karını gördüğünde gözlerini kapatmış ve ellerini birleştirmiş dileyeceğin dilek için heyecanlanmadan edemiyordun.
Kıkırdayan sevgilin ise yavaşça gelip kollarını beline sarmıştı.
" diledin mi sevgilim ? "
" şşt " dedin heyecanlı sesinle
" daha dilemedim sessiz ol "
Sen görmesende başıyla seni onaylayan sevgilin başı omzunda senin dilek dilemeni bekliyordu. En içtenliğinle dileğini diledikten sonra gözlerini açıp gülümsemiştin.
" evet hadi sıra sende "
" ben çoktan diledim bile "

Yoongi
-
" ısrar etme de ver şunları bana zorlanıyorsun bak "
" hayır dedim yoongi taşıyorum görmüyor musun "
Hafif sitemli çıkan sesinizle konuştuğunuzda yan tarafınızda yürüyen yoongi gülmeden edememişti.
Alışverişe çıkmıştınız ve ağır gelen torbaları sizden almak için ısrar ediyordu.
" hem sen bana güçsüz mü demeye çalışıyorsun acaba "
Gülmesi iyice büyürken kendinden emin konuşmasına devam etti.
" taşıyamıyorsun , görüyorum "
" hayı- "
Lafınızı bölen şey gökyüzünden düşen beyaz kar taneleriydi.
Yılın ilk karı başlamıştı ve bir anlık şaşkınlıkla olduğun yerde durup gökyüzüne bakmaya başlamıştın.
Bu anı fırsat bilen yoongi ise yere bıraktığın poşetleri hızlıca alıp seri adımlarla yanından ayrılmıştı bile.
" hey! beni savunmasız yakaladın min yoongi hala onları taşıyabilirim "

Hoseok
-
Yatakta hareketlilik ve az da olsa bir ses duymanın hissiyle yerinde kıpırdanmıştın.
Saçlarında hissettiğin parmaklarla belli belirsiz gülümsemiştin.
" sevgilim hadi uyan , bak yılın ilk karı yaşıyor her yer bembeyaz olmuş tıpkı senin kadar saf , duru ve güzel "
Yavaşça gözlerini açarken hala saçlarında dolanan ellerini alıp kendi ellerinin arasında sıkıca tuttun.
" sen hoseok.... nasıl "
Ona hayranlıkla bakarken o ise en güzel gülümsemelerinden birini sunuyordu sana.
" ne nasıl sevgilim "
" nasıl olur da kalbime bu kadar çok dokunabilirsin hoseok "

Namjoon
-
" hangisini okumamı istersin "
Elindeki kahvelerle yanına yaklaşırken sorusunu cevapladın.
" fark etmez sen hangisini istiyorsan "
Başını olumlu anlamda salladıktan sonra kitaplıktan seçtiği kitabı alarak koltuğa oturmuştu.
Sende kahveleri sehpaya koyduktan sonra bir süre uzanmak için sevgilinin dizlerine yatmıştın.
Senin için kitap okuyacaktı.
" başlıyorum "
" Gregor Samsa bir sabah huzursuz düşlerden uyandığında kendini yatağında dev bir böceğe dönüşmüş olarak buldu "
O sırada dikkatini çeken beyaz tanelere odaklandığında dışarıda kar yağdığını gördün.
" namjoon bir dakika , baksana kar yağıyor "
" ne , kar mı? "
Başınızı pencereye çevirmiş yılın ilk karını izlerken yattığın dizlerine geri döndün.
" evet bu manzara ile sesini duymak istiyorum namjoon "

Jimin
-
" şurayı görüyor musun hiç iz yok pürüzsüz "
Senin konuşmanla ikinizde gösterdiğin yere bakarken uzun süreli ve hiç de iyi kokular almadığın sessizliğin ardından jimin'e döndün.
" yoksa sende benim düşündüğümü mü düşünüyorsun "
Yüzünde oldukça iyi bir gülümseme ile sana dönen jimin dayanamayarak bir kahkaha atmıştı.
" eğer o pürüzsüz yere basmak gibi düşüncelere kapıldıysan y/n evet "
Ardından çocuklar kadar zevk aldığınız şeyi yaparak pürüzsüz karlı zemine ayak izlerinizi bırakmıştınız.

Taehyung
-
" hadi y/n denesene sende ne duruyorsun "
Adeta çocukluk  yıllarına geri dönmüş sevgiline bakarken içtenlikle gülümsüyordun.
" ama taehyung hasta olacaksın "
" hiç bir şey olmaz hadi sende gel "
Israrcı çağırmaları üzerine onu kıramayıp karda yuvarlanmaya başlamıştınız.
" hoşuna gitti değil mi "
Başını olumlu anlamda sallayarak cevap verdin.
" evet ama hasta olursak bunun sebebi sensin koca adam "

Jungkook
-
" onu elbette bana atmayacaksın değil mi jungkook hani aksi taktirde burada bayılma yüzdem çok fazla da "
Kar yağdığını gördüğünüzde dışarı çıkıp eğlenmek istemiştiniz ve şimdi ise kar topu savaşı yapıyordunuz fakat sevgilin seni bayıltmayı hedefliyordu.
" ne o kadar büyük mü ? "
Sorduğu soru ardından elinde tuttuğu kar topunu incelemeye başlamıştı.
" kafam kadar jungkook ne demek büyük mü "
Gülerek size döndüğünde konuşmaya başladı.
" iyi de senin kafan küçük ki "
" ne? "
Duyduğunuz sözle kabaran siniriniz sayesinde elinizde hızlıca aldığınız kar toplarını ona atmaya başlamıştınız fakat o çıktıktan kaçmaya başlamıştı.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin