Hoseok // yandere
🖤Hoseok
-
Bir aşık olarak Hoseok sahiplenicidir - tehlikeli bir şekilde. Partnerini başka birinin elinden alması düşüncesine katlanamıyor. Daha önce aldatılmıştı ve bu deneyim kalbini kırdı ve zihnini sertleştirdi. Yandere statüsüne rağmen, bu deneyim onu Güney Kore'deki en sahiplenici insanlardan biri yaptı. Sürekli partnerinin nerede olduğunu soruyor: nerede olduklarını, ne yaptıklarını ve kiminle olduklarını. Partneri dışarı çıkıyorsa, Hoseok onlara eşlik etmekte ısrar edecek ve kız hayır derse, onlar anlaşana kadar parçalanıp yalvaracaktır. Ancak Hoseok zeki ve aynı zamanda inanılmaz derecede çekicidir. Yandere özelliğini sadece şefkatli, endişeli ve güvensiz bir erkek arkadaş olarak kolayca gizleyebilir.Sadece birkaç kez sorgulandı ve neredeyse her zaman partnerini kendisinin normal bir varlık olduğuna ikna edebiliyor ve şu an için özgürlüğünü koruyarak, herkesin güvenliği için kilitlenmesi gereken biri değil. Bununla birlikte, çoğu insan da akıllıdır ve onun sahiplenici doğasını çabucak anlar. Ya yaşam tarzlarını uyarlarlar, örneğin Hoseok'tan sır saklamak ya da daha aşırı bir durumda, kendilerini arkadaşları ve ailelerinden uzaklaştırırlar. Ama çoğu ondan ayrılıyor.
Hoseok her zaman ayrılıkları kabul etmekte zorlanır ve çoğu zaman, ayrıldıktan sonra bir süre önceki partnerini düşünmeye devam eder. Hoseok, hayatında makul miktarda kısıtlama emri toplamıştır ancak Hoseok hızla kendisininki gibi iddia edecek yeni bir kişi bulacağından, çoğunlukla buna gelmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇