🍃60

3.9K 72 25
                                    

onu aldattığını öğrenir
💔

Kim Namjoon
-
Namjoon, kızgın olmaktan çok daha fazla üzgün hissediyordu.. Senin onu aldatacak biriolacağını hiç düşünmedi. Turdayken bu düşünce aklının ucundan bile geçmedi, sana tamamen güveniyordu. Fakat şimdi bu güvenini boşa çıkarmanın getirdiği duygu karmaşasıyla beraber karşında durup sana bakıyordu. Bu anı hayatı boyunca unutmak ister gibi sessiz çıkan sesiyle konuştu.

"Kimdi? Tanıdığımız biri mi?"

,Başını hayır olarak salladığında bakışlarını yere indirerek burun sızısını yok etmeye çalıştı aksi taktirde önünde ağlamaya başlayacaktı.

"Birden fazla mıydı? Tek gecelik bir ilişki için neden ilişkimizi bir kenara attığını gerçekten anlayamıyorum."


Kim Seokjin
-
Seokjin ilk başta bunun bir şaka olduğunu düşünmüştü, yüzündeki ciddi ifadeyi ve yaşlarla dolu gözlerini görene kadar seni pek ciddiye almıyordu. Fakat senin son derece ciddi olduğunun farkına vardığında, kendi gözyaşları o bilmeden düşmeye başlamıştı ayrıca konuşurken sesi hafifçe titriyordu.

"Ne demek beni aldattın?" inanamayarak sorarken senden bir adım geri adımladı.

'' bekle seokjin ben cidden seni sev-''

"Başka bir erkekle olduktan sonra burada oturup bana beni sevdiğini söyleyemezsin."



Min Yoongi
-
Yoongi ilk defa karşında ağlıyordu ve sen onu ilk defa görüyordun fakat sana dik dik bakarken gözleri ne sinir ne de hüzünle doluydu gözleri sana karşı tamamen karanlıktı. İnanılmayacak kadar sinirliydi ve başka bir adamla nasıl aynı yatağa girmeyi başardığına dair her ayrıntıyı bilmek istiyordu.

"İyi miydi?" "Benden daha iyi?"  iğneleyeyici sesiyle konuştuğunda gözlerini kapatıp bu anın bitmesi için dua etmeye başlamıştın..

"Seni sevdiğim için çok aptalım... defol git"

Jung Hoseok
-
Hosoek, sarhoş olduktan sonra bir yabancıyla nasıl tek gecelik ilişkiye girdiğini anlatırken önünde ağlamaktan başka bir şey yapamıyordu.  Bir kısmı senden nefret etmek istedi ama daha büyük bir kısmı kendini suçladı. Yanında olup seni koruyamadığı için suçu kendinde aramaya başladı. Gözyaşlarını silerek zar zor seni görmek için  çöktüğü yerden kalkarak sordu.

"Lütfen bana bunun bir şaka olduğunu söyle?"  cevabı zaten biliyor olması içindeki üzüntüyü iki katına çıkarıyordu.

"Bu benim hatam, değil mi? Senin için orada olmadım"

Park Jimin
-
Jimin  duyduktan sonra ağlamadı, senin önünde ağlamasına da izin vermek istemedi.Öfke onu her şeyden daha çok tüketiyordu. Ne kadar üzgün olduğunu gizlemeye çalışıp, o yokken başka bir adamla yattığın hakkında acı yorumlar yapıyordu.

"Neden yeterli olduğumu düşündüğümü bilmiyorum" diye acı bir şekilde kıkırdadı.

"Umarım buna değmiştir"

Kim Taehyung

Taehyung sen konuşurken susuyordu. Kelimelerin içine gömülmesine izin vermek, sürekli boş bir ifadeyle sana bakmak şu an yaptığı tek şeydi. Sen ağlarken seni teselli etmek için elini çok fena istemesine rağmen elini sana uzatmadı. Bu acıyla baş edemeyecek olmasından korkuyordu. Kendi karanlığına gömülmüştü.

"Beni sevmiyorsun Y/N..." diye mırıldandı.

"Sadece git, seni bir daha görmek istemiyorum"

Jeon Jungkook

Jungkook, 'aldatma' kelimesini söylediğin anda gözyaşlarını tutamamıştı.. Bunu duymak istemiyordu, inanmak da istemiyordu. En büyük korkularından biri seni kaybetmekti. Şimdi ise karşısına geçmiş başka biriyle olduğunu söylüyordun. Jungkook o an kulaklarını kapatıp here şey düzeleseye kadar bağırmak istedi. Bağırıp içindeki her şeyi dışarı atmak istedi.

"Senin için bir anlam ifade etmediklerini söyle"

"Bana sadece bir kez olduğunu söyle"

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin