• ilk kavganızı yaşarsınız pt2
Seokjin
-
Odaya girince yavaşça adımlayıp yatakta oturan sevgilinizin yanına gittiniz.
" sen haklıymışsın , bana duygular besliyormuş anlayamadım özür dilerim "
Gözünüzden yaşlar akmaya başladığında sessiz kalan sevgiliniz ağlamanızı şiddetlendirmişti.
" ağlaman gerekmiyor seni seviyor olabilir fakat bu neyi değiştirir ? "
Hiç düşünmeden yanına dönüp ona sarıldığınızda tereddüt etmeden sarılmanıza karşılık vermiştiYoongi
-
Gecenin geç saatlerinde açılan kapı sesiyle yatağınızdan kalkıp salona doğru ilerlediniz.
Yoongi ile göz göze geldiğinizde ikinizinde suskun hali ortamdaki garip sessizliği büyütmüştü.
" neredeydin? "
Sessizce sorduğun soruyla beraber yanına adımlayıp ellerini elleri arasına almıştı.
" özür dilerim sadece stüdyomda durup geldim aksi bir şey yapmadım "
Başını sallarken odaya gitmek için arkanı döndüğünde arkadan sarılıp durmanı sağlamıştı.
" beni affet kavga etmek istemiyordum "
" sana hiç küsmedim ki yoon "Namjoon
-
" y/n , lütfen ben seninle tartışma içine girmek istemedim sadece beni anlamaya çalışamaz mısın? "
Yerde olan bakışlarınızı çekip gözlerine baktığınızda daha fazla uzatmamanız gerektiğini düşündünüz.
" tamam kapalım artık konuyu namjoon "
Başını sallayıp elinizden tuttuğunda başınızı omzuna yasladınız.
" bir daha sakın bu kadar uzun süre eve gelmemezlik yapma olur mu y/n? "Hoseok
-
Gece olduğunda yatağa girerken yorgun olmanın verdiği hisle yastığınıza sarılıp gözlerini kapattınız.
Fakat bir kaç saniye sonra belinizde hissettiğiniz elle arkanızı döndünüz.
" ben teşekkür ederim y/n "
" ne için hoseok ? "
" benimle kavga etmediğin için "
Gülümseyip cevap verdiniz.
" seni asla üzmek istemiyorum çünkü "Jimin
-
" eğer böyle mutlu olacaksan kariyerimde yükselmeyi reddedeceğim jimin "
Üzgün bakışlarınızı size çeviren sevgiliniz başını iki yana sallarken sessizce cevap vermeyi seçmişti.
" aptallık ettim affet beni "
" hayır eğer gerçekten böyle mutlu olacaksak böyle yapacağım "
" kariyerinde yükselmeni istiyorum sevgilim "Taehyung
-
" barıştık mı? "
Yanınıza sokulan sevgilinizi görmemezlikten gelmek epey zordu ve zaten siz de bu konuda başarısız olmuştunuz.
" sevgilimm seni seviyorum affet beni "
Sonunda kendinizi tutamayıp gülmeye başladığınızda onu affettiğinizi anlayan taehyung size sıkıca sarılmıştı.
" bir daha bana darılmak küsmek yok anlaştık mı?"
" anlaştık "Jungkook
-
Aradan geçen saatler sonra odanıza gelen jungkook size masumca bakarken kalkıp kollarınızı ona doladınız.
" artık sinirli değilim "
" oh , bu güzel yani bu artık eskisi gibi olacağız anlamına mı geliyor ? "
Başınızı evet anlamında sallarken olduğu yerde zıplayan sevgilinize bakıp gülümsemiştiniz.
" biliyor musun sen benim koca bebeğimsin kook "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇