❤️ onlara sevdiğiniz kişiyi anlatırsınız fakat sevdiğiniz kişi zaten onlardır
Seokjin
-
" anlatsana "
başınızı yerden kaldırıp jin'e baktınız.
" kimi ? "
" onu "
gülümseyerek başınızı tekrar yere çevirirken anlatmaya başladınız.
" dünyada gördüğüm en tatlı gülüş onda olabilir ve evet o kesinlikle dev gibi olmasına rağmen çok tatlı ona baktıkça kalbimin yumuş yumuş olduğunu hissediyorum "
Sessiz bir kıkırdama çıkardığında söylediğin şeyler karşısında utanarak sana cevap verememişti fakat o şu an hiç olmadığı kadar mutluydu.Yoongi
-
" hala bekliyorum "
anlatmaya başlamadan önce derin bir nefes aldın.
" o çok soğuk biri gibi görünüyor ama içi sıcacık biri. Onu sevmeye başladığımdan beri hiç pişman olmadım hem o kendini seksi sanarken ne kader tatlı olduğunu bilmiyor "
" hey ben gayet seksiyim tamam mı! "
Gülerek itiraz etmesi karşısında şaşırarak ona döndün.
" hey nasıl anladın ? "
" eh hal ve tavırlarından belli oluyordu zaten "Namjoon
-
" onun hakkında bir kaç şey öğrensem sorun olur mu ? "
Hayır anlamında başınızı salladıktan sonra konuşmaya başladınız.
" olmaz tabiki. Umm onun hakkında diyebilirim ki bana en derin hisleri yaşatan biri ve etkileyici oluşu bunda daha da çok etki ediyor. O çok bilgili ve evet o çok uzun! Fakat o kadar tatlı ki kalın sesi tatlı olmasını iki katına çıkarıyor ayrıca bir o kadar da tatlı ve eşsiz gamzeleri var ki ah onu anlatmaya doyamıyorum sanırım"
Gülerek sustuğunuzda bahsettiği gamzelerini size bahşederek gülümsediğini gördünüz.
" demek beni bu kadar çok seviyorsun "Hoseok
-
" onu çok mu seviyorsun y/n ? "
" hıhı" diye mırıldandığınızda merakla sordu.
" onu çok merak ediyorum anlatsana hadi! "
" o benim dünyama açan bir güneş gibi tanrım o kadar güzel gülüyor ki tüm çiçekleri bu adam için toplayıp vermek istiyorum ayrıca o kadar pozitif düşünüyor ki bu mükemmel ve tabiki dünyalar tatlısı biri hem fiziksel olarak hem kişisel olarak o benim hayatımda gördüğüm en eşsiz insan hoseok bu adamda çok fazla umut buluyorum ve kalbim sadece onun için çarpıyor "
Utanarak başınızı öne eğdiğinizde aynı şekilde utanmış bir şekilde konuştu.
" ah y/n bu ben miyim ? "Jimin
-
" o .. "
" dur tahmin edeyim bad boy tarzında biri değil mi "
Söyledikten sonra keyifli şekilde kahkaha atmasına karşı güldünüz.
" hayır tam tersine bir mochi kadar tatlı biri hatta gördüğünde mıncırma isteğini bastıramayacağın kadar tatlı biri " gülerek devam ettin.
" kendini kısa sanıyor fakat bana göre dev gibi ve o olduğu gibi çok güzel "
Bir süre sessizlik olduktan sonra başınızı yana çevirdiniz.
" ah ben ne diyeceğimi bilemiyorum y/n "Taehyung
-
" hadi anlat , hadi anlat "
Yaklaşık 1 dakikadır sevdiğiniz çocuğu anlatmanız için aynı keşkeleri söyleyip duruyordu en sonunda pes ederek anlatmaya karar verdiniz.
" pekala anlayacağım "
" sonunda "
Tam karşınıza oturup elleri çenesinde sizi dinlemeye tamamen hazırlanmıştı.
" öncelikle o çok farklı biri fakat bu farklılığı kötü anlama demek istediğim bazen herkesin normal olarak gördüğü şeylere derin anlamlar yükleyen biri ve bu muhteşem. Tam bir sanat aşığı ve bende onun aşığıyım ayrıca derin sesi yüzünden kaç kere sakin kalmaya çalıştığımı hatırlamıyorum bile "
Gülerek karşınıza baktığınızda sizinle göz göze gelmenin verdiği utançla elleriyle yüzünü kapatmıştı.Jungkook
-
" ona tavşan diyorlar "
" nasıl yani ? "
Soru sorarcasına size bakarken devam ettiniz.
" yani tavşana benziyor ve o çok yakışıklı! Herkes ona bu kadar hayranken hiç şansım olduğunu düşünmüyorum ayrıca her konuda yetenekli resim yapabiliyor rap yapabiliyor dans edip şarkı da söylüyor onu sevmemem için hiç bir neden yok , ayrıca herkes için üzülen bir yapısı var ve bu da onu bir çocuk kadar masum kılıyor gerçekten onu çok seviyorum "
" ah demem çocuk kadar masum ha "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bangtan reaction
Fanfiction" bts.texting.tepki sayfasının tepkileri " - #1 tepkiler 🥇 #1 btstepki 🥇 #1 bangtantepki 🥇