Far away
-
"yarın evde olacağım bebeğim. "
"Üzgünüm, turumuz sadece iki hafta daha uzatıldı."
"Bizim şimdi Malezya'ya gitmemizi istiyorlar, bunu bir ay daha yapabiliriz."
"Uçağım rötar yaptı, yarın görüşürüz."
En son mesajı okurken parmaklarınız telefonunuza sıkıca kenetlendi. Aylardır hoseok'u görmemiştiniz ve ona olan özleminiz giderek artıyordu.
O ve sık sık ziyaret eden 6 en yakın arkadaşı olmadan büyük ev karanlık ve soğuktu.Mickey yanınızdaki kanepeye sıçradı ve başını elinizle dürttü. Köpeği görünce kalbinizin ısındığını hissederek konuşmaya başladınız
"Baban yakında evde olacak, tatlım, endişelenme," kulağının arkasını kaşırken yanınıza kıvrılmıştı.Kanepedeki battaniyeyi vücudunuzun üzerine çektiniz ve odayı aydınlatan tek şey televizyondan gelen loş ışık olduğundan Mickey'e yaklaştınız. Artık kendi yatağınızda bile uyuyamıyordunuz, hoseok olmadan yatak çok büyük olduğundan, etrafına sarılıp sizi sıcak tutacak kimse yoktu. Telefonunuz hala elinizde sıkıca tutulmuştu ve Hoseok'un uçuşunun ertesi sabah yerine mucizevi bir şekilde bu anda kalkacağını umuyordunuz. Yüzünüzü kanepeye itip hıçkırırken yanağınızdan bir gözyaşı damladı,
bunun için ağlamak aptalcaydı, bunu biliyordunuz , bu onun işiydi ve destekleyici olmak zorundaydın, ama bazen yapıp yapamayacağını merak ediyordun. belki gitsen daha iyi olurdu? tam koltuktan kalkmak üzereyken bir mesajın sesi duyuldu.1:34 : o da seni özlüyor, biliyorsun
daha önce kendini kötü hissettiğinde, duyguların hakkında güvenle Yoongi'ye mesaj göndermiştin. anlayacağını biliyordun, sonuçta en yakın arkadaşlarından biriydi.
1:35 : Yoongi artık bunu yapabilir miyim bilmiyorum. çok acıyor
1:35 : Onu bırakma y/n kalbi çok kırılır sana ihtiyacı var.
1:36 : Benim de ona ihtiyacım var yoongi ama bilemiyorum , bu kadar iyi bir arkadaş olduğun için teşekkür ederim.
1.38 : bana teşekkür etme küçük sadece arkadaşlarımı önemsiyorum
Biraz daha iyi hissederek telefonunuzu kapattınız ve kanepenin önündeki sehpaya koydunuz. Yarın onu görmek için sabırsızlanıyordunuz.
Sabah geldi ve güneş sizi uykunuzdan uyandırmak için panjurların arasından parlıyordu. İnleyerek battaniyeyi başınızın üzerinden çektiniz ve masadan telefonunuzu almak için elinizi uzattınız.25 cevapsız arama
75 okunmamış mesajEkranınızdaki sayıyı görünce kalbiniz zıpladı. hızlı bir şekilde, sesli mesajları kontrol etmek için telefonunuzu açtınız.
3:45 : hey y / n! Ben Taehyung, um, haberlerim var. yani... bugün nasıl dönmemiz gerektiğini biliyor musun? şirket, eve aktarmalı uçuşumuzdan önce bir pit stop yapmaya karar verdi. Japonya'da bir süre kalacağız, belki üç hafta? lütfen kızma... bu kimsenin hatası değil. hepimiz seni özledik. seni seviyorum.
Artık okumaya gerek yoktu, yeterince biliyordun. Battaniyeyi kanepeden atıp hıçkırıklarınızı tutmaya çalışırken spor çantanızı kapmak için yatak odasına koştunuz. bitirmiştin. İhtiyaçlarınızın bir kısmını hızlıca topladınız, Mickey'nin eşyalarını aldınız ve her şeyi arabaya yığdınız. yaklaşık bir saat araba sürdükten sonra mickey'i Hoseok'un ebeveynlerinin evine bırakarak, onlara bir arkadaşınızı ziyaret edeceğinizi ve köpeğe bakamayacağınızı söylediniz ki bunu mutlu bir şekilde kabul ettiler.
Busan'a gitmek biraz zamanınızı aldı ama aynı zamanda size düşünmeniz için bolca zaman da tanımıştı. Arkadaşınızı birkaç saat önce aradınız ve evden biraz uzaktayken onunla birlikte kalıp kalamayacağınızı sordunuz. Endişeli olsa da kalmanızı kabul etti.
-3 hafta sonra -
üç hafta geçti ve kesinlikle çok daha iyi hissediyordun. insan etkileşimini özlüyordun, o evde tek başına tıkılıp kalmak seni öldürüyordu. Üç hafta önce arkadaşınızageldiğinizde, telefonunuzu kapatmadan önce uzaklaşmanız gerektiğini söyleyen yoongi'ye mesaj göndermiştiniz. Çaresizce ihtiyaç duyduğunuz zaman artık geçti ve çocukları, çocuklarınızı, ailenizi görmek için eve gitmeniz gerektiğini biliyordunuz.Her şeyi arabaya yığdın ve eve geri döndünüz fakat arkadaşınıza çok teşekkür etmeyi unutmadınız. Birkaç saat sonra garaj yoluna girdiniz ve jin ile yoongi'nin önde oturduğunu, derin bir sohbet içinde olduklarını gördünüz.
"Yoongi!" Arabadan atlayıp iki çocuğa doğru koşarken mutlu bir şekilde selamladın. Yoongi, ona sarılmadan önce seni durdurdu, " y/n Senin sorunun ne? " Yoongi bağırdı. Önünde bir adım gerileyip durdun kafan karıştı, "ha?"
" nereye gittin? ölmüş olabileceğini düşündük! haftalardır bizimle iletişime geçmedin! ne oluyor be?" Yoongi başından duman çıkarıyordu ve sen battığını biliyordun.
"Sana arkadaşlarımın evine gittiğimi söyledim, biraz zamana ihtiyacım vardı."
" evet ama bu, telefonunu kapattığın ve haftalarca bizi görmezden geldiğin anlamına gelmez! Hoseok bir enkaz gibi! " Yoongi öfkelenip sizi kucaklamadan önce azarladı, "Tanrıya şükür iyisin".Sessizliğinin onları bu kadar etkilediğini fark etmemiştin, "hoseok nerede?" "Kanepede uyuyor olabilir, kötü görünüyor."
Ayaklarınız sizi hızla ön kapıya getirdi ve içeri girip kapıyı arkanızdan kapattınız. Ev sessizdi, özellikle maknae hattı etrafta dolanırken hiç sessiz olmazdı. Namjoon kapıya bakan kanepede oturuyordu ve hızlıca sana kısılmış gözlerle bakmaya başladı , kahretsin.
" hangi cehennemdeydin? "
tehditkar bir şekilde sordu ama başını salladı ve seni ileri çağırdı,
"Bu konuşmayı zaten dışarıdan yoongi hyungdan almış olduğuna eminim, ama kahretsin seni özledik." oturma odasının diğer tarafındaki kanepeyi işaret etmeden önce sana sıkıca sarıldı. Hoseok, birkaç yıl önce, ilk kez bir araya geldiğinizde, sizin için satın aldığı en sevdiğiniz peluş hayvanı tutarak kanepede derin bir uykuya dalmıştıSessizce kanepeye doğru yürüdünüz ve önüne oturdunuz, eliniz yavaşça, hoseok'un gözlerinin önündeki saçlarını geriye itti ve birden herkesin neden bu kadar üzgün olduğunu anladınız.Hoseok korkunç, soluk tenli ve gözlerinin altında korkunç koyu halkalarla görünüyordu.
"Biz eve geldiğimizden beri iyi uyumadı, onu terk ettiğini düşünüyor. Ona sadece arkadaşını ziyaret ettiğini söylemeye çalışsak bile, bunun kendi hatası olduğunu hissediyor " Kalbiniz ağırlaştı ve öne doğru eğildiniz ve Hoseok'un alnına yumuşak bir öpücük koydunuz, "bebeğim? hobi? " onu uykusundan uyandırmayı umarak usulca konuştunuz.Gözlerini hafifçe açmadan önce hafifçe inledi, önündeki manzara karşısında bir saniye içinde kanepede oturuyordu,
"y / n ?!" Ağlayıp seni göğsüne çekerken yüzü acı içinde buruştu.
Hıçkırıklarından gelen kuvvet, vücudunu onunkilerle birlikte kasıldı ve mutlak bir bok gibi hissettin,
"Çok üzgünüm hobi i-" dudaklarına bir öpücük ekleyerek seni kesti.
"Bu senin hatan değil, boktan bir erkek arkadaşım," dedi, "yalnız olduğunu biliyordum ve seni burada yapayalnız bıraktığım için kendimi çok kötü hissediyorum, tanrım ben çok kötüyüm."
"shh hobi, sorun değil, "
onu yakın tutup parmaklarını saçlarında gezdirirken rahatlattın,
"sadece biraz zamana ihtiyacım vardı, hepinizi endişelendirdiğim için üzgünüm. " son bölümün ikinizin arkasında toplanan diğer çocuklara bakarak söylediniz. "Buraya gel," dedin bütün çocukları kucaklaşmaya davet ederek.
Saniyeler içinde 7 çift kol sizi birbirine yaklaştırdı ve güçlükle nefes alabiliyordunuz, ama bu ailenizdi ve mutluydunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfic" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇