• en sevdiğiniz karakter ölür
<Tepkiye geçmeden önce , kaç zamandır o kadar bölüm atıyorum sen üstüne kitap 200K oldu ve geçti tüm bunlar olurken nasıl hala oy sayısı 5K olarak kalabilir?
Yani demek istediğim hiç oy sayısında artış olmuyor.
Uzun zamandır oy sayısı 5K olarak kaldı
Bu bana biraz mantıksız geldi sizin fikriniz nedir?>Seokjin
-
"bebeğim sorun nedir? "
Jin seni ağlarken bulduğunda endişeyle sordu.
" en sevdiğim karakter öldü."
burnunu çekerken göz yaşları arasında zar zor konuşmuştun.
" Hmm, sorun değil buraya gel bakalım yanında yakışıklı bir adam var y/n karakterden daha önemli."
Jin , seni kucağına çekerken mırıldandı.Yoongi
-
Yoongi odaya girdiğinde ve senin ağladığını fark ettiğinde, ilk önce şaşırırdı daha sonra
" bebeğim sorun ne?"
yanınıza oturarak sordu.
"En sevdiğim karakter öldü."
Siz ağlamaya devam ederken o ise ayağa kalkmış mutfağa doğru ilerleyerek cevapladı.
" Bebeğim bu diziyi sevdiğini biliyorum ama kaç kere daha sana bunun gerçek olmadığını söylemek zorundayım onu bilmiyorum ."
" DEFOL YOONGİ! "Hoseok
-
" Hobi!"
Ağlamaların arasından seni rahatlatması için hoseok'a bağırmaya çalışıyordun.
" Evet Prenses."
Odaya yürüdüğünde seni ağlayan bir top olarak buldu.
" Ah bir bir karakter daha mı öldü ?"
" Evet."
" Şimdi kim?"
" Şu kızın abisi olan çocuk ."
" Ah tatlım sabret bir saat içinde dizi bitecek."
Seni yanağından öperken rahatlatman için bir şeyler mırıldanmıştı.Namjoon
-
" y/n neler oluyor?"
Namjoon neden yerde ağlamaya başladığını merak ederken büyük endişe içinde sana sormuştu.
" En sevdiğim karakter öldü!"
onları gerçekmiş gibi sevdiğini ve üstüne bir de saf acı içinde ağladığını gördüğünde senin için üzüldü.
" Buraya gel bebeğim. sadece bir dizi tamam. "
Seni ılık göğsüne çekerken söyledi.Jimin
-
" Bu bir dizi bebeğim üzgün olduğunu biliyorum ama onların gerçek olmadığını hatırlamak zorundasın ve bu bir gösteri. "
" BU ŞİMDİYE KADAR OLAN EN KÖTÜ ŞEY" diye bağırdığında hiç çekinmeden sana geri bağırarak cevap vermişti .
" SADECE BİR GÖSTER."
" JİMİN!"Taehyung
-
" Tae."
Tae yavaş yavaş odasına yürürken göz yaşları içinde seslendin.
" neyin var güzelim?"
" En sevdiğim karakter öldü."
Seni kucağına çekerken sakince konuşmaya devam etmişti.
"buraya gel bebeğim. Bunu her seferinde yapamam... ama bu sefer bir istisna yapacağım. "Jungkook
-
Jungkook'un yanında otururken ağlamaya devam ediyordun.
" Bebeğim artık durmalıyız, bu sadece bir dizi."
" Ama o öldü, bu dünyadaki en yıkıcı şey."
" Biliyorum ama-" bir kez daha ağlamaya başladığında kendini kesmek için hazır hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇