Meteor yağmuru izlemeye gidersiniz
"Taehyung," diye sızlandın, "Sabahın 3'ünde nereye gidiyoruz?"
Bu soruyu bir kaç dakika önce sormuş olmana rağmen ağzın hala aynı sözleri tekrarlıyordu.
"Dayan! Neredeyse geldik!" Heyecanla, seni çok seveceğini düşündüğü yere götürmeye devam ederken cevaplamıştı.
Yüzünü boynuna daha fazla sürterken, yorgun bir iç çekiş dudaklarından kaçtı. Serin esinti, ona daha çok yaklaşmana neden olurken, onun sana gülümsemesi görülüyordu.
Beş dakika daha gibi hissettirdiğinde, adımlarının yavaşlamasıyla beraber sonunda ulaştığınızı düşünerek başını taehyung'un omzundan kaldırmaya başlamıştın.. Sadece sana durmanı söylemesi için başını boynundan kaldırmaya başladın fakat taehyung kaldırmamanı söylediğinde istediği gibi yaptın, başını geri yatırdın.
Yavaşça oturmaya başladığında seni düşürmeyeceğinden emin oldu. Seni konumlandırarak, altının onun bacaklarının arasında ve üstün ona yaslanmış halde oturuyordunuz.
"Tamam, şimdi bakabilirsin. " Heyecanla kulağına fısıldadı.
Gözlerini açtığında karşılaştığın manzara seni suskun bırakmıştı.
Sen ve Tae, bulutsuz bir gecede gökyüzünün tam olarak görülebildiği tarlanın ortasındaydınız. Ay, ikinizin üzerinde pırıl pırıl parlıyordu, alanın kilometrelerce nereye gittiğini görebileceğiniz kadar ışık yaratıyordu. Ama sıska bir şekilde devam eden meteor yağmuru vardı. Sadece birine odaklanamayacağınız milyonlarca kayan yıldız.
Size ulaşabilecekmişsiniz gibi görünecek kadar yakın çekim yapıyorlardı (gökyüzünde hala çok uzakta olduklarını bilseniz bile).
Tae'ye dönüp baktığında, yüzündeki ifadede kalbinin göğsünde hızla atması yüzünde saf bir hayranlık ifadesi vardı, gözlerinde seni kızarttığını gösteren sevgi görülüyordu.
"Çok güzelsin Y/N "
"Teşekkür ederim, Tae. " Utangaç bir şekilde fısıldadın, elini öpmek için yüzüne kaldırdın.
"Yine de bu yeri nereden buldun? Merakla sormuştum."Lisedeyken keşfe çıkarken ve fotoğraf çekerken buraya her zaman rahatlamaya ve uzaklaşmaya gelirdim. Olacak meteor yağmurunu duyduğumda, seni buraya getirmem gerektiğini biliyordum. Bunları ne kadar sevdiğini biliyorum, bu yüzden mükemmel bir kız için mükemmel bir zamanlama. " Sana ışıl ışıl gülümseyerek itiraf etti.
Küçük itirafını ve meteor yağmurlarına olan sevgini hatırlatan düşüncesini severek ona gülümsedin.
"Seni çok seviyorum.Bunun benim için ne kadar önemli olduğuna dair hiçbir fikrin yok" diye itiraf ettin. Dürüst konuştun.
Cevap vermeden sana doğru eğildi, tutkulu bir öpücükle dudaklarını onunkiyle birleştirmeden önce seni büyük elleriyle kucakladı. İkiniz de öpüşürken birbirinize olan aşkınızı döküyordunuz.
Tae çekilerek yere doğru eğilmeden önce sana küçük bir öpücük daha vermişti . Onu takip ederek, ona sarıldığınız yere geri döndünüz, başını göğsüne dayadın ve bacaklarını onun etrafına doladın.
Birkaç dakikalık sessizlikten sonra tekrar konuşmuştun. "Senin dilediğin nedir?" Ona bakarak sordun.
" Hayatımın geri kalanında seninle olmak." Taehyung hemen ciddi bir sesle cevap verdi ve sana baktı. "Ya sen? Senin dilediğin nedir."
"Hayatımın geri kalanında da seninle olmak."
"Seni seviyorum Kim Taehyung" dedin.
"Ben de seni seviyorum, Y/N. Seni galakside bile seveceğim. "
Sana küstah bir gülümsemeye bakmaya başladı, "sonsuza kadar""Ve ötesinde." İkiniz de gülmeye başlamadan önce ona iyice sarıldınız.
Gecenin geri kalanında, sen ve Taehyung, birbirinizin rahatlığında tadını çıkarırken yıldızların ve ayın altında çalınan öpücükleri paylaştınız.
——
Merhaba~
Eğer burada başka bir kitaba başlarsam bunun nasıl konulu olmasını isterdini?
Lütfen yazın.
Yani ne tür bir kitap istersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇